[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou! Effe dimmen graag hé!:)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    :lol:
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis heeft Bill Gates 50.000.000.000 op zijn bank rekening.
    Dus zo snel gaat die ook weer niet failliet :cool:
     
  4. sandor188

    sandor188 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Januari 2007 Gebeld met MS help desk (da's top:thumbs: ) dat ze er die dag waren!
    kreeg een gast aan de lijn die me wist te vertellen dat ik mijn 360 maar in een doos moest stoppen inclusief HD (dus kans alle data te verliezen) en die voor eigen rek naar duitsland te versturen.(echt belachelijk:mad: )
    heb gezegd hier niet mee akoord te gaan en verwacht dat ie word opgehaald.
    zou een label per mail ontvangen (orange) geen hotmail dus.... tot op heden nog geen label per mail ontvangen....
    tot mijn grote verbazing stond er 3 jan een UPS man aan de deur om hem op te halen...., ik balen want had hem nog niet ingepakt.:confused:
    UPS man bood aan een dag later rond de zelfde tijd nog een keer te komen.
    zo gezegd zo gedaan.
    via de tracking kon ik zien dat mijn 360 op 5 jan is aangekomen in duitsland
    nu maar wachten tot ik iets terug krijg.
    zoals al veel vaker is gemeld kan het maar zo zijn dat UPS voor je deur staat met een gefixed exemplaar...
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  5. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    jep is waar.Ik wacht nog tot woensdag en dan maar even bellen hoe het er allemaal voor staat.
     
  6. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het lang volgehouden.. maar volgens mij moet mijn Xbox er nu ook aan geloven.:'-(
    sinds een week is het maar de vraag of hij opstart ofniet. Vaak krijg ik 3 rooie lichtjes.. alleen de rechtsboven is niet rood dan.. en soms doet hij het gewoon.. wat raden jullie aan om te doen?
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de zekerheid maar even bellen denk ik, kan vast geen kwaad.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    dan is ie ook kapot
     
  9. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ook aan de beurt

    helaas pindakaas......na de laatste update moet mijn kastje, (release zonder ooit problemen te hebben gehad) er aan geloven. unreadable disk en vastlopers, ms gebeld, binnen een uur de labels op de mail, ('s avonds) en de volgende ochtend direct ups op de stoep.......Als alles daarna net zo glad gaat vind ik de service perfect!!! (slagje om de arm:) :) )
     
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het voor je;) ,het is nou net de levering dat altijd spannend is.Krijg ik een 2de handse of een gloednieuwe:'-( ,helaas was bij mij 2 keer een 2de handse.
     
  11. Jieve

    Jieve Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo d8 ik ook de eerste keer over hun servcice.. tot dat ze me 2ehandse crap stuurde en niet wouden geloven dat het 2ehands was, ze MOESTEN eerst foto's zien voor dat ze iets konden doen... |:-
     
  12. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine update van mijn kant.

    Woensdag stond UPS hier op de stoep, met een 360, terwijl de service dienst van MS zei dat het nog zeker 2 weken ging duren.

    Het lijkt mij precies de zelfde 360 als die ik had op gestuurt, zelfde serial staat er op en datum, alleen de HD was gewist( :'-( ), maar goed het duurde dus ongeveer een week of 2 hier, met oud en nieuw ertussen.

    Helaas is de 360 al een keer vastgelopen, dus ik verwacht dat ik binnenkort weer mijn 360 kwijt ben..

    Al met al ben ik zeer tevreden over de service van MS, alleen UPS klopt niets van aangezien de status van het pakketje nu al een week(bijna 2 weken) op Returned to Shipper staat, en hij nog steeds aangeeft in Duitsland te zijn.
     
  13. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje.. hoe werkt het nu eigenlijk met je Xbox live profiel etc? en mijn gekochte arcadegames? krijg je een nieuwe HD als je hem hebt opgestuurd??
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die zijn gelinkt aan je gamertag.
    Op het moment dat je je tag op een andere 360 zet, kun je ook de gekochte Arcade games weer installen.

    (Geloof ik)
     
  15. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het een en ander ff gezocht. Maar je xbox360 wordt met een ander tracknummer teruggestuurd naar de klant. Hierdoor blijft de status van je oude tracknummer onveranderd. Ook dat returned to shipper klopt in principe wel aangezien MS de opdrachtgever is en die geeft opdracht om de xbox 360 bij de klant op te halen. En dus naar zichzelf opstuurt. Vandaar returned to shipper.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei, ik hoop dat de mijne ook niet aan de beurt is:{. TDU heb ik een paar keer gespeeld sinds mijn laaste bericht, en er zitten gelukkig niet meer krasjes op, en het spel werkt nog steeds perfect:), maar wat ik wel merk is dat de laadtijden van zowel de 360 als de game iets langer zijn, en af en toe zitten er ook wat kleine bugs in het spel. Met die 2 dingen kan ik prima leven, maar het is geen goed voorteken denk ik...:'-(
     
  17. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans is 99,99% dat je OF een andere HDD krijgt, of je HDD geformatteerd terugkrijgt.

    • Je Xbox Live profiel kan je gewoon weer recoveren, er wordt namelijk een kopie op de Xbox Live Servers bewaard welke je dan gewoon weer naar je Xbox download. Dit kan je door in het Dashboard bij 'Recover Gamertag from Xbox Live'.
    • Gekochte volledige versies van je Xbox Live Arcade spellen kan je ook gewoon weer kosteloos downloaden. Er is aan je profiel gekoppeld welke spellen je ooit gekocht hebt, en ook die gegevens worden op de Xbox Live Servers bijgehouden.
    • Je Savegames (hoe ver je in een bepaald spel bent) ben je kwijt. Wil je niet met ieder spel helemaal overnieuw beginnen dan moet je daar dus zelf een kopie van maken en op een Memory Unit plaatsen (USB stick zoals vaak gevraagd wordt werkt niet, moet echt een officiele Memory Unit zijn).
     
  18. taijyn

    taijyn Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk iemand in dit topic die na 1 opgestuurde kapotte 360 nog wel een fatsoenlijke terug heeft gekregen :eek: :cool:
     
  19. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste die ik heb gehad was zeer fatsoenlijk.

    Geen krassen, geen rammelend geluid, en echt super-superstil vergeleken met de vorige 2...

    Alleen dacht hij bij 6 van de 8 games dat het een DVD was :x (en is dus weer net zo hard terug naar Duitsland)
     
  20. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe lang duurt het nou eens dat ze die PRODUCTIE fouten eruit halen,want na een jaar mag dat onderhand wel opgelost zijn.Want we blijven bezig met kapotte xbox360's.Mijn ma zegt altijd:"Dat komt omdat ze er zoveel indoen''.:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina