Beperking avatar?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pegas, 12 jan 2007.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Beperking avatar niet helemaal correct?

Bij de beperking voor de avatar staat er: "de maximale toegestane grootte is 20,0 KB óf 80 bij 80 pixels (de kleinste).", bij die "of" wringt dus het schoentje.

Als ik een avatar van bv. 65x53 pixels die groter is dan 20 KB wil uploaden, dan zegt ie dat het bestand te groot is (i.v.m. de bestandsgrootte). Andersom gaat echter wel (bestand kleiner dan 20KB en groter dan 80x80). Is dit soms een foutje of staan die "of" en "de kleinste" er voor ons beet te nemen?

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    XBW heeft op het moment een automatische verkleinfunctie van te grote avatars als ik me niet vergis. Dat zou verklaren waarom een groter plaatje het wel zou doen.

3. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze nemen je in de beet:+

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    logisch :D

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Avatars worden inderdaad automatisch verkleint.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ze automatisch verkleind worden had ik al door. In die richting werkt het dus zoals het er staat. Maar in de andere richting werkt het niet zoals het er staat.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay het moet en/of zijn we passen het tekstueel aan

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Op zich wel logisch. Anders kan je mega grote (bestandsgrote) avatars nemen als ze maar binnen het formaat zijn. Het is dus logisch dat het aantal kb's wordt beperkt en het aantal pixels niet. Althans dat vind ik ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik vond het ook logisch maar sommige moeten duidelijkheid..

anekdote :eek:

Een raadslid was vorig jaar boos weg gelopen tijdens de raaadsvergadering
    Ik sprak hem gister aan: " Je hebt je aan je goede voornemens gehouden"
    Hij "hoezo"
    ik "je hebt een raadsvegadering vol gehouden" (deze duurde slechts 5 minuten)

;)

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had een positieve en "negatieve" uitkomst van mij klacht verwacht. Dit is dus de negatieve :mad: :+.

Haal "de kleinste" er dan ook maar weg nu je toch daar bezig bent :+.
    Dat er een maximum is, begrijp ik best. Want met 80x80 en 20KB kan je niet bepaald een vloeiend gifje maken. Ik heb mij gifje moeten verkleinen tot 62x51 (groot genoeg voor mij) om onder de 20KB te komen. Ik kon ook het aantal frames verminderen, maar dan zag het er niet meer vloeiend uit (niet dat het nu super vloeiend is). Bovendien was mn gifje op 80x80 maar 29KB groot, dus vandaar ik viel over die "óf" en "de kleinste"... .

Ter verduideling: Ik probeer geen discussie opgang te brengen om de maximale grote van een avatar te vergroten.

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ @fardo: ik vat em even niet :) :confused: :cool:

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat je dat nie wou had ik al door :). Ik snap je punt ook wel maja tis lullig kweet. Ik heb ook heel veel gekke gifs die net iets te groot zijn maar wel de juiste pixels heeft. Is niet anders, anders zouden ze elke keer de regels moeten veranderen (moest het er tog ff bij betrekken :+). Het stond er inderdaad beetje onlogisch, was mij nog geneens opgevallen btw. Maja daar is dit forum voor :)

Laatst bewerkt: 13 jan 2007

Deel Deze Pagina