Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, die graphics van dat water op het scherm zijn niet realistisch ook zeg.

    ZWAAAAAAAAR indrukwekkend :)

    [Edited] pffffff PS3 man :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jah, maar zoals ze zeggen, mooi van buiten betekend nog niet meteen mooi van binnen. Naja, ik weet niet of ze dat zeggen, laat staan wie dat zeggen, maar jullie snappen wel wat ik bedoel! :);)
     
  3. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ken hem maar dat geldt niet alleen voor games :9

    zoals in de nfs carbon reclame ook al te zien was:

    it's not about the outside, it's the inside O-)
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi? Nee.
    Maar ik kan niet wachten op Forza 2, hoop ik hebben ze nieuwe leuke auto's er in gestopt.
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mhwa, echt lelijk is het ook niet, kan beter, en dan het geluid, damn hoe slecht. Maar goed daar niet meer over. Khoop gewoon dat Forza op de juiste datum uitkomt, wat er met die PS3 gebeurd kan me eigenlijks geen reet boeien. En ik hoop echt dat er binnenkort eens een keer een car list, en ook een tracklist uitkomt. Of is die er al, denk het niet, dan had ik het vast wel geweten. :thumbs: :b:
     
  6. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Als dat nou zou kunnen in Forza... 8)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dat kan zeker hoor. Even je auto op de juiste manier afstellen en omgooien die bak. Kijk hier maar eens.
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het ziet er alleen niet uit, lijkt net of de auto in het midden stuurt...
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    In Forza2 moeten er ook maar SUV's er in komen, lijkt me leuk om daar in teracen :+
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vet is dat ja, vooral tandem drifting is echt mooi om te zien. Op forzacentral had je toen hele clans die elkaar uitdagen voor wedstrijden met referees enzo, dat zag er soms echt super profi uit :9 Ik vind het ook lomp dat de p2p races niet ion fm2 komen omdat die bergraces ok heel veel gedrift werden.

    Filmpje van gt is trouwens echt om van te watertanden :eek: ben echt jaloers :'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg uitgebreide info over hoe de car classes eruit gaan zien in F2 en hoe ze ervoor willen zorgen dat de verschillende set-ups toch voor spannende wedstrijden kunnen zorgen.
    Als je dit zo leest snap je ook waarom de game is uitgesteld....
    Door het online gedeelte zijn er zoveel parameters waarmee men rekening moet houden....
    http://forzamotorsport.net/devcorner/pitpass/pitpass29.htm
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Goed om te horen dat die game altijd nog voor de lente van dit jaar staat geplanned.
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt wel ingewikkeld allemaal, vooral als ook remmen etc. mee tellen voor de performance klasse. Dat gaat echt veel credits kosten als je dan de optimale setup wil vinden voor een wagen. Als het systeem meer bruikbare/competitieve auto's oplevert vind ik het prachtig maar ze zullen het wel wat beter moeten testen dan in v1... Ook wel beter dat ze de racewagens beter op elkaar hebben afgestemd :9

    Trouwens, wie kan de twee auto´s in de Unlimited klasse raden? :9
     
  14. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De Bugatti Veyron (1001 pk) en de Saleen S7 (1000 pk), gok ik.
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aan die eerst zat ik ook te denken, alleen ik dacht dat ze het in het stukje over een (in het spel) opgevoerde Saleen hadden die dus in de U klasse beland was en niet gestart als U klasse :)
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze er een F1, CART of IRL wagen of iets dergelijks erin doen. Zo'n Veyron heeft natuurlijk wel de PK's, maar absoluut niet het gewicht en de downforcre om echt mee te knallen.
     
  17. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze zeggen dat de 2 auto's die starten in de U-klasse niet de beste zullen zijn voor de U-klasse. Dus de auto's die je zelf upgrade, zodat ze in de U-klasse terecht komen zullen beter zijn. Dus dat klopt in iedergeval met de Veyron.

    Een Formule auto (1/2 of 3 enz.) is niet te verslaan met een "gewone" straatauto.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Mij lijkt de F50GT wel vet. Lijkt me geweldig om in een sim met dat racemonster te rijden.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Er komen geen racewagens in met open banden zegmaar.
    Voor racewagens zijn trouwens aparte R klasses dus die hoeven niet tegen "straat"auto's ;)

    F50GT lijkt me zeker gruwelijk ja _O_
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Damn wat een goede ideeen allemaal, khad zelf ook al gehoopt dat ze de Veyron er in zouden doen, die is namelijk in nog geen enkel race spel te zien. En indd JP, de F50 GT, das ook een zeer vette wagen voor een sim. Persoonlijk zie ik wel wat in de Thrust SSC, en dan lekker de Black Rock Dessert als baan gebruiken, met een mooi snelheidgevoel zou dat geweldig zijn, dan kan je meteen de top van je andere auto's goed testen. Maarja dat zullen ze vast niet doen.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina