Nog niet gevraagd aan medespelers, maar ik weet zeker dat ze er wel zin in hebben . DRC dus: DRC JeePee DRC Sander bovenste twee weet ik zeker DRC TraxX DRC FredKroket Als 1 van hun niet meedoet vraag ik iemand anders.
Heey Allemaal, ik wil ook wel mee doen Gt : AronBrouwer Heb niet echt een vast team dus deel me maar gewoon ergens bij in die er 1 tekort komen.. *)
Clan QFP doet ook mee leden: QFP BLACK PEARL QFP ExCaLiBuR QFP EliminatoR QFP DeStruCtiVe Misschien ook nog wat reserve leden van QFP.
Ik maak wel een mooi team.. -Frozen NL -NeonnovA -Nordin1 -Planeet Bob/meTeorwiNgs/XI Immortal XI Team is nog niet zeker hoor.
Ik wil ook wel voor het plezier meedoen, maar ik weet nog niet zeker of het goed met school uitkomt... Maar dat zien we dan wel! XBW: *360* Xbox Live: Sten 452
leuk idee ik doe mee, en een paar vrienden van me ( bijna zeker) ook wel. Team: - NL Laberador - Barb NL - Otroch - Yahox heb der al veel zin in!!!!
cool dat je mij erom vraagt alex ik zal dus wel even kijken, maar ik heb een paar vraagjes...lijkt me wel leuk om mee te doen worden de toernooi wedstrijden in weekenden steeds gehouden??? ( want ik neem aan dat er vast meerdere zijn die ook nog school hebben ) want anders komt het voor mij niet zo handig uit... ( huiswerk etc. stage etc. ) wanneer begint het toernooi??
klinkt goed zal het aan mijn vrienden vragen of ze ook zin hebben denk het wel als de tijd en datum gunstig is. Er is dan nog 1 plaatje vrij wie wil.
AK47pro | 4 Supreme Killers AK47 MajinGoku AK47 EXp3R1EnZ AK47 KillaH AK47 PureSpartn leuk we hebben ook al het toernooitje van xbl.be op onze naam staan, dus dit wordt de 2e gamesite .. Step aside or Step Up