Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ligt er een beetje aan in welk seizoen je zit?
    Aangezien de spelers naarmate seizoenen beter of slechter worden.

    Ik had Gilberto Silva bij Arsenal altijd als verdedigende middenvelder staan.
     
  2. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met NAC deze keer heb al met WillemII ,Ajax , Inter gespeeld
    maar nu heb ik alles op de moelijkste versie staan dus je kunt niet met cursor toets in transfeer periode kijken hoeveel sterren hij heeft...

    2008 had ik in het midden seizoen Quansah, Dagaka , gehuurd en Fortuné aan het begin van 2008 gekocht.

    ben pas begonnen aan een nieuw seizoen .. 2009 week 4

    Opstelling ML
    ---------------Dudek-----------
    --Dagaka ----Steve Caldwell----Maxxwel
    ---------Vermaelen--------------------
    ----------------------Alberto Aguilar---
    ---------Aissati----Bakircioglu-----
    ---Slory--------------------------Bouaouzan--
    -----------------Kalou----------------------

    Wisselspelers :Van der struik ,Wlanaz,(Van Gessel moest 16 spelers hebben)

    Ps: Fortuné deed het heel goed.. ze wouden hem kopen ik heb afgecanceld,en toen deed hij het niet goed meer dus dan maar wissel..

    heeft er nog iemand tips voor best goedkope en goede spitsen?? en of buitenspelers..
    die jong zijn en snel ik hou meer van snelle spelers dan van die slome die wel goed lichaam hebben..

    kan my misschien iemand helpen met vrije trappen.. * kun je een bal goed laten indraaien door Aissati ?*

    I Love ML :D ik doe tot nu toe alleen ML en ben pas begonnen aan konami cup :p
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Voeg mij maar ff toe me gametag is warplayer123456. lijkt met leuk om es tegen iemand van het forum te spelen

    EDIT: weet iemand eigenlijk hoe je die beweging gaat dat hij eerst de bal achteruit doet en in 1 beweging de bal ook weer vooruit doet??
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hleb vind ik wel een goede buitenspeler. Niet echt goedkoop, maar ook niet superduur. En hij is supersnel.
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    A Hleb ?

    ja dat klopt heb ik bij ajax ook gehad als RMF en als AMF
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Rosicky en Hleb, geniaal
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    man utd is online een heerlijk team 8 gespeeld 6 gwonne 2 verloren:)
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je het trucje wanneer je stilstaat, die moet met de standaard instellingen met de rechter trigger en pijltje naar achter. Tegelijk indrukken en rechtertrigger inhouden.
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens, offline tegen vrienden speel ik ook met Man Utd, in een 4-4-3/3-4-3:

    4-3-3:

    ------------V.d.Sar
    Vidic-Ferdinand-Heinze-Silvestre (CB 4x)
    ------------J.S.Park (DMF)
    ----Scholes----------Smith (AMF 2x)
    ---Ronaldo---Rooney----Saha

    3-4-3:

    ------------V.d.Sar
    ---Ferdinand-Heinze-Silvestre (CB 3x)
    --------Vidic--J.S.Park (DMF 2x)
    ----Scholes----------Smith (AMF 2x)
    ----Ronaldo---Rooney----Saha

    Hoe spelen jullie met Man Utd ?
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens het nut van loop pijltjes naar voren/achter/schuin?
     
  11. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik heb dit spel net gekocht en speel voor het eerst pes (laatste voetbalspel dat ik heb gespeeld is op de snes).

    Ik ben nu een tijdje bezig, maar elke keer als ik naar een speler pass, doet ie een one-time pass door naar de richting waar ik op druk. Waarom? In de handleiding staat dat dat gebeurt als je van tevoren al op a drukt, maar dat doe ik niet. Lijkt me sterk dat je de linkerstick niet eens alvast naar een richting bewegen ofzo als je passed??? En dat stilleggen van de bal door de linkerstick naar de richting bewegen die je wil + right trigger werkt ook voor geen meter... passen ze ook 9 van de 10 keer gelijk door. Dit alles is erg frustrerend omdat ik in het heetst van de aktie dus moet hopen/raden of de speler waarnaar ik toe pass em weer in 1 keer doorspeelt of dat ie eindelijk de bal behoudt. Geen formule voor succes dus.

    Wat doe ik verkeerd?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Houd je sprinten de hele tijd ingedrukt? Dat kan het verschil maken :)

    PES is aan het begin even wennen, maar als je het eenmaal doorheb wil je niks anders meer :)
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben erachter. Onbewust druk ik dus WEL meerdere malen op de a knop telkens als ik pass... beetje uit gewoonte/instinct.

    20 minuten geleden zou ik mijn twijfels hebben, maar nu begrijp ik je wel. Ik hoef nu niet langer lijdzaam toe te zien hoe de tegenstander aanval op aanval inzet, terwijl ik de bal niet eens 2 keer rond kan spelen of ze hebben em alweer... heb net zowaar een aanval via 5 schakels opgezet... voelt goed.

    Vind het echter nog steeds enorm moeilijk, ik speel slechts op regular nu. Enige tips?
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Sirieus dat jij J.S.Park op DMF zet :eek:
    die moet je op ss zetten rechts SS gevaarlijk :D had ik met ML ook Js park SS op rechts en babel SS op links en Martins in de spits ,, was kapot erg :d hoeveel goals babel en js park gingen vet aan kop
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    nee dat is gewoon dragback ik bedoel dat hij met 1 been de bal naar achter (ongeveer als dragback) haalt en meteen weer naar voren haalt.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ik speel altijd online met man utd zo:

    ------------DM:van der sar---------------------
    ----RB:heinze----CB:vidic----CB:Ferdinand----LB:Evra---
    -------------------VM:Carrick----VM:confused:choles-----------
    ---------RMF:C.Ronaldo----------------------LMF:Gigs--------
    ------------------- CF:Rooney------CF:confused:aha----------------

    Kheb pas ontdekt hoe je nou egt moet dribbelen en heb nu vaak goals van actie van c.ronaldo ongeveer vlak achter middellijn solo tot aan de goal en dan score :)

    EDIT:volgens mij zijn er aardig wat mensen die downloaden tijdens het spelen
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  17. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Park als DMF... :confused:
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel spelen. Hoe vaker je speelt hoe beter je wordt, hoe meer je het spel door hebt, hoe vaker je gaat scoren, etc. Ook spelen tegen vrienden die niet zo goed zijn als jij heeft zin, want dan kan je lekker oefenen :+

    Je kan de moeilijkheidsgraad omlaag doen, maar dat vind ikzelf zonde. Het moment dat je dat je meer wedstrijden gaat winnen is juist het vetste. Je hebt dan ook echt het gevoel (en dat is natuurlijk ook zo) dat je wat geleerd hebt.

    Verder aanraders: lees de gebruiksaanwijzing een keer goed door, daar staan nog wat goede tips in. Als je dan wat beter bent is de PES Expert Guide ook een aanrader, die kan je bij gamewinkels en FRS voor 15 euro krijgen.
     
  19. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel PES al enkele jaren en nog steeds leer ik van elk potje, gewoon veel en constant blijven spelen dus (je vrienden aansteken kan ook handig zijn ;))

    Neem de training door zou k zeggen.. en geef niet op want PES kan in het begin zo nu en dan een zure appel zijn waar je even doorheen moet bijten

    En als je eenmaal het virus te pakken hebt, _O_ _O_ _O_
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb je het niet te filosofisch uitgelegd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina