Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook een webwinkel uit België, want ik heb nu wel genoeg van het altijd naar mijn oma te moeten sturen? :mad:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Proxis.be. Prijzen zijn wel normaal daar (beetje jammer) maar geen verzendkosten.
     
  3. Intenze

    Intenze Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week bij Zuider-park computers top spin 2 besteld.
    Ze zouden nieuwe voorraad afgelopen vrijdag en uiterlijk maandag binnenkrijgen.
    De game is nog steeds niet verstuurd en krijg al 3 dagen geen antwoord via mail.
    Terwijl ik toch goeie verhalen hoor over zuiderpark-computers en dat ze snel leveren.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    een beller is sneller.......
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag eindelijk N3 binnengekregen die ik een week geleden al had besteld op www.gcshop.nl.
    Oke, kan gebeuren, maar als het dan ook nog eens een gebruikte versie is gaat echt te ver! Seal was eraf, net als die seal die de opening dicht houdt. Lichte beschadigingen aan de buitenkant en zelfs lichte krasjes op de dvd zelf!
    Vroeger goede ervaringen met die site, dit was mooi de laatste keer daar.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje standaar verhaal de laatste tijd. Ik hoorde vroeger alleen maar goede reacties over gcshop en nu steeds minder. Gaste die hem op verzonden zien staan en pas 3 later binnen hebben of idd gebruikte versies binnenkrijgen, best naaie op zich. Maar betaald voor een nieuw product dus ik zou het hier niet bij laten zitten, alleen moet je dan wel WEER wachten op je spel en misschien geloven ze het niet...
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geloof dat we hier verder moet lullen over die bol.com aanbieding :+

    laatste stand van zaken zover ik weet is dat er verscheidene mensen hebben gebeld en gemaild en er ALLE keren is bevestigd dat het om de game EN 12 maanden live gaat.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook zou iemand van Bol.com dit bericht hebben geplaatst:
    Dit geloof ik dus nooit. Iedereen kan dit zomaar geplaatst hebben.
    + het feit dat Bol.com wel wat professioneler is om je op die manier iets over de stand van zaken te laten weten...

    Wat wel vreemd is: Bij de verpakking staat Blister, waar er normaal gesproken bij games Amaray staat..
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is gewoon een klantenopmerking! Als de aanbieding niet klopt dan zouden ze dat toch gewoon aanpassen bij de aanbieding zelf?. Ik heb verder alleen maar goede ervaringen met bol.com, dus deze manier van inlichten lijkt me idd niet normaal.

    en wat die code betreft: het is maar wat je 'onterecht' vindt. Als hun codes vaker dan 1x bruikbaar zijn, dan vragen ze er toch echt zelf om.
     
  10. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een paniek om niks. Wacht gewoon rustig af op je bestelling, over een klein maandje ligt de bundel al op de mat. Mocht er iets niet kloppen, wat me sterk lijkt, krijg je vanzelf email van Bol.
    Marketingtechnisch is het een erg goede stunt van MS, aangezien het een heleboel (nieuwe) Gold members oplevert. Daarnaast maken ze toch wel dikke winst op de game en het abonnement...
     
  11. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ms hier wat mee te maken heeft ..wacht wel af wat er gebeurd ..is in ieder geval niet meer te bestellen bij bolletje .com
     
  12. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het nu niet meer maken om alle orders voor Halo 3 en Live te cancellen nadat ze het al 80 keer bevestigd hebben. Dan moeten ze maar opletten hoor.

    Diegene die de reactie bij het product heeft geplaatst bij Bol is trouwens wel erg triest. =(
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dus het is nog steeds gewoon Halo 3 + 12 Maanden Gold. Als het veranderd word zeker hier melden want er zijn te veel berichten hierover!
     
  14. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist het punt, dat kunnen ze wel.. Welke gek begint er nou een internetwinkel als je niet ingedekt bent voor foutjes?
     
  15. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eens even op het forum van Gamingonly gaan kijken. Daar had ook iemand een E-mail naar Bol.com gestuurd.

    Alweer een bevestiging:)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Precies en wat kost zo'n xbox live code nou om te produceren ;) Precies niks nakkes nada :+
     
  17. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Een foutje kan altijd, maar communiceer dat dan ook tijdig en goed. Dat gebeurt nu totaal niet, integendeel zelfs. En dat terwijl ze er meerdere malen op gewezen worden.
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: XBOXHOME
    Website: www.xboxhome.nl
    Gemiddeld onder adviesprijs: Geen idee, in dit geval 5 Euro eronder bij een 360 Elite
    Levertijd: Extreem snel!
    Verzendkosten: Gratis
    Betalingsmogelijkheden: iDeal, Creditcard, bank
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Backorders en dergelijke worden apart verstuurd zonder extra kosten. Snelheid van orders & verzenden echt optimaal!
    Overall cijfer: 10 out of 10

    Ow, en de groeten aan Nico die om precies 8:45 de telefoon (zoals vermeld op website) opneemt en mijn slaperige vragen 100% netjes beantwoord!!!
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    je mag er nu echt wel vanuit gaan dat de halo 3+ Live combi 100% echt is. Vooral om de volgende redenen:

    - Het staat op de site, met tekst én plaatjes én nogmaals in de beschrijving.

    - Meerdere mensen hebben de bevestiging gehad van bol.com.

    En dan kunnen jaloerse mensen wel zeggen 'die zijn nep' , of dat bol.com 100% een fout maakt, maar dat is bullshit. Ik zie steeds een aantal gasten dit soort onzin spuien. Vooral verkopers van andere sites of gasten die net te laat waren om ook dit koopje binnen te halen.

    - en niet onbelangrijk: zo'n ontzettende aanbieding is het nu ook weer niet. Het is heel goed mogelijk dat bol.com dit als echte aanbieding heeft. Wie weet door een sponsor, wie weet door lobbyen bij MS. Meerdere mensen hebben al voorbeelden genoemd die net zo, of nog extremer zijn.

    Al met al mag je dus uitgaan van een echte aanbieding. Negeer die jaloerse gamers/ verkopers van andere sites en wacht het rustig af. Mocht het nu onverhoopt niet waar zijn ( bol.com heeft het recht de koop te annuleren, check de voorwaarden maar, dan kunnen we als kopers de boel retour sturen, of gezamenlijk mails sturen naar bol.com. Wie weet gebeurt er dan nog iets leuks:)
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk iemand met een beetje verstand (en logisch denken) ;) :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina