Hehe denk niet dat ik heel vaak opnieuw ga spelen, wellicht nog een keertje met een totaal ander personage. Speel alleen spellen die ik subliem vind, vaker en Guild Wars is erg leuk, maar niet subliem. Heb tegen die tijd wel weer andere leuke dingen te doen.
Komt nog wel als je een goeie guild hebt, spreekt erg voor zich maar de guild kan echt alles 100x leuker maken.
Hehe ik zit in UW, alleen ben nu even maandje inactive vanwege school etc. Als ik weer online ben zal ik je wel inv sturen
Ff vraagje om een oud topic weer leven in te blazzen (hoop ik) Iemand van plan nightfall te halen? Ik ga m denk ik een week of 2 na de release halen (27ste) want ik wil eerst mn ranger FoW (Yay xP)
Ik wist niet eens dat deze thread er was !! Ik heb guild wars direcht gekocht bij de release en Colletors edition! Dus kheb van die gloeiende handjes...en nightfall lijkt mij wel vet! Maar moet die andere ook nog
Ik heb ze nu alle 3, moet wel zeggen dat nightfall 100x beter is als factions (Bijna net zo goed als proph)
Ik zou het niet weten, ik weet alleen wel dat een hoop mensen het spelen (iig genoeg op elk tijdstip)
Helemaal niet, WoW heeft meer dan het tienvoudige aantal alleen al aan actieve spelers.. laat staan aan inactive.. Anyways, ik had een geweldige build, had ik aan 2 guildies laten zien voor ik naar shanghai ging(uitwisselingstudent) en nu hebben ze het aan iedereen laten zien alsof het hun build is, niemand meer te vertrouwen tegenwoordig.. Wel jammer, heb lang over die build gedaan, je wilt hem toch laten zien maar toch ook voor jezelf houden.. lastig...
Same, zat eerst in een internationale guild waarmee ik een mesmer build had gedeeld, had een ervan hem naar anet gemaild voor (toen nog) pvp prebuilds. Werd ik door anet gemaild omdat ze mij eerder hadden zien spelen met die build, jammer dat ie maar een weekje in de pre builds zat toen pre pvp van nightfall uitkwam
Heeft iemand een trial key voor mij, ik wil checken of het spel werkt. Vista = sommige spellen werken niet ( Redelijke ) onboard video: Wordt soms niet herkend door games. EDIT: En waar kan ik goedkoop online een serial kopen voor Prophecies? Ik zag ergens staan dat die voor 20$ weggingen maar op PlayNC kost 'ie 45 pleuro en gewoon retail in de winkel ( in NL ) kost ie 30 euro.
Dan zijn ze je hard aant scammen bij PlayNC want Prophecies kost in de winkel ook maar rond de 30, ik zal vandaag wel is kijken of ik nog een trial key heb liggen, dan pm ik m morgen wel ofzo
Hij kost nog maar 27,99 bij zuiderpark . Denk wel dat ik 'm ga halen, wil alleen even zeker weten dat het draait op m'n pc. De client zelf start wel gewoon zonder ook maar iets aan te passen. Bij de meeste spellen moet ik eerst "Als administrator uitvoeren" doen.
Ik heb alleen een trial voor Guild Wars nightfall. Een zogenaamde buddy key... Pm maar als je hem wilt hebben :b: