AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat van die fransen wist ik niet maar wat hadden ze dan geflikt als ik vragen mag??

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

@ O w n e r bb , jij doelt op WCG ofzo? verder ben je bekend met het feit dat er op WCG geen GoW wordt gespeeld?

Tijdens de match tegen DLA (Nemesis + Negat1ve + 2 fransen) ineens met z'n 2en vertrekken omdat ze 'iets anders moesten doen', Volgens gamebattles leidt het vertrekken tijdens de match op een automatische loss dus vandaar ..

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2007
  3. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel een naaistreek=(

4. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    voor nog meschien een maand...... dan mag je op de yank ladder spelen.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik d8 dat die wel in de planning stond naja weird. Mare heb je de line up al voor volgend jaar dan?

En ik bedoel toernooien die ongeveer even groot zijn ^^

6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Mijn lijkt het dat GoW wel meedoet..
    Geen hostvoordeel enzo is dan wel fijn..

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor de mensen die altijd hosten natuurlijk :p

8. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    Host FTW baby boom shotgun and your down on your knee's

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

nog voor een maand en dan schakelt de EU GB ladder over naar PanicZoom.eu hopelijk gaan alle teams mee daarheen en tsja met CoD3 spelen we alleen maar op de yank-ladder dus who cares anyway..

Over WCG ik weet niet wat ze doen met GoW, ik denk eerlijk gezegt ook wel da hij erin komt maar er moet wel een duidelijke oplossing komen voor dat host-advantage want dit schiet niet op zo.. matches verliezen door de hosting is gewoon kut, en ik denk niet dat ze dat bij WCG graag zien gebeuren..

10. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

nouw, weet je niet meer dat je in het begin zat te slijmen op ons gastenboek, en toen zei je,: 'Ik zou wel graag in AK47 willen maar ik denk niet dat smartie dat wil aangezien hij mijn uit zijn lijst heeft gekickt'_0/

WCG is toch een soort LAN?
    En als het online is dan doen ze het wel zo als bij xbl.be de host is ref(staat stil en op het eind mag je hem killen..);)

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog wel een rematch komt tegen Team Win. Als we nu al bijna wonnen (2-:cool:, dan kunnen we zeker winnen als Spartan ipv Sephiroth speelt. We moeten ook is alle Nederlands clans daar uitdagen (DMC bijv.).

12. METALFEAR

METALFEAR Guest

Dat was een tijd terug toen jullie nog geeneens matches hadden gespeeld en nog niet zo veel eingendunk hadden.

13. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    He gasten. volgens mij komt er ook een Nederlandse versie van MLG, maar dat hoorde ik ook maar van een paar mensen toen ik in een lobby zat, maar het voordeel is wel met het host gebeuren, ik moet zeggen tegen team win, was het ergste host die ik mee heb gemaakt, en dit bedoel ik niet, omdat we verloren hebben, maar het was gwn zo, maar gasten, mijn pc zal volgende week of deze week wel weer klaar zijn, en dan neem ik alles op, dus binnenkort neem ik alle matches op!

en ff dit matelfear, ik weet nix van dat je in de clan wilde, maar ik weet wel dat je een grote bek had met je QFP clan, met name escaliber ofzo,.. als jullie gwn normaal doen is er niets aan de hand, ma als jullie clan al beginnen met schelden, terwijl ik net een lobby joinde, en ik kende jullie niet eens, alleen wisten jullie wel dat ik in AK47 zat, vind ik dat zeer matig.

Maar ieder zijn mening, en ik heb de laatste tijd wel geleerd over commentaar/meningen van iedereen,...
    Wie weet het beter,..

14. JeePee

JeePee Guest

Het is zeer waarschijnlijk dat GoW naar de WCG komt. De WCG wordt namelijk gesupport door Microsoft en EA, en ze laten ons alleen de keus uit de best-selling titels. Jammer maar helaas, want nu moeten de racers het vaak doen met arcade-titels als Need for Speed of PGR3, en dat terwijl je voor bijvoorbeeld een game als GTR véél en véél meer skills nodig hebt. Maar ik denk dat de 360 titels dit jaar GoW en Forza gaan zijn (moeten ze wel opschieten met Forza btw.)

15. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik scheld niet maar ja als ik met jullie meespeel (bijvoorbeeld CoD2) en dan sta ik bovenaan met kills dan wordt ik gelijk gekicked....beetje jammer dat gedrag.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Tsja, hier zat ik zelf ook over te denken, EPIC"s shooter is volledig ondersteund door Microsoft, die weer met haar XBOX360 sponsoring een aardig woordje te zeggen heeft op de WCG, zeer waarschijnlijk dus dat we GoW op WCG zullen zien, daarnaast snap ik meteen wat je bedoeld met de 'ardcade titels', Call of Duty 2 was voor ons 1 jaar lang dé shooter, hij stond altijd in de top 3 van meest gespeelde Online games op 360 maar hij kwam niet bij WCG binnen, deels ook wel te begrijpen..

Ahh, je bent zo zieligg.. Ik heb medelijden..

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Als het er niet komt zou ik misschien weer iets kunnen proberen, alleen moet ik het dan wat beter regelen, zodat ik vanaf het begin een goede staff heb die me ermee kan helpen. Heb zoiezo al 4 mensen:
    -Ikzelf (Coding+Graphics)
    -Headshotz (Graphics)
    -Darkness (Super Moderator)
    -Infinity (Super Moderator)

Ik zou wat meer mensen moeten hebben die kunnen coden in php/html en ik zou wat meer designers moeten hebben, en wellicht een Flash expert.

Als het er wel komt zou ik misschien daar wel mee kunnen helpen, aangezien ik zoiets wel kan. Als dit geen van beide iets wordt is er altijd nog een plek vrij op TeamCompete.com, ik kan daar admin worden van TC Europe, wat ook extreem vet zou zijn.

PS: Opnemen? Zwaaw vet, dan hebben we straks filmpjes van CoD3 EN GoW!
    PS2: Vul ff je gamertag in, in je profiel, is makkelijk voor skirmish matches.

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik weet niet, probeer eens in contact te komen met de lui van PanicZoom, dat beloofd de toekomst te gaan worden .. http://www.paniczoom.eu ik heb me aangemeld als referee..

19. JeePee

JeePee Guest

Ik bedoelde meer de racegames. Microsoft heeft maar 2 racetitels waarvan er 1 arcade is. De echte simulatieracers worden gemaakt door 3rd-party developers, dus die zullen jammergenoeg nooit op de WCG komen.

Jup, want hij is noch door Microsoft noch door EA gemaakt.

20. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Nemesis lijkt me geen goed idee.. Wie registreert daar nou? Net zoals het vorige dat je geprobeert hebt.

PS: Mij zul je waarschijnlijk 3-4 maanden niet actief op live zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina