[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er zelf dus nog niet uit, maar als ik wel voor een BE zou gaan.. dan zou ik zeker een male kiezen. Bij de NE had ik dat nooit. Ik wou altijd female want de males waren echt lelijk. De males bij de BE daarin tegen zien er gewoon gaaf uit. _O_
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik word een tauren hunter heb ik toch zonet maar bedacht dus np met dat tauren gebeuren :D
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    28e ligt die al tijdje in de winkel he?
    denk dat ik hem dan haal omdat me salaris er dan is O-) ..

    ik ga ook maar rerollen van human paladin
    naar een BE male paladin..
    1; omdat ik wel weet hoe ik een paladin level
    2; en omdat horde wel blij zou zijn met een paladin :lol:


    editje;// ik zou graag met jullie op 1 server zitten :)
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal Karazhan!!
    Goeie naam en PvP wat kan er nog misgaan? xD
    XBW guild anyone?
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ya sure, als ie maar een fatsoenlijk naam heeft.
    Heb een hekel aan van die spammende n00nguilds. :p
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij als je de TBC vandaag koopt, dat je er nog niks aan hebt toch? Aangezien morgen pas de launch is?
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vraag me af of ik TBC vandaag al kan krijgen, lijkt me sterk tbh. Ik heb dankzij die genaaide Dimensionplus nog maar 0.1% kans op de CE :-/
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, pas vanacht om 12 uur gaat de portal open. Daarnaast heeft Blizzard gedreigd met boetes van 50.000 euro + het niet meer leveren van hun games @ de winkels die het voor de launch verkopen.

    ..:+!
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ikzelf vind dat een beetje overdreven, ik bedoel.. wat maakt het nou uit als mensen de game al in bezit hebben? Ze kunnen er toch nog niks mee tot de 18e. :emo:
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me vet, zo'n nieuwe guild beginnen met alle mensen hier. Enige waar ik nog niet over uit ben is of ik nou een nieuwe character ga maken ofdat ik mijn hunter lvl 70 maak. Hmm....
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    16de. ;)
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad, maar je bent wel alvast verzekerd van een exemplaar ! :9 De verkoop verwachting zijn meer dan hoog !

    Het schijnt zelfs dat BE je een ban kan geven als je de game eerder instaleerd :x
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat lijkt me heel sterk, want officieel is het dan de fout van de winkel, en kan een consument daar verder niks aan doen.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee dat is ook wel weer waar. Gewoon een uitwerpsel van de geruchtenmachine die inmiddels op volle toeren draait :9

    Zometeen maar is in Utrecht rondneuzen :+
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    AL die geruchten slaan nergens op en ik denk ook niet dat blizzard zon hoge boete zal geven aan winkels die het een dagje voor de launch verkopen, je kan het toch pas spelen 12 uur snachts de 16e... dus wat zou het uitmaken als ze het eerder verkopen?
    Ik hoop dat ik uhm vandaag ergens kan krijgen zodat ik vannacht metteen kan beginnen:/ Want bij veel gameshops in nederland gaan winkels vannacht open speciaal voor tbc maar dat is nie bij mij in de buurt:mad:
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Same. :mad: Ik hoop maar dat dynabyte me morgen zsm belt dat ze mijn exemplaar binnen hebben. Zal ze vandaag ook even non-stop bellen. :+
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wij hebben 40 stuks binnen gekregen en ook 1 CE. En er zat duidelijk een brief bij dat het absoluut niet eerder verkocht mocht worden dan de 16e. Anders zou Dixons dat geld kosten.

    Dat zit er eigenlijk nooit bij, dus grote kans dat het menes is. Weinig kans om vandaag een exemplaar te scoren. Achja, dan morgen maar :)
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Heb net van de winkel gehoord dat ze een Burnig Crusade Collectors Edition voor me klaar hebben liggen.. Kan hem morgen komen ophalen.. Mijn probleem is echter dat ik nog vet veel voor scchool moet afmaken.. Moet deze week af en heb alles tot het laatste moment uitgesteld. :mad::mad:
    Nu heb ik met mezelf de afspraak gemaakt dat ik pas weer WoW speel als al dat schoolwerk af is..
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA i cant take it anymore :mad:
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ach, eerst rustig je school afmaken :9 lekker tegen die gigantishe CE doos aankijken, mischien tussendoor even wat WoW muziek opzetten met de CD die bij de CE zit :9 en als je klaar bent met school rocken op Wow :cool:
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dilemma, na de post van lead-designer Kalgan over de Warlock DOT nerf heb ik weinig vertrouwen meer in goeie PvE @ lvl 70 voor Warlocks.

    Zal ik nu mijn lvl 52 rogue ZSM naar lvl 58 levellen en dan Outlands ingaan om met die rogue naar de 70 te gaan, of toch doorgaan met mijn eerste char waar ik toch wel van hou, mijn lockje….
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina