Het XBW GoW toernooi {L!ve}

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 12 jan 2007.

  1. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik van DLA Instinct te horen krijg dat een van jullie zelfs bang is om tegen ons ex-DLA members te spelen dan mag ik toch wel m'n vraagtekens zetten? En hij is toch wel een keer eerder beschikbaar in de week? Zeker als hij donderdag al 2 weken openstaat... Dan nog: Decline hem en maak tegen die tijd een nieuwe. Wij kunnen tot die tijd geen nieuwe challenges maken, omdat als jullie hem accepten, we dan 2 clanwars hebben op dezelfde tijd... :mad: Hartelijk bedankt, en tot binnenkort. _0/ }:]
     
  2. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Team van ons:

    zlatan188999
    DLA RiChY
    GAS Master X
    DVC Dark Arlin

    kan nog wat veranderen :)
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Om even een aanpassing door te geven.
    Zo te zien heeft eene Frozen NL ons opgegeven voor dit tournament terwijl ik zelf nog van niks wist. :'-( :{

    "Team 6:
    Frozen NL
    NeonnovA
    Nordin1
    Planeet Bob/meTeorwiNgs/XI Immortal XI"

    NeonnovA (ik) en XI Immortal XI doen niet met dit team mee aangezien wij zelf een team hebben.

    Dit team bestaat uit:

    NeonnovA
    XI Immortal XI
    IX Darklink XI
    red bud monkey.

    Deze kan aan het lijstje worden toegevoegd. :b:
     
  4. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0

    Beter doen we Warzone, Execution zuigt zwaar. Iedereen op GameBattles speel trouwens warzone.
     
  6. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat...? Je hebt de rechten niet om bij de matches van anderen naar binnen te kijken, dus hoe kan jij nou weten wat er vaker wordt gespeelt...? Overigens spelen wij evenveel execution als warzone... :)
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Woow wat een reacties :)

    @owner bb: thnx dat je de 'maak een team' thread hebt aangemaakt! :thumbs:

    Iedereen mag meedoen, maar het wordt georganiseerd vanuit XBW en het is wel handig als daar minstens 1 teamlid af en toe komt

    Goed plan, ieder team is verantwoordelijk voor zijn eigen reserves. Het is niet verplicht om er 1 te hebben, maar als je dan met 3 tegen 4 komt te spelen is het wel je eigen schuld. Als een team niet compleet is wordt er wel gewoon gespeeld met een man minder (dat kan met Player match) tenzij er van tevoren een geldige reden is gemeld waarom de match binnen zeer korte tijd kan worden uitgesteld.

    In principe is er nu heel veel animo, als het aantal inschrijvingen minder wordt stoppen we met inschrijvingen. Maar kijk naar gisteren, ik ben 1 dagje niet op XBW en 3 pagina's volgeschreven 8)
    Wat zijn die regels? :)
    Ik denk over 1 of 2 weken. Eigenlijk denk ik over 2, dat komt mij beter uit ivm proefwerkweek, en dan heeft iedereen ook nog tijd genoeg om te oefenen.

    *gaat de startpost weer updaten *)
     
  8. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er al 4 gehad;)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had je nog berichten gestuurd op XBL, waarop jij niet antwoorde!
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind k ook dat we warzone moeten spelen (sorry crabbs) maar execution doe ik nooit want daar vind ik niks aan.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Execution zuigt zwaar. Anders moeten we ff stemmen, maar ik weet bijna zeker dat iedereen stemt voor Warzone.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Agrees. :)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga voor Warzone
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    *ook't
     
  15. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Warzone is veeeeeeel makkelijker dan Execution. Krijg je weer van die mensen die gaan kampen en op een afstandje de hele tijd gaan schieten. Doe maar Execution.
     
  16. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel alleen maar execution
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, Warzone vind ik een betere keus

    Dan zou ik maar Warzone gaan oefenen als ik jou was

    We hoeven helemaal niet te gaan stemmen, want dan raakt het topic overvol en onoverzichtelijk.

    We spelen Warzone, en we gaan niet deze thread volspammen dat we beter Execution kunnen doen. Als je écht denkt dat je tekort wordt gedaan stuur je mij maar een PM.
     
  18. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lol ik zij dat het team werd GEWIJZIGD je hebt ons nu voor de tweede keer ingescreven:cool: bij team 5 en team 18;)
     
  19. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie niet antwoord betekent niet gelijk dat ie meedoet... Oh, wacht, ik heb je vijf minuten geleden nog een berichtje gestuur, waarin stond dat je nog 50000 euro naar me over ging maken? Zullen we dat dan maar gelijk doen? Want ik wacht nog steeds erop... :) *) :+ O-)

    @BB en de rest: Execution is vele malen uitdagender dan Warzone, omdat mensen zichzelf kunnen reviven. Dood betekent dan dus ook niet het einde, en duren matches, gemiddeld, ook veel langer. Wat ik nog wel het vervelendste vindt is als je warzone speelt, je wordt gedowned, en je teammaten vergeten je te reviven... :x |:- :9

    lol, zie achter mijn naam :9
    Overigens is de clantag, achter team 17, gewoon CP, maar dat terzijde ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Yep Warzone aub _0_
     

Deel Deze Pagina