[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n dilemma is het volgens mij niet, want je geeft jezelf al antwoord...

    Zelf kies ik er ook voor om door te gaan met mijn human paladin. Iedere klasse zal keer op keer generfd of geboost worden, dus dat moet absoluut geen reden zijn om te rerollen. Jij houdt van je lock, dus zou ik daar absoluut verder mee in zee gaan.
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vaag, zijn al veel mensen die uhm vandaag op de deurmat hebben gekregen van verschillende pre order sites:/
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    't gaat me niet eens om het nerfen, maar om het feit dat Blizzard gewoon geen idee heeft wat ze moeten met de Warlock-rol.

    Het komt er op neer dat we gewoon mages zijn met minder DD, en een pet.

    En mijn rogue vind ik erg leuk spelen, een Shadowstep build lijkt me echt geweldig :D

    Maar goed, heb nog ruim 30 uur om erover na te denken.
     
  4. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iemand die hem al binnen heeft? of krijgt echt iedereen hem morgen pas?
    Ik heb hem bij gcshop besteld... maar zit nu op werk.. dus geen id of ik hem al binnen heb....
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ikzelf reroll een BE-Paladin op Auchindoun (Of hoe je het ook spelt :D), Weet je tenminste zeker dat er zat mensen zijn om mee te instances/raiden á la Stormreaver vroeger! :cool: .

    Denk dat veel mensen die Op Karazhan gaan rollen na een tijdje wel spijt krijgen om dat de majority van spelers naar Auchindoun gaat, Alhoewel ik niet zo'n zin heb om tussen de Powerlevelers te zitten...dilemma...dilemma....
     
  6. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    hee mannen!

    ik heb eventjes een vraag (mischien een domme;))
    er komen vanacht om 00:01 nieuwe servers. nou heb ik een guild die daar allemaal gaan rerollen.... en natuurlijk wil ik om 00:01 gewoon aan de gang!
    maar nou heb ik morgen vroeg mijn TBC pas, terwijl ik toch gewoon een undead mage wordt dus eigenlijk niks te maken heb met TBC....
    kan ik dan gewoon vannacht beginnen op die nieuwe server?

    mvg. Kjel
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep als 't goed is wel.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Net Bart Smit, Dixons en FRS gecheckt, geen van alle had ze in de schappen liggen.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als het goed is krijgen alle winkels ze vandaag binnen zodat ze eventueel vannacht al kunnen beginnen met de verkoop.
    Kom net van de telefoon met Dynabyte, ik was ze net voor ze stonden op het punt mij te bellen. :+
    Zij hebben ze in ieder geval al binnen en ik kan hem morgenochtend om 8 uur (lekker vroeg uit bed dus 8)) ophalen. Ze gingen er 2 uur eerder voor open. :cool:
     
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep lijkt me ook wel leuk op met alle wowende xbwers te rerollen en allemaal naar de zelfde realm te gaan? maar welke realm dan (ik hoorde iemand zeggen Karazhan roepen :p)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Bah ze wouden uhm hier ook niet verkopen:mad:
    Bij de musicstore hadden ze uhm wel al liggen maar gingen uhm pas morgen verkopen (die grappenmaker daar ging het hoesje nog voor me kop houden zodat ik het helemaal nie meer had:p) Mja heb uhm metteen maar even gereserveert zodat ik morgenochtend zeker ben van een copy^^
    Hoelaat gaan winkels btw normaal open ? 8:30 of 9:30?
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Orderstatus:

    2 x WoW TBC CE - Verzonden

    Giev!
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vandaag in de pauze heel de stad af gelopen...
    Kom ik bij een winkel: ''Hebben jullie de uitbreiding van WoW al?''
    ''Ja..''
    ''Oke dan wil ik er graag 1''
    (ik dacht dus dat ik er 1 kreeg)
    ''Wat is je naam?''
    ''Hoezo''
    ''Ja ik mag hem morge pas verkopen''
    :mad: !!!!


    Jammer, nu maar een char aan maken met mn naam en hopen dat niemand hem al heeft, morge BE maken en dan levelen.
    Kheb voor morge al vrij genomen. :D
     
  14. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke realm gaan jullie dan spelen?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die van mij komt over 2 weken geloof ik [​IMG]
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn.. Vriend van mij belt net op Skype: ''Yeaaaaaah, ik heb hem''. Echt verneukt, hij heeft hem gewoon bij zo'n klein winkeltje gehaalt waar het dus gokte dat ze niet gepakt worden..
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik was van plan hem vannacht te halen, nou blijkt dat de meeste winkels van de gemeentes etc niet open mogen 12 uur snachts :mad:
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja weer typisch in Nederland. -.- Hier in de buurt ook geen 1 winkel die om 12 uur open gaat.
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pff ik heb morgen vrij genomen ^^... ga vanacht alvast beginnen met lvlen hehe... als het doorgaat en er geen gekke dingen gebeuren :9... ik ga alleen geen BE spelen ik ga lekker voor een tauren... weet alleen nog geen naam... en iemand ideeen voor een xbw guild name?
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja echt he...
    Ik snap niet hoezo ze het nie gewoon vandaag al verkopen, je kunt je acount toch pas om 12 uur vannacht upgraden.
    Nu is het toch vrij oneerlijk voor mensen die niet in de buurt wonen van zo'n gameshop die om 12 uur snachts open gaat voor tbc|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina