Dit slaat echt NERGENS op!! Ik was gisteravond aan het game met een paar maten, hadden we Act 2 op Hardcore uitgespeeld op Gears Of War. Nou leuk, weer 20 puntjes erbij (kreeg ik ook te zien, had toen 680 punten!!).
Vandaag zet ik me Xbox 360 weer aan, sta ik ineens weer op 660 punten. WTF?! Naja, ik denk: Maby niet gesaved ofzo? Dus ik ga weer verder spelen.. zit ik wel gewoon in Act 3 (aan het einde onder de grond, daar was ik gisteravond gebleven!). Ik speel act 3 ook nog uit, krijg ik geen punten... WTF krijgen we nou?
Oftewel, de punten die ik gister heb gekregen zijn niet opgeslagen maar waar ik was met game op Gears of War is wel opgeslagen. Ook is Hexic HD niet opgeslagen (als ik namelijk resume game doe, sta ik weer op me oude punt namelijk: survival level 15. Terwijl ik gister tot level 50 had gespeeld).
Kan iemand mij please uitleggen wat er is misgegaan? Ik heb geen cheats gebruikt of whatever. Het enige wat ik heb gedaan is dat ik gister in de middag mijn Gamertag had overgeplaatst naar een andere Xbox 360 (zodat ik daar dus was ingelogd). Vandaag log ik dus weer terug in op mijn eigen xbox (weer terug zetten ofzo) en nu ben ik mijn punten kwijt..
HELP
EDIT: Om nog even wat duidelijk te maken. op 13-01-07 in de ochtend was ik bij een maat van mij op zijn xbox 360 aan het game. Toen wou ik MIJN EIGEN gamertag naar ZIJN xbox 360 uploaden zodat we dan met zijn 2e online konden op onze eigen account. MIJN account stond dus op ZIJN xbox 360 geactiveerd (met achievements en al).
In de middag van 13-01-07 was die zelfde maat bij mij thuis, gingen we op MIJN xbox 360 spelen. Ik had alleen mijn account niet upgeload naar mijn eigen xbox 360 weer. (volgens mij stond ik dus nog geactiveerd op zijnes). Toen hebben we op MIJN xbox voor MIJ achievements gehaald die er die middag gewoon opkwamen.
Op 14-01-07 ging ik op mijn xbox 360. Toen lukte het niet om online tegaan omdat mijn eigen gamertag nog niet op mijn xbox 360 upgeloaden was. Dat heb ik dus gedaan. Toen ik dat deed stond ik ineens weer op mijn oude aantal achievement punten (dus de punten die ik haalde de dag ervoor waren plijte). Alleen de savegame van GoW stond nog wel op waar ik hem had achtergelaten.
Maby hebben jullie wat aan mijn EDIT
Laatst bewerkt: 14 jan 2007