In Amerika ligt hij voor $ 39.99 in de winkel. En ik vind zelf 40 euro niet te duur voor zo'n game. Alle 6 de Metal Slug delen zitten erin, en daar ben je wel even mee bezig voordat je ze alle 6 uit hebt hoor Gamespot gaf trouwens een 7,5 voor de game. /Edit De games zijn trouwens: Metal Slug 1 Metal Slug 2 Metal Slug X Metal Slug 3 Metal Slug 4 Metal Slug 5 en de nieuwe Metal Slug 6. Dus het zijn eigenlijk 7 Metal Slug games, maar Metal Slug X is een remake van 2.
Eergister was ik jarig, dus had weer geld, en een vriend zei, beter koop je monkey ball, en toen dacht ik ook zo van, kopen die zooi! En het is een goede game
Mijn neef heeft Monkey Ball voor de Wii, en als ik het zo hoor moet ik die game maar eens snel lenen van hem
Zucht.. Vandaag weer geen bericht van Bol.com, dus .. De 12e niks binnen denk ik (ik sta al sinds 29 November op de lijst, kheb nog niks). Godver -.-
Een aantal mogenlijkheden, ik weet ze niet precies, maar het is volgens mij mogenlijk om te kiezen voor bijvoorbeeld 20 credits, maar volgens mij is het ook mogenlijk om te kiezen voor unlimited. En ik vind best jammer dat ze dat hebben gedaan, ze hadden gewoon een maximum moeten nemen. 30 credits ofzo.
Ik heb vanmiddag een classic controller gekocht. Het is wel erg wennen hoor! Voelt wel vreemd aan. De vorm is niet helemaal zo goed naar mijn idee. Weet iemand misschien waar het middelste knopje, bovenaan de controller voor is? Ik merk dat er aan de achterkant iets schuift, maar zie het nut er niet van in... Ook krijg ik donderdag van mijn vriendin Wario Ware voor mijn verjaardag
Das heel erg vreemd, aangezien de meeste winkels de 12e wel hebben gekregen. Heb je al contact opgenomen met Bol?
Heb eindelijk me wii Kzou hem eigenlijk niet meer kopen omdat vakantie ook duur zou zijn. Maar toen ik het telefoontje kreeg kon ik me niet in houden en toch maar verkocht. Nou jah me pa die kreeg het telefoontje. haha "Dag meneer we hebben die wii Sport pack binnen van 249,-" "Zozo dat vind ik nogal wat, en dat heeft christian besteld?" "Jah" "Ow dan moet ik toch nog maar even praten met hem" "ok" Kom ik thuis van werk.. "Chris heb jij een Winx trainingspak besteld van 249,- euro?"
Maargoed, gefeliciteerd met je aankoop Het is nog steeds moeilijk om een Wii te krijgen, ik had gedacht dat de leveringen sneler zouden komen.
Dit viel mij net op. De Wii word ekker warm omdat e altijd aanstaat. niet heet of zo. maar warm. Nu voelde ik even hoe warm het was en ik voelde aan de linkerkant (hij staat recht op) een vreemde bobbel, alsof het plastic zo is gevormd door de warmte. ik heb em sinds 8 december heeft iemand anders dit ook gemerkt?
Volgens mij is dat niet door de warmte, maar de Wii zit gewoon vol, hoop ik, ik voel ook een soort bobbel namenlijk :{
Dat weet nagenoeg niemand. Maar het zal best lastig worden. Nagenoeg iedereen heeft er eentje gepre-ordered, dus een Wii kopen zonder reservering zal best lastig zijn. Zeker aangezien een groot deel van de mensen die er eentje gereserveerd hadden nog steeds geen Wii hebben.