Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De M4 miss ik ook heel erg:mad:
    als je op afstand schiet met de TAR moet je m op single shot zetten... k heb head shot na head shot
    voornamelijk in de map street
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    denk toch dat dat aan verkeerd gebruik te wijten is , heb mijn xbox vanaf mei 2006 en ben nog steeds met de eerste bezig......
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    De heaset van de eerste xbox was inderdaad kut want als je het oortje van de ene naar de andere kant wou verplaatsen brak hij snel af en moest je plakband of lijn gebruiken.

    De headset van de 360 heb ik al een aantal keer met me reet bovenop gezeten maar die blijft maar heel ;)
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze 4 wapens worden bijna alleen nog maar gebruikt online.

    -Ump45: Heel accuraat maar lage fire rate, daarom goed op lange afstand maar minder van dichtbij(maar 25 kogels in mag).
    -MP7: Beste verhouding accuracy/firerate. Alleen niet erg veel damage, heeft wel 40 kogels in mag).
    -MP5: Iets mindere verhouding accuracy/firerate vergeleken met MP7, maar doet meer damage.
    -Famas: Meeste power maar minste accuracy door fire rate. Ik denk dat als je met dit wapen leert omgaan, je er een voordeel uit kan halen.

    Je moet uiteindelijk het wapen kiezen waarmee jij het beste schiet voor iedereen kan dat ander wapen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god! Wat is co-op terroist hunt moeilijk op een niet eerlijke manier zeg Ventjes die ineens achter je spawnen en door een kamer lopen die je net gecleared hebt en je dan in de rug schieten. Of deuren die ineens open gaan als je stilletjes voorbij loopt. AAARHGH!
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt fucked up inderdaad......vind het ook niet realistisch..........maar er zitten wel meer van die 'fouten' in......
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Bij mij breekt het pinnetje steeds af 8) ... Voor de rest is de 360 headset wel een stuk sterker dan die van de oude xbox.
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie het positief in. Het is niet voorspelbaar: ze kunnen echt overal vandaan komen. Hierdoor moet je rond blijven kijken en kan je niet even 10 seconden in een gang blijven wachten. Bij rbs-ba vond ik het juist vervelend dat alle terroristen op dezelfde plek stonden en blijven staan. Nu hebben ze dat veranderd en is het nog niet goed! _0/

    Klopt het dat je de xbox 360 headset minder 'hard' kunt zetten. Ik heb soms het idee dat ik sommige mensen echt niet kan verstaan. Dan wil ik het geluid opschroeven, maar kan dat niet meer...
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is ook wel realistisch natuurlijk, maar wel fucking moeilijk:'-(
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ligt het aan mij of word de Single Player steeds makkelijker naarmate je verder komt? De eerste twee levels vond ik best pittig, maar level 3 en 4 vlieg ik eigenlijk doorheen :/.
     
  11. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je bent meester geworden van het spel?:p
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    In het begin vond ik het lastig, omdat ik het RBS-BA gameplay nog in mijn hoofd had. Daar kon ik in de SP gewoon 'doorrennen'. Dat probeerde ik nu met Vegas ook... maar dan lukt het gewoon niet. Na het tweede level had ik dit door en ging ik anders spelen. Ik keek om elk hoekje en schuilde achter elk muurtje. Daardoor haalde ik de levels 3 en 4 gemakkelijk.

    Misschien hetzelfde scenario als bij jou? :+
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    In de opties kun je het ook veranderen als het goed is
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    is de AK-47 niet goed dan?:confused:
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook van niet,,

    Ik vond de MP7A1 wel chill maar nu de MP9 :p

    AK vliegt omhoog als je er een paar kogels mee schiet o_O
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind het wel raar dan dat de AK-47 restricted is. Pas als je een Master Seargant bent, dan pas kun je die wapen gebruiken. Als die wapen niks is, dan gaan ze 'm toch niet blokkeren.........:confused:
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ze gewoon willekeurig een aantal guns hebben gelocked. Om zo vanaf het begin het spel eerlijk te houden. Anders zouden degene die het meeste spelen, het beste zijn, omdat ze zoveel spelen... en ze kunnen ook nog eens een beter wapen gebruiken als de beginners...
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    In BA vond ik de G36C, Famas G-2 en de TAR 21 het fijnst. In Vegas vind ik ze echt minder.. Ze zoomen echt te ver in waardoor mn aim naar de klote gaat..
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie ik eigenlijk hoeveel en welke ranks er zijn? (Elite, Private First class enz)

    EDIT: Sorry voor dubbelpost :\
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zet er dan een andere scope op :+

    keuze zat, en vind zelf nou niet echt dat de refelex scope of zelfs laser echt ver inzoomd....

    Maar ieder zijn eigen mening.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina