Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik wil gewoon weer van die missies die je lekker van te voren kan plannen..
    idd net als de bankoverval in VC ik misde het wel een beetje met SA aangezien het erg groter was..

2. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het gebied bij SA juist geweldig. 3 verschillende steden (nouja, 1 en 2 verschilde niet zo, weet niet meer hoe ze heette) en al die gebieden er tussen, kleine dorpjes: rijk, western gebied, stuk woestijn in het noorden. de 3 vliegvelden.. echt ideaal. ik had het gevoel om onderweg te zijn op vakantie als ik van de 1e stad, door het platteland "cruiste" naar de 2e stad... haha

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Veel mensen ergerde zich aan de grote stukken bos in SA, ik zelf vond het geen probleem, en vond het wel iets toevoegen.. daardoor werd de game toch wel iets realistisher, en voelde SA echter en groter aan.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik ook. Vond het echt heerlijk om lekker door de bossen te crossen of gewoon de weg te volgen naar andere steden enzo. Hoop ook zeker dat de bossen en woestijnen enzo terug komen icm 360 power.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf liever een iets minder grote spelwereld. Ik vond het bij VC wel wat hebben dat je 'bekend' raakte in de stad, SA vond ik echt teveel van het goede. Ik heb liever een kleiner gebied waarin je gewoon in alle gebouwen kunt en écht alles kunt doen, dan verdwaald raken in zo'n grote spelwereld.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    In SA kon je in feite in bijna alle gebouwen. :+ Alleen met inbreken dan :cool:

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die stukken bos was niks mis mee, net als met de grootte. De nieuwe GTA mag van mij nog wel groter zijn zelfs...

8. mars15

mars15 Guest

ben echt benieuwd naar het 1e in game materiaal

9. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    same here

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Rockstar daar meestal pas een half jaar van tevoren mee begint, ben ik bang dat we tot april/mei moeten wachten voordat we de eerste info krijgen.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Beuh... Doe mij maar een woestijn... Of een tropisch eiland. Taiwan of zoiets.:)

12. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij dan maar Bora Bora\o/

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar een steden met elk deel zijn eigen kenmerken.

ook wil ik van die gare plaatsen zoals in SA: AREA 69.
    vond ik kei geheimzinnig. kreeg ook meteen 5 sterren als je daar in de buurt kwam _O_

14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon Dubai...

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij gaaf als je de kaart ook zelf (door bijvoorbeeld keuzes in je missies) kan veranderen. Dat je er gebouwen bij kan krijgen, of juist opblazen.

Dat je bijvoorbeeld als je in drugs gaat handelen dat je dan ook eerst drug-labs/frabieken moet maken. Dat je ook eindigt met een heel groot gebied dat echt van jouw is. Staan jouw fabrieken, jouw opslag, jouw garages, jouw voertuigen/vliegtuigen, enz enz enz. Dat je een soort 'uitvalbases' hebt.

Wat natuurlijk ook weer beveiligt moet worden, wat ook meteen inhoud dat het af en toe moet worden aangevallen. (wel zo leuk)

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  16. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    jaaa dat is een goeie opmerking.
    altijd wanneer je een lantaarnpaal omver reed was er binnen 2 minuten weer een nieuwe. wordt nogal snel gerepareerd:+

zou beter zijn dat je de dag erna nog steeds sporen van kan zien.
    en dan bedoel ik ook met alles wat je doet.

17. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat wordt niks, want dan ligt constant die hele stad aan puin, ook niet helemaal realistisch he: een mannetje in een hele grote stad, die elke dag de hele stad vernield...
    en dat huizen bouwen vind ik ook niet zo geslaagd, dan krijg je een soort sims, en het is toch echt niet de bedoeling dat gta daar mee geassocieerd wordt=(

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    realistischer dan weglopen, omdraaien en kijk: het is weer herbouwd. superman lang gekomen ofzo?

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    realistischer dan weglopen, omdraaien en kijk: het is weer herbouwd. superman lang gekomen ofzo?

edit:

shit. krijg je ook een dubbelpost als je eerst op verzenden klikt en tijdens dat laden ook op meer opties klikt?:+

20. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe GTA in Brazilie lijkt me wel wat a la City of God. Die sfeer bevalt me wel, net als de 80's van Vice City.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina