Lijkt mij wel, in Deventer in iedergeval wel. Nee, de collectie wordt juist alleen maar kleiner door de komst van de Wii.
Hier bij de Intertoys in Malden ligt bijna niks meer van de Gamecube. Toch maar eventjes in Nijmegen gaan kijken dan.
Zijn alle titels afgeprijst? ik heb bijvoorbeeld wel interesse in een spel als donkey konga jungle beat, maar die was laatst nog voor de volle prijs..
Niet alles titels zover ik weet. Zo is bijvoorbeeld Donkey Konga deel 2 nog steeds de volle prijs. Mario Party 6 met micorofoon is daar in tegen dan wel weer €9,99 en deel 7 is dan gewoon weer de volle prijs. Ik denk dat je gewoon even een kijkje moet gaan nemen.
Ow.. die maar eens gaan halen dan Ik heb trouwens Mario Footbal gekregen, het is wel zonder het doosje.. maargoed. Erg gave game, verslavend.. en heel leuk multiplayer.
Ik denk dat het moeilijk wordt om die titels te vinden,misschien de kleine Intertoys die grote filialen waar ik ben langs geweest hebben dus niets.
Hier is niks te vinden.. Alle titels die er zijn, zijn helaas nog voor de normale prijs. Het zijn ook allemaal titels die me niet zo aanspreken, en vooral EA games.
Yeah, ik heb vandaag The Legend Of Zelda: The Windwaker Limited Edition weten te scoren voor 15 euro Im realy happy, en OOT zit er ook bij, en ook nog de nooit eerder verschenen Master Quest versie vaan OOT \o/
Nice! Veel plezier. Ik dacht dat ik er al heel goed aan had gedaan om diezelfde limited edition van the windwaker voor 17 euro te kopen.
The Windwaker is erg leuk, en ik vind het er ook erg mooi uit zien . Ik vind de stijl die ze gebruiken erg mooi, het is eens wat anders. Vooral de gezichts uitdrukkingen van Link zijn geweldig Ik had toendertijd alleen de demo gespeelt van The Windwaker, want die zat op de speciale disk die je toendertijd bij Mario Kart kreeg. Daar staat ook Zelda 1 en 2 op, en OOT en Majora's Mask. OOT heb ik nu dus wel dubbel, maar hierbij zit ook de Master Quest op. Damn wat ben ik blij dat hier de BC wel goed werkt, in tegenstelling tot de Xbox 360
Idd, I love the BC van de wii. Hierdoor kan ik alle toppertjes van de Gamecube eindelijk spelen. Ik ben nu bezig met Paper mario: the thousand year door en ik moet zeggen dat het een geweldig spel is!
Ik ben nu bij de Water Temple met OoT, ik ben nog geen echte problemen tegen gekomen. Ik heb net Dark Nick (mijn naam dus )uitgeschakeld. Ik vond het wel raar dat mijn hookshot steeds tekort was, maar dat is nu dus opgelost. Ik had ook moeite om een Silver Key te vinden, maar die heb ik ook uiteindelijk gevonden. Ik vind het verhaal van OoT wel een beetje mager, maar meer kan ik ook niet verwachten van een dik 8 jaar oude game. Op dit moment draait de game vooral om de dungeons, ik heb liever wat afwisseling daarin. Straks maar weer even verder gaan.