Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan het spel zo te gaan halen, maar kan iemand even 1 vraag beantwoorden: Zitten er save-points in het spel?

Bij de demo was dit niet het geval en het is über frustrerend om zo'n level steeds overnieuw te moeten doen.

2. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zitten soort van save punts in.. maar het wordt niet echt weergegeven wanneer je bij een checkpoint bent. Je hoeft niet steeds helemaal opnieuw te beginnen.

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Corneel : Er zitten wel checkpoints in de game, maar als je een level niet beeindigd dan moet je de volgende keer het level helemaal overdoen. Geen save points dus maar wel checkpoints.

4. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij heeft gelijk.. geen save punts..

5. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel voor de reply's.
    (ik wist niet eens dat er een verschil was tussen savepoints en checkpoints)
    Maar zo lang ik maar niet het hele level overnieuw hoef te doen als ik bij een eindbaas dood ga, ben ik gelukkig \o/ .

6. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Bij eindbazen begin je zo ie zo weer als je dood gaat. Dus met een volle levens bar en een mech en je hoeft niet eerst nog een stukje level te spelen.

7. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Xbox 360 uitschakelt als je bij een eindbaas bent, dan kun je de volgende keer als je de game weer opstart op het punt bij die eindbaas beginnen. Je hoeft dan niet weer het hele level opnieuw te doen. Dus volgens mij zijn die checkpoints ook gewoon savepoints, of misschien geldt dit wel alleen voor als je bij de eindbaas bent.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij hangt t er vanaf of je quit of dat je je xbox gewoon uitdrukt. Als je nml quit door op pauze te drukken en exit te kiezen saved de game automatisch en volgens mij start je dan de volgende keer gewoon bij je laatst gepasseerde checkpoint

9. mars15

mars15 Guest

Helaas is de post er nog niet vandaag. ik hoop dat de game er bij zit

10. flappie

flappie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @KevinX: klopt helemaal. Dat Arc de Triomphe-achtige ding ziet er echt geweldig uit. Ik heb het spel (nog) niet, maar ik vind dat wel een van de beste stukjes uit de trailer. Het ziet er echt mooi uit.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb inmiddels missie 7 volbracht. Damn zeg, wat een enorm gave game. Zo sfeervol, zo waanzinnig mooi en zo gaaf. Vind hem persoonlijk zelfs gaver dan Gears of War. :eek:

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook best wel aleen gears is de zaag zo vet :p

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    nee want ikz at ergenst op een kwart van het level sloot af volgende keer kon ik daar gewoon veder

sorry voor de dubbel post:confused:

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Stukje uit review van de Telegraaf:

In de levels zijn her en der paaltjes te vinden die geactiveerd kunnen worden. Eenmaal op volle kracht krijg je een T-ENG-bonus en wijst het paaltje je de weg door middel van een lichtstraal. Dit laatste is eigenlijk gewoon een stomme oplossing voor een integrale fout in de game. Je hebt – dankzij de enorme sneeuwvlaktes in de levels - soms namelijk geen idee waar je hemelsnaam heen moet! Een waypoint-systeem had dit makkelijk kunnen oplossen, maar nee, wij moeten het met een lullig lichtstraaltje doen. Een ander irritante kenmerk is het feit dat je niet recht omhoog kan mikken. Hierdoor kan het heel lastig zijn om vliegende vijanden te raken, of de grappling hook fatsoenlijk te gebruiken.

Leuk

Lost Planet is niet de topper die het had kunnen zijn, daarvoor zitten er te veel kleine foutjes in. Wat het wel is, is een zeer leuke shooter die zich afspeelt op een originele locatie met enkele leuke multiplayercomponenten. De game is het geld in elk geval meer dan waard.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik de game prachtig eruit zien als je waar dan ook maar speelt in de singelplayer ziet het er prachtig uit.

Alleen zonde dat ik er na mijn mening er zo snel doorheen was :mad: en ik speelde hem nog wel op normal, maar de multiplayer is ook zeer leuk per 10 levels een nieuwe skin etc etc.

Elk level een boss die altijd nou`ja lekker pittig is de eindbaas was ook erg indrukwekkend zeker het geld waard alleen je moet er maar van houden om het te vergelijken met GoW kan eigenlijk niet het voelt gewoon anders aan niet slechter maar anders.

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    is het normaal dat elke keer als je het spel opstart dat je de storage device moet kiezen?

17. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik bij bijna elke game dat ik dat moet doen, dus ja dat is normaal. Slechts enkele games nemen blijkbaar gewoon de moeite van beide devices te lezen (ik heb ook een HDD en een MU 64MB).

18. flappie

flappie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Nightbringer: hoe lang heb je erover gedaan?
    Iemand anders speeltijd hoor ik natuurlijk ook graag.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ben nu wel benieuwd geworden naar deze game. Hoor er allerlei goede dingen over, demo was ook leuk en wil nu wel eens de hele versie spelen. Hij wordt trouwens ook goed verkocht. Hij staat nu al bovenaan in de Engelse charts.

20. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb hem op Medium uitgespeeld in 6uurtjes, puur door de eindbaas van de game door de zuigende controls van het eindgevecht maar anders denk ik uurtje of 4,5/5 ofzo KORT maar krachtig.
    Online gedeelte is wel heel vet btw o.a hange aan die kabels en dan vanuit daar gaan snipen als je hangt zo heb je vette spots:thumbs:

Deel Deze Pagina