Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok hij komt dus waarschijnlijk in Januari maar weet degene ook nog of er een datum vermeld stond in deze duitse mediamarkt folder? Als hij daar eerder komt ga ik anders ff naar ons buurlandje toe. Ennuh ik zie wel dat je ook een afstandbediening krijgt maar weet iemand ook of wij in europa de KING KONG HD-DVD erbij krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  2. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    In Duitsland is hij al sinds december verkrijgbaar, maar bijna overal is hij uitverkocht. Je kunt het beste van tevoren contact opnemen met een MM.
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nedgame kost hij 189 euro 239 is dan duur betaalt
     
  4. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg is hij bij nedgame uitverkocht. Je kunt hem wel bij Play-Asia bestellen daar kost die 155 euro, met verzending via UPS (Tracking + Insurance) kom je op 189 euro. Je moet dan wel hopen dat je pakket niet door de douane wordt onderschept, want dan komen er nog Zalm en invoerrechten overheen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Bij Nedgame is ie alleen nog niet te krijgen.

    Ik heb nu reeds een maand de HD DVD speler en vind het niet erg dat ik er iets meer voor heb betaald :)
     
  6. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, je krijgt King Kong erbij, dus gewoon het standaard pakketjes waar iedereen op hoopt. Deze print screen heb ik een maandje of 2 geleden gemaakt op de duitse site van MM... dus dat is niet meer relevant, om daarop in te gaan:)

    Consoleshop.nl verwacht hem over een weekje weer binnen te hebben ongeveer. Mischien 2 weken. Hetzelfde geld voor een andere internetshop. Dus mischien komt hij begin januari? wie zal het weten. 1 ding weet ik wel 100% zeker, ik moet dat ding zo snel mogelijk hebben!!!!!!


    Oja, en lees dit dan ook ff direct:)

    http://xbox360.qj.net/Xbox-360-HD-DVD-player-nearly-reached-100K-mark/pg/49/aid/79377
     
  7. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de HD DVD add-on met Eagles: Farewell Tour. Ik ben nog geen problemen tegen gekomen met het menu, ik kan het allemaal prima bedienen
     
  8. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik me hd tv binnen heb ga ik er waarschijnlijk ok ergens een halen :p hopelijk is die leverbaar :) tegen die tijd :p
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    met wat voor een bedrag zou je rekening moeten houden dan als die onderschept wordt?

    En heeft iemand hier hem besteld bij amazon.COM of .DE?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  10. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog wel dat het voor een PSP wel een aardig bedrag was... ik geloof zo rond de 30/50 euro... ( ik kan er compleet naast zitten, maar dat staat me bij) en de PSP licht ong. in dezelfde prijsklasse als een HD DVD speler".
     
  11. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedrag zal rond de vijftig euro liggen.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moest 48 Euro bij lappen (via Play-Asia besteld).
     
  13. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je nog steeds goedkoper uit dan die 239,95 euro die je bij Gameshop betaald.

    Update 11.15 uur
    : Mijn HD-DVD Speler is vanochtend aangekomen in Eindhoven, hij was gisteren door Play-Asia vanuit Hong Kong verzonden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  14. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gewoon gister in duitsland gehaald voor 195euro, maar ik woon ook maar een half uurtje rijden van aachen (aken) af.
     
  15. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon zelf ook aan de grens. Ben naar de MM in Herzogenrath en Aachen gereden en bij beide was die uitverkocht. Dus heb hem daarna maar online besteld.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zit dan geen King Kong bij (vanuit Play-Asia) maar bij de MM is die 23 euri met NL subs ;)
     
  17. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al gehaald bij de MM in Heerlen voor 21.99€, verder heb ik ook nog Serenity gehaald voor dezelfde prijs.
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    laat ff weten of jij wel of niet invoerrechten moest betalen. Zo niet dan neem ik ook de gok. Moest je overigens lang wachten?
     
  19. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je hem nu besteld en met creditcard betaald dan wordt die binnen 24 uur verzonde.
     
  20. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 189,- plus die 50,- aan invoerrechten, dan kom je toch ook uit op 239,- en King Kong zit er toch niet bij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina