Niet alles is als PES.. En met PES speelt er naar mijn weten helemaal niemand met Federer In TS2 speelt iedereen met z'n eigen mannetje ranked, ik hoop dat je hier ook een eigen speler kan maken en met die gewoon online kan gaan.
Je kan gewoon je eigen character creeren En als ik voor een Pro zou kiezen, zou ik kiezen voor Nalbandian en Hingis
Dat snap ik nou ook nooit, hij is 1 van de grote namen in het hedendaagse tennis. Ook al heeft hij sinds de Australian Open van 2005 niets meer gewonnen, mede door blessures. Hij zit alleen in Smash Court Tennis Pro Tournament 2 voor de Playstation 2, dus misschien dat Konami de enige is met die licentie. Maar jah, Federer en Roddick kom je ook in ieder tennisspel tegen. Je kan tenminste je eigen character maken, dus dan maak ik wel een Safin in Virtua Tennis 3
Net toch nog maar even Top Spin 2 gespeeld. Dacht nog even een paar archievements vrij te spelen. Maar wat een irritant spel zeg. Telkens dezelfde rally. En dan te bedenken dat deel 1 nog ietsjes minder was. In het land der blinden... Werd ook wel tijd dat Virtua Tennis naar de XBox kwam...
Ik verwacht niet dat VT veel beter wordt hoor. Denk dat je daar hetzelfde probleem hebt met dezelfde rally's altijd. Vooral online.
Hoezo? In previews lees ik toch wat anders. Virtua Tennis 3 rekent met gemak af met Top Spin 2, online en singleplayer
Juist niet. Tenzij je nu alleen over de singleplayer praat. Maar wanneer je tegen iemand anders speelde was geen wedstrijd hetzelfde. Bij Top Spin heb ik dat gevoel wel.
Ja precies, ik dacht ook dat ik enorm goed was in Virtua tennis 2. Ik speelde mee in het onofficiele NL kampioenschap en verloor in de finale echt dik omdat iemand zo anders speelde dan ik gewend was. Ik ben echt een base line hugger, maar die gast ging maar naar het net constant, echt lastig! Maar wel leuk
Mooi, 20 maart is een mooie datum. Nog 2 maanden wachten. Ik hoop wel dat je net zoals in Top Spin online kan spelen met een Pro maar ook met je zelfgemaakte speler. Ik moet sowieso bij de vrouwen een Elena Dementieva en een Flavia Pennetta maken. Bij de mannen alleen Safin, want mijn andere favo's Nalbandian, Blake en Haas zitten er al in. Als er een beetje animo voor is, wil ik ook een toernooitje organiseren. Gewoon voor de fun net als het Top Spin 2 toernooi. En de mensen die het toen lieten afweten terwijl ze zich wel inschreven, mogen in ieder geval niet meer meedoen
Da's ook toevallig. Nalbandian, Blake en Safin zijn misschien wel mijn 3 meest favoriete tennissers Ook Haas mag ik wel.
Hoe realistisch is dit spel eigenlijk als ik in gameplay beelden spelers gemiddeld 3 keer per rally zie duiken naar de bal? Ik hoop ten harte dat het realistisch wordt maar heb al eerder gezegd dat het me onwaarschijnlijk lijkt.