Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja das een probleem omdat we alleen maar een bovenkant van een letter zien, en de bovenkant van de x en y zijn hetzelfde dus. Maar kheb zon donker magenta blauw vermoeden dat het een x button is, wrm, ik heb geen flauw idee. :b:

2. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: pak een jackhammer en knal die boot naar de hel.

En dat is vaag omdat...

Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  3. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een Y is, omdat dat de meest logische verklaring geeft ten eerste ( zie Nukeshell's post ) en ten tweede omdat de de bovenkant van de Y niet hetzelfde is als de bovenkant van de X. Als je goed op je controler kijkt zie je dat de ruimte tussen de 2 streepjes bij de X veel kleiner is dan bij de Y, wat ook zo is bij dit plaatje.

pics:

Maarjah, dan is de vraag: zijn de knoppen in het spel visueel gelijk aan de echte?
    En met zo'n onduidelijk iets kun je eigenlijk niet vergelijken, maar het logische vind ik het eigenlijk al verklaren..

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    mischien was de geheime x-functie toen nog niet goed gefinetuned en hebben ze hem er uitgelaten.

5. basovich

basovich Guest

zag bij de bart smit een release lijst hangen van aankomde lente:

crackdown 1-2-07.
    halo 3 1-4-07.
    Uefa CL 06-07 23-3-07.
    en nog veel meer..

lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat dat is want dan zal de beta wel hééél snel moeten komen..

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Bart Smit zegt zo veel en het lijkt me inderdaad sterk dat een nietszeggend Nederlands winkeltje wél een datum heeft en de rest van de wereld niet. :)

Maarja, ik heb sowieso een hekel aan de BS als het op games aankomt, dus. :+

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Yo kerel ik wete niet of je het weet, maar om dat verschil te ontdekken is dat Halo plaatje veel ste onduidelijk. Voor de duidelijkhei die je in dit plaatje krijgt lijken de x en y veel ste veel opelkaar, maarja het kan indd net zo goed een y zijn natuutlijk. Bovendien zijn een x en een y anders op je controller dan in Halo.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nja, mag ik eigenlijk vragen waarom dat zo interesant is? 8) (aangezien we er niks mee opschieten)

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    De Y knop lijkt het meest logisch omdat in de vorige delen die knop gebruikt werd om wapen te switchen. en wanneer je out of ammo was kreeg je die melding boven in je scherm. tadaaa.

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al is de kwaliteit slecht, het ziet er nog vet uit:p

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    1ste en 3de filmpje zijn weggehaald van de site.

ziet er niet slecht uit.
    iig is die stoere vent met zijn stem weer terug:cool:

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Maarja, jammer dat de meeste geluiden zo te horen weer hetzelfde zijn als in Halo 1 en 2, kbedoel de schot geluiden, de bash geluiden, en natuurlijk het commentaar geluid dat dus zo nu en dan, ''Killin Spree" of iets dergelijks roept, maarja de geluiden waren prima.

14. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu zijn ze allemaal weg, balen. @ Legendarisch: heb ik gezegd dat ik die boot online wou? NEE.

Ik had het over de single player, wat je, als je mijn post gelezen had ook had begrepen. Online lijkt het mij inderdaad schraal maar campaign zou 't wel eens cool kunnen zijn. Bovendien heeft Bungie wel eens vaker voertuigen offline wél gebruikt en online níet. (Pelican, dat covenant ding bij het tunnel level). Lijkt me juist wel locht om coop te doen: 1tje vaart in het bootje en de ander is aan het schieten, beetje zo'n scene als bij GoW aan 't eind van act 2....

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze zijn allemaal al geremoved idd. Naja wordt ff googlen :+

16. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ze op google niet vinden

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Mag hier over worden gesproken trouwes op xbw?
    Maar goed, gewoon "leaked halo 3 video" intypen bij google. Vreemd trouwens, sommige sites linken naar youtube en die doen het niet en anderen ook en die doen het wel, maja.

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zou vet zijn, dat ze single player eindelijk weer eens boven de multiplayer staat, ik reken er alleen niet op. Khoop het wel.:b:

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, ze ontwikkelen het nu los van elkaar dus ze stellen niets voorop. De singleplayer wordt wel weer goed aangepakt. Er zullen meer plottwists zijn dan in Halo 1 en 2 bij elkaar. Daarbij is het plot wat we nu kennen voor Halo 3 al erg goed. Er zijn een hoop problemen, er is veel chaos en een aantal mysterieuze dingen zijn er gaande. Ik heb zo'n gevoel dat de singleplayer weer top wordt!

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    "weer" in de zin van halo 1 neem ik aan? Halo 2 had ook een aardig aantal plotwendingen maar een zeer brakke sp. Vond de sp van halo 1 erg goed en hoop ook dat ze idd ook meer aandacht hieraan besteden. Ondanks dat shooters vaak een korte sp hebben hoop ik toch dat dit een uitzondering wordt en dat ze niet weer gaan rushen en een zooi fouten gaan maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina