Ja maar wat ik me nou afvraag (Komt ook omdat ik niet echt bekend ben met beta's), is die beta nou tijdelijk open of kan je hem spelen totdat Halo 3 uit is?
Wow, dus dat betekent gewoon dat je ongv. tot eind 2007 kan Halo 3en in die beta. (Halo 3 komt toch eind 2007 uit, denk ik tenminste).
Release date van halo 3 is nog onbekend:/ En ik weet het trouwens nie, het is puur mijn eigen vermoedens aangezien ik aan meerder closed beta's heb meegedaan en daar ging de beta meestal paar weken voor de release dicht. Maar het verschilt echter nogal per spel dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.
Nee de code van de H4LO3 beta zal niet op de CD staan, de beta-key is namelijk een extratje bij het spel, MS zal dom zijn om het zo dicht met elkaar in verband te brengen, dan lijkt het helemaal alsof ze Crackdown proberen niet te laten floppen door er zo'n key bij te stoppen..
Ik heb m ook binnen via XBL.be. Maar ik denk dat hij wel ruim van te voren dicht zal gaan, immers anders kunnen ze de fouten die in de beta naar voren gaan komen er natuurlijk niet meer uit halen.
Dat doen ze meestal tijden's beta's de fouten eruit halen.. kunnen ze namelijk metteen weer getest worden door een update
Het lijkt me tof als we een (secret) achievement krijgen dat we de beta hebben gespeeld. Heb er iig zin in om eens flink te testen.
Uhm zijn de winnaars van de beta key hier al bekend, ken namelijk al mensen die hem gewonnen hebben op andere sites. Damn wat wil ik hem graagggg!
Nee die zijn nog niet bekend. Ben zelf ook erg benieuwd, ik ga crackdown halen maar voort zelfde geld ziet die niet in mijn versie dus zou hem toch liever willen winnen, heb je tenminste een beetje ckerheid
ik heb hem ook wist ik niet eens man... maar iemand enig idee van welk email adres die code word gestuurd? ik wil niet dat hij in mijn ongewenste box komt ofzo. Ik heb namelijk geen email gehad van hun dat ik op die lijst met winnaars stond ?!?! omg best blij btw
Naja je hebt toen een email adres op gegeven alst goed is (weet niet over welke site je het hebt) en daar wordt hij naar verzonden
maar hebben degenen van XBL een email gekregen 'je hebt hem gewonnen, we sturen de code binnenkort' of het ook op die site zelf gelezen?