[Algemeen] "Europese" Halo 3 Beta

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 6 dec 2006.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Ja maar wat ik me nou afvraag (Komt ook omdat ik niet echt bekend ben met beta's), is die beta nou tijdelijk open of kan je hem spelen totdat Halo 3 uit is?

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Beta zal wss dicht gaan paar weken voordat halo 3 uit is.

3. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    zal idd wel lang duren hoor die beta...

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    Wow, dus dat betekent gewoon dat je ongv. tot eind 2007 kan Halo 3en in die beta. (Halo 3 komt toch eind 2007 uit, denk ik tenminste).

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Release date van halo 3 is nog onbekend:/
    En ik weet het trouwens nie, het is puur mijn eigen vermoedens aangezien ik aan meerder closed beta's heb meegedaan en daar ging de beta meestal paar weken voor de release dicht. Maar het verschilt echter nogal per spel dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.957
    Duh, maar ik D-E-N-K dat ie eind 2007 komt.

7. Inf1nity

Inf1nity Guest

2007 iig :)
    Wanneer worden de winnaars van XBW bekend eigenlijk? daar stond ik als het goed is ook :9

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee de code van de H4LO3 beta zal niet op de CD staan, de beta-key is namelijk een extratje bij het spel, MS zal dom zijn om het zo dicht met elkaar in verband te brengen, dan lijkt het helemaal alsof ze Crackdown proberen niet te laten floppen door er zo'n key bij te stoppen..

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    YES?! ik heb dus niet gewonne nou`ja ik haal toch Crackdown, wanneer is die beta nu ook alweer?

10. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook binnen via XBL.be. Maar ik denk dat hij wel ruim van te voren dicht zal gaan, immers anders kunnen ze de fouten die in de beta naar voren gaan komen er natuurlijk niet meer uit halen.

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Wanneer maakt XBW de winnaars bekend?

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat doen ze meestal tijden's beta's de fouten eruit halen.. kunnen ze namelijk metteen weer getest worden door een update;)

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoelang duurt die beta dan eigenlijk?

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is nog niet bekend volgens mij

15. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me tof als we een (secret) achievement krijgen dat we de beta hebben gespeeld. Heb er iig zin in om eens flink te testen.

16. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm zijn de winnaars van de beta key hier al bekend, ken namelijk al mensen die hem gewonnen hebben op andere sites. Damn wat wil ik hem graagggg!

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee die zijn nog niet bekend. Ben zelf ook erg benieuwd, ik ga crackdown halen maar voort zelfde geld ziet die niet in mijn versie dus zou hem toch liever willen winnen, heb je tenminste een beetje ckerheid :)

18. boatfreak

boatfreak Guest

ik heb hem ook :D wist ik niet eens man... maar iemand enig idee van welk email adres die code word gestuurd? ik wil niet dat hij in mijn ongewenste box komt ofzo. Ik heb namelijk geen email gehad van hun dat ik op die lijst met winnaars stond ?!?! omg :D best blij btw

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja je hebt toen een email adres op gegeven alst goed is (weet niet over welke site je het hebt) en daar wordt hij naar verzonden :)

20. boatfreak

boatfreak Guest

maar hebben degenen van XBL een email gekregen 'je hebt hem gewonnen, we sturen de code binnenkort' of het ook op die site zelf gelezen?

Deel Deze Pagina