[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rankin

    Rankin Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    Tot 6 uur had ze al gebelt met die vraag :D
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    440K xp, pffff!

    Ik ben benieuwd wat ik nu met mijn gear voor xp/hour eruit kan krijgen, want mijn eerste keer tussen 55-60 was matig.
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Vast wel relaxed, er zijn super veel quests die makkelijk te soloen zijn voor iedereen. :)
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    owow Wat is dit toch weer op en top WoW. Iedereen zoekt weer, veel lol in de nieuwe area, en veel ontdekken. Ik ben de komende tijd na werktijd niet meer achter de beeldbuis vandaan te krijgen. Binnen no time ding ik naar 61 en kan niet wachten op lvl 62 om weer eens nieuwe spells te kopen \o/ \o/

    PS: gaat lekker daar bij Bol.com. Mijn bestelling daar staat nog steeds op "word verwerkt" dus stond om half 10 al voor de deur bij de FRS en kocht daar mijn exemplaar. En wat valt er zojuist op de deurmat, een 2e exemplaar van TBC...
    Mocht iemand hebben misgegrepen en je wilt dit exemplaar kopen van me voor de normale verkoopprijs, stuur dan een PM. Ik heb weinig aan een 2e exemplaar ;)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn character aangemaakt, voor degene die ook net begonnen zijn op die nieuwe pvp server..

    Blood Elf, Rogue, Impalla
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site om die patches te downloaden van TBC want het gaat zoooo sloom met die blizzard downloader :/
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zodalijk ook een Horde op die Kazzakstan server ofzo maken :+. Mijn naam is iig 'Jerreby', voeg maar toe.

    EDIT:

    Error creating character
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zoveel mensen dit kunnen spelen :+ ga liever op een andere manier dood :9 :emo: ;) :lol:
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    HAhahahahahahaha












    leuk.. |:-
     
  11. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm welke patch moet ik als eerste downloaden? ik heb er nog geen gedownload dus ik bedoel welke het was van de laatste voor TBC
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was een uur eerder uit me werk.. gelijk naar media markt gegaan.. dacht tjsahh.. weekje zonder roken kan wel.. lekker wowen :D.. dus in de media markt speciale hoek voor TBC 8) 2 computers met het begin filmpje .. ben eff 2x blijven staan om het te bekijken toen gelijk 1 gepakt en gekocht.. nu zit ik thuis en te wachten tot die is geinstalleerd.. kom iedergeval bij de meeste op de server Kharazan? als Bl00d Elf hunter of paladin

    ik edit straks wel me naam ^^
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, wacht net zo lang totdat er staat creating character, dat duurt erg lang. Bij mij duurde het een half uur :+
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Naja, ipv een half uur wachten ga ik gewoon op me 60 hunter en is misschien over 30 minuten wel weer opgelost :).
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb de CE dus niet te pakken kunnen krijgen, 4 maanden van tevoren bestellen heeft dus ook geen zin gehad :mad:

    Naja, tgaat om het spel, allen dat art book van de CE is wel *drool* *drool* :mad:

    BTW, M'n belfje gaat Eb heten :D
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :):
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo lang is het al de hele tijd, ook om de server op te komen, maar het is heel gezellig druk :thumbs: \o/ Zijn er veel die hier van plan zijn rogue te worden?
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb weer een Rogue gemaakt op Karazhan :)

    Maar het inloggen gaan zo traag hier :{

    /Edit: Nu blijft ie de hele tijd vasthangen bij het loading screen :) Vette shit man, Karazhan !
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    'receiving character list'
    Ik heb zo het vermoeden, dat dit lang gaat duren.

    Edit ; Hier nog een Rogue. Denk Troll.

    Edit 2 ; Morgen TBC binnen van de FRS. Dat word zaterdag een Belfje of een Dr(dinges) aanmaken. :cool:
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien toch maar een andere kiezen? Als het de eerste dag al suckt, wat moet je dan in de toekomst verwachten, de server een week offline ofzo :9?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina