Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookie en Redje bedankt voor de antwoorden. :thumbs:
    Jammer dat ze nog niet stiller zijn of sneller laden, ga ik geen 400 euro voor neertellen dan. ;)
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, misschien is het al vaker aan bod geweest. Weet iemand of het echt totaal niet mogelijk is om games uit je collectie van je offline gamerprofiel te verwijderen? Ik heb namelijk een paar keer een game uitgeruild, maar die staat nu dus nog wel in mijn profiel, en dat vind ik eigenlijk een beetje stom aangezien ik die game dus niet meer heb. Is er niks aan te doen dattie daar ook verwijderd kunnen worden :)?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet mogelijk.
    Vind ik jammer, want ik heb een paar Trail Acarde games er tussen staan en die wil ik er uit.
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet te doen bij je memory van je hd?
    als je naar settings gaat en dan naar hard disk kun je ze mssn verwijderen waardoor ze ook uit je profiel verwijderd worden?
    try it please.. dan weet ik dat ook meteen..
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook al eens bij gekeken, maar staat er helaas niet bij.
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook. Echt stom dat dat niet kan, ik heb echt overal al gezocht, idd bij de Memory settings enzo, en gewoon in m'n gamerprofile zelf...
    Hoop dat MS daar ooit nog een update voor uitbrengt ofzo.
     
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat echt NERGENS op!! Ik was gisteravond aan het game met een paar maten, hadden we Act 2 op Hardcore uitgespeeld op Gears Of War. Nou leuk, weer 20 puntjes erbij (kreeg ik ook te zien, had toen 680 punten!!).

    Vandaag zet ik me Xbox 360 weer aan, sta ik ineens weer op 660 punten. WTF?! Naja, ik denk: Maby niet gesaved ofzo? Dus ik ga weer verder spelen.. zit ik wel gewoon in Act 3 (aan het einde onder de grond, daar was ik gisteravond gebleven!). Ik speel act 3 ook nog uit, krijg ik geen punten... WTF krijgen we nou?

    Oftewel, de punten die ik gister heb gekregen zijn niet opgeslagen maar waar ik was met game op Gears of War is wel opgeslagen. Ook is Hexic HD niet opgeslagen (als ik namelijk resume game doe, sta ik weer op me oude punt namelijk: survival level 15. Terwijl ik gister tot level 50 had gespeeld).

    Kan iemand mij please uitleggen wat er is misgegaan? Ik heb geen cheats gebruikt of whatever. Het enige wat ik heb gedaan is dat ik gister in de middag mijn Gamertag had overgeplaatst naar een andere Xbox 360 (zodat ik daar dus was ingelogd). Vandaag log ik dus weer terug in op mijn eigen xbox (weer terug zetten ofzo) en nu ben ik mijn punten kwijt..

    HELP

    EDIT: Om nog even wat duidelijk te maken. op 13-01-07 in de ochtend was ik bij een maat van mij op zijn xbox 360 aan het game. Toen wou ik MIJN EIGEN gamertag naar ZIJN xbox 360 uploaden zodat we dan met zijn 2e online konden op onze eigen account. MIJN account stond dus op ZIJN xbox 360 geactiveerd (met achievements en al).

    In de middag van 13-01-07 was die zelfde maat bij mij thuis, gingen we op MIJN xbox 360 spelen. Ik had alleen mijn account niet upgeload naar mijn eigen xbox 360 weer. (volgens mij stond ik dus nog geactiveerd op zijnes). Toen hebben we op MIJN xbox voor MIJ achievements gehaald die er die middag gewoon opkwamen.

    Op 14-01-07 ging ik op mijn xbox 360. Toen lukte het niet om online tegaan omdat mijn eigen gamertag nog niet op mijn xbox 360 upgeloaden was. Dat heb ik dus gedaan. Toen ik dat deed stond ik ineens weer op mijn oude aantal achievement punten (dus de punten die ik haalde de dag ervoor waren plijte). Alleen de savegame van GoW stond nog wel op waar ik hem had achtergelaten.

    Maby hebben jullie wat aan mijn EDIT :p
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een vraag,

    Klopt het dat de video market place wel in je dashboard staat maar dat je er nog niets uit kunt kopen?
     
  9. TMCrimeZ

    TMCrimeZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn voeding stekker in een schakelaar gestopt zodat ik de hem echt uit kan zetten.

    Kan het kwaad om hem op deze manier uit te zetten?

    Enige minpuntje is dat hij de tijd steeds verliest, maar zodra ik online ga zet hij hem weer goed. ;)
     
  10. marpet

    marpet Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, even een vraagje. Mijn xbox is aangesloten op mijn Sharp breedbeeld via composite. Schuifje op HD alles werkt perfect op 720p. Alleen als ik opgenomen tv programma's afspeel (draadloos vanaf pc via linksys accespoint wap55ag) dan zie ik een zwartkader omhet beeld heen. Als ik bv een opgenomen programma van een duitse zender afspeel dan zie ik alleen links en rechts een zwarte balk. Hoe krijg ik het beeld helemaal vullend op mijn breedbeeld?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Video Market Place is nog niet beschikbaar in europa. Als je in europa een amerikaans account hebt kan je ook niets kopen. Dit heeft men geblokkeerd. Dus ja dat klopt


    Dat kan geen kwaad

    Ik neem aan dat je media center of vista gebruikt, dan moet je de display settings even aanpassen (op de display knop drukken van de xbox 360 afstandbediening en dan deze op breedbeeld zetten)
     
  12. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om bestanden op mijn xbox360 (hdd) overtezetten op een mp3 speler of memory stick ????, want mij xbox is defect en nu moet ik em opsturen. Ik ben niet verplicht om mijn hdd mee te sturen want daar zit hoogstwaarschijnlijk het deffect niet (hij loopt vast tijdens het spelen) maar zij zou hem er wel bij doen. En om nou een memory unit te kopen voor 1x is ook een beetje zonde.
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch geen keus denk ik, de xbox gerelateerde bestanden zijn niet op iets anders te copiƫren. Als je je mem. verliest verlies je btw niet je profiel en achievements, die kan je via live terug halen.
    Maar de rest aan saves kunnen alleen op xbox producten opgeslagen worden. Maar als je zeker weet dat het niet aan de HD ligt zou ik hem gewoon niet opsturen... (test het btw ff door te kijken of hij zonder HD nog steeds vastloopt)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  14. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij loopt zonder hdd nog steeds vast. Dus dan is het denk onnodig om hem mee te sturen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan alleen save games overzetten met een Memmory Unit
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn kapotte Xbox ook gewoon zonder harde schijf opgestuurd. Ik ga echt niet al die save games opnieuw halen en zeker niet speciaal een memory unit kopen. Bij mij werkte m'n Xbox trouwens ook niet zonder harde schijf dus ik wist wel zeker dat het probleem niet aan m'n schijf lag (heb deze voor extra zekerheid ook nog bij een vriend geprobeerd en daar werkte de schijf prima). Dus, als je zeker weet dat je schijf niet het probleem is, niet meesturen, althans, da's mijn mening he ;).
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoelen ze met framerate probelemen?
     
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om zelf een gamerpicture te maken voor op je gamertag, en die vervolgens op je 360 te zetten (via een usb stick ofzo)?
    En hoe hij dan ook standaard in de lijst van gamerpics komt te staan :9.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  20. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De framerate is de hoeveelheid beeldjes die per seconde op het scherm worden ververst/getoond. Wanneer je daar dus problemen mee hebt, worden er te weinig frames ververst, waardoor het beeld dus langzamer/schokkeriger gaat lopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina