Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 had om de een of andere reden inderdaad niet zo een toffe SP als Halo 1. ik weet niet waarom maar het iets waar ik me vinger niet op kan leggen, heel irritant.
    en het lijkt me echt heel vet als ze een SP van Half Life proporties maken, kwa kwaliteit en duur.
    en dan over die bootjes.
    het lijkt me erg sterk dat ze die nu nog gaan toevoegen.
    1 omdat die dingen nooit eerder zijn genoemd in de games of boeken.
    2 omdat het imo gewoon ruk is om met een bootje te varen.
    en 3, ik zie het nut niet van boten? het is verdomme een ruimte oorlog. de enige keren dat mensen in direct contact komen met covenant is op de grond. let op dat woord GROND. waarom zou de covenant op het water zijn? er is daar niks, alleen water. en ze aanvallen vanuit het water is geen excuus. dan komen er gewoon tig banshees op je af, en je bent ver van de kust dus is het vrij moeilijk om vijanden te raken.
    en als het gaat om vijanden op het land dan is een scorpion tank toch wel wat effectiever.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Natuurlijk bedoel ik Halo 1. Ben trouwens maar niet bang dat ze daar dingen gaan rushen. Zelfde als met GoW: Het is klaar als het klaar is.

Ik heb btw nog wat screenshots gevonden van die helm bij de Legendary edition van Halo 3. Weet niet of ze al gepost zijn, maar had de achterkant enzo nog nooit gezien. :9

Hier staan ze.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja bij halo 2 flikte ze het ook om te rushen dus ik weet het nog zo net niet. Ik had idd ook nog niet de achterkant gezien van die legendary. Ik hoop egt dat die nie al te limited is want ik wil hem zeker hebben. is die eigenlijk limited (weet dat het legendary is) of is het meer een special en dus makkelijker te krijgen? Hijs best gedetailleerd, erg netjes :thumbs:

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Weet niet wie er spaans spreken, maar www.halomexico.com is een hele leuke website ;-) .

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wel de halo 1 sniper terug maar nog steeds die brakke shottie. Ze zijn toch al ver gevorderd. Ik wil de halo 1 pistol terug, die ownde _O_

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien noemen ze hem limited, maar vaak wordt hij dan toch nog genoeg verkocht om er één makkelijk in je bezit te krijgen.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt idd. Maar sommige dingen zijn echt limited (dead rising limited) en anderen zoals de halo 2 (die nu serieus nog steeds te koop is) zijn egt totaal niet limited. Ik hoop op een special/collectors edition die gewoon (zoals viva) genoeg verkrijgbaar zijn of een á la halo 2 limited edition. Wil deze versie egt graag hebben :D .

8. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    het ziet er uit alsof iemand een nieuwe map speelt van halo 2, nu weet ik dat het filmpje van zeer slechte kwaliteit is, maar ik kan net zo goed halo2 uit m'n kast pakken en zo'n zelfde opname maken, niemand die het verschil zou zien |:-

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wapens etc zien er best anders uit, dit is geen halo 2 lijkt mij hoor.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
  11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Oh, die is dus al gepost. Jullie zijn er ook snel bij hoor. :p

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik wel erg overdreven. :eek: Het eerste wat me opvalt is al de erg mooie belichting. (Maar dat vind ik sowieso een van de grootste vooruitgangen in de next-gen consoles)

13. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Legendary Edition van Halo 3 :)

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee egt :eek: . Wel het nadeel van een recente thread dat heel veel dingen tig keer worden gepost :+. Maar dat filmpie is cker van halo 3.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.028
    Tsja, nogmaals, jullie zijn er ook zo snel bij. :p

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Gameplay UK kun je de CrackDown met H3 beta bestellen.
    Speelt die ook af in NL Xbox 360?

Als ik zeker ben dat ie erbij zit scoor ik hem ook denk ik :)

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dacht dat engeland dezelfde regio heeft als ons. Ik koop hem wel gewoon hier en miss win ik wel een beta, heb 3 keer kans :+
    @Reckuu, boeit nie had het ook niet tegn jouw:9, filmpjes zijn namelijk erg verschillend en worden heel vaak meerdere keren gepost omdat het wat moeilijker is te overzien. Die legendary is al heel wat keren voorbij komen flitsen :)

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jaa sorry was niet echt duidelijk (stond ook niet bij of het om MP of SP ging :confused:) in iedergeval >_>, ik denk dat het bijna zeker is dat er geen boten zullen zijn, misschien zoals de pelican (niet bestuurbaar dus ;))

en dat Filmpje van Reckuza is anders dan die we al hebben gezien ;), dus check em ff
    Edit:: het zijn al de filmpjes aan elkaar :+, ik had alleen de 2de gezien, dus herkende het eerste gedeelte niet

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dude dat is lang gepost, zoals ook al gezegd is.

Kheb trouwens even wat beter naar je avatar zitten kijken, wat een kut ding, Steve een beetje onrespecteren, hij was een coole vent, dan moet je niet met zo'n belachelijk achterlijke avatar komen. Stumper. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina