Hahaha, dus de ontwikkeling in banden staat stil volgens jou Kom op zeg, zonder die spoilertjes blijf je echt niet op de grond, zet ze maar is er andersom op Enneh in de a1 maakt het volgens jou dus niets uit? Hmmmmm
Wanneer er in een gemotoriseerde sport maar 1 bandenfabrikant is staat de ontwikkeling van zo'n band vaak vrijwel zo goed als stil. Tenzij er grote problemen zijn met een bepaald type band is er weinig ontwikkeling simpelweg omdat dat veel geld kost terwijl het eigenlijk niet nodig is, er is tenslotte geen concurentie. Met maar één bandenmerk zal je ook op dat vlak weinig verschil zien tussen verschillende teams. Hiermee bedoel ik dat een race uitslag op het gebied van banden alleen nog beinvloed word door banden keuzes (hard/zacht/etc) en eventueel banden die lek gaan. Maar niet door het bandenmerk. De invloed van banden verminderd hierdoor. Deze invloed kan je ook toepassen op motoren, aerodynamica, chassis, etc. Zodra het aan bepaalde regels gebonden is waardoor de keuze etc in dat bepaalde gebied verminderd wordt, wordt de invloed van datgene automatisch ook minder op de wedstrijduitslag. Het is dus niet zo dat je die spoilers ineens niet meer nodig heb (om je voorbeeld er even bij te halen) maar omdat alle spoilers gelijk zijn is de invloed van die spoilers kleiner op de wedstrijd dan wanneer die spoilers niet gelijk zijn. Maar goed, dit is een discussie waarvoor er o.a. een Formule 1 thread in het leven is geroepen in ASEL Wat de regels in FIA GT zijn in dit soort gevallen weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat er een paar restricties zijn.
Jup. Volgens mij wel ja. Als het volgens jou niet zo is zou ik even je bronnen checken Daarom zitten de spoilers er dus ook niet andersom op. Ik wil alleen duidelijk maken dat in de A1GP (in de A1GP dus, niet in de F1) de spoilers niet belangrijk zijn. Ze zijn tenslotte op elke auto hetzelfde. In de F1 zijn ze wel degelijk belangrijk, en daarom staat momenteel de aerodynamica op één. Mede omdat de bandenontwikkeling stil staat. Nope.
Dat is dus echt het andre uiterste he, een spoiler werkt uiteraard als een vliegtuig vleugel, alleen hebben ze dus andersom gedaan, zodat je niet opgetilt word, maar neergedrukt. Logisch. Dus zul je moeten kijken hoe het gaat als de spoilers eraf zijn, dat rijd uiteraard zwaar kut, maar het rijd beter als jij beweert, want als je de spoilers andersom zet zoals jij zei, dan vlieg je omhoog, dus dan rij je zoiezo niet. :b:
Bridgestone blijft echt wel doorontwikkelen hoor. dus stil staat t nooit! Waarom blijft een formule Fordje (zonder vleugels) trouwens wel op de grond dan?
Competatief gezien is bij de A1 de carroserie niet belangrijk, omdat alles gelijk is, en competatief gezien zijn de banden bij F1 niet belangrijk, omdat iedereen op dezelfde rijdt. Máár.. als je het gewoon over de raceauto zélf hebt zijn de carroserie bij A1, en de banden bij F1 wél belangrijk. Conclusie, jullie hebben allemaal deels gelijk en ik heb in álles gelijk
Natuurlijk blijft Bridgestone doorontwikkelen. Maar niet zozeer om snellere rondetijden te krijgen. Maar meer aan de wensen te voldoen van alle teams. Maar natuurlijk ook de betrouwbaarheid van de banden te verbeteren. Nu Bridgestone geen concurrent meer heeft in de F1. Zullen de teams op andere punten het verschil moeten maken, daardoor komt nu earodynamica op een te staan. Want een paar pk meer of minder of een lagere zwaarte punt van de auto maakt niet veel meer uit, omdat de auto's op dat punt al bijna geperfectioneerd zijn. Banden zijn voor de rest gewoon het belangrijkste onderdeel van de auto. Waar betere aerodynamica hooguit kan zorgen voor 2 tienden winst, kan betere banden zorgen voor 2 seconden winst. Omdat de aerodynamische grip, mechanische grip en de pk's via de banden op het asfalt moet worden gezet.
Omdat je zonder vleugels geen neerwaartse druk hebt, maar ook geen opwaartse druk. De zwaartekracht doet dus het werk. Overigens hebben formule Fordjes wel een vlakke bodemplaat en een diffuser aan de achterkant die ook voor downforce zorgt. Eindelijk iemand die het snapt
Dude, denk je dat ik het niet snap, duhh, kheb een auto opleiding gedaan , wij moesten examen doen in dat soort dingen, kben cumlaud geslaagd dus, maar goed, maakt niks uit. :b:
Sorry als dit al gezegt is maar is er bij GTR ook tuning van de auto of is dit niet het geval want ik heb nooit GTR gespeeld, maar ik ga zeker deze kopen oor xbox360
Hoe bedoel jij tuning? Tuning in de zin van NFS:Carbon of tuning in de zin van de wagen afstellen. Dat laatste is zeker het geval in GTR!
Het is een race simulatie dus lijkt mij dat het om de afstelling gaat en niet t uiterlijk veranderen vd auto. Ik kan ampers info s vinden over GTR , dus met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen.
Dan kan je het van mij aannemen, er rijden alleen maar Gran Touring Cars in, en die kan je niet veranderen. 144 om precies te zijn. check anders even dit: http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1 :b: