[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Toevallig hebben een paar vrienden en ik die opgericht voorheen op Sylvanas. Hier was het gewoon leuk.

    Nu hebben we hem weer gestart, en we accepten alle NL invites die we kregen. Daar komt later nog wel verandering in als we een beetje op weg zijn qua levellen.

    Btw, de lui die van de guild zelf zijn, zijn boven de 17/18 jaar :)

    Maar verder zijn we inderdaad nog niet echt met "guild" dingen bezig. Hopelijk komt daar verandering in.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar wie is er nu allemaal al bezig in die server dan? (net level 7 geworden)
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik natuurlijkl BE paladin genaamd 'Reiku'

    zit nu even te wachten tot het balkje geladen is van de world , dan whisper ik jou ook wel :)
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kom nu op de server, maar als de laadbalk van het laadscherm klaar is doet hij niets meer.
     
  5. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de begin steden van Blood Elf en die andere, en kan je daar ook naartoe zonder The Burning Crusade?
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hellfire peninsula lagt nu als de hel, instances zijn lagvrij tho. En de instances zijn echt super. Zijn ze nu even met een guildparty allemaal aan het doorlopen, en ze zijn echt goed uitgewerkt. Lekker veel ruimte, duren niet te lang. Cool design. :cool:
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn layout/hud flipt een beetje ! Krijg allemaal zwarte vierkantjes in plaats van de plaatjes van de spells zelfs. Kijk ...

    [​IMG]

    Iemand enig idee hoe dit kan ? Heb het spel al een paar keer opnieuw opgestart, maar dat helpt niet :{ Hiervoor deed het het wel gewoon.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Had ik aan het begin ook bij 2.0.1 dacht ik.. Weet ook niet wat het is, is bij mij vanzelf weg gegaan.
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel is gehad, en toen ik hem dan opnieuw startte was het vaak gewoon weer normaal. Ook wel is 2x achter elkaar gehad.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nu op dit moment in de undercity met mijn Blood Elf :), via een portal in silvermoon is het mogenlijk om daarheen te reisen. Of ik ook terug kan zie ik zo wel :9
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahah, hij is online, 100000'den mensen hier.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Niet helemaal :+

    Zat vroeger in een guild: "The Selfish Dutch" met Conq volgens mij.
    Ik vond het geweldig, en spreek er een paar van nog steeds.

    Over het algemeen geldt het wel hoor ;)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoorde ook al dat ze kort zijn en dat vind ik érg fijn. Morgen maar eens uitproberen. :) Maar die lag is echt verschrikkelijk, veel te druk daar. Ik vind het tot nu toe wel indrukwekkend. :cool:

    @ Pim, ja dat weet ik me nog te herrinneren. :cool: Ik ben ook begonnen in een Nederlandse guild (dat zijn ze op het moment niet meer overigens), beviel me erg goed, maar het waren ook heel normale mensen.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Korte instances klinkt voor mij als muziek in de oren :D. Dat was de hoofdreden waarom ik vroeger nooit veel high-end instances deed.

    Morge ga ik dus WoW+TBC kopen (m'n origineel wow account is naar een maat van me gegaan) en ik begin een Dreinai Mage of BE Warlock en dan een maand testen hoe mn internetverbinding het uithoudt :+.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Baggershit... de TNT is niet eens gekomen met de CE vandaag leuk dan :+
    moet ik op morgen wachten achja wat maakt het ook uit 1 dag later :+
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dat van meer mensen gehoord die de CE besteld hadden. En mensen die de gewone versie hadden besteld hadden we de game vandaag ontvangen. :{

    Maar het is erg druk in de server, en ik heb echt nog nooit zoveel spelers zien questen in 1 gebied. Ik denk echt dat ik vandaag zo'n 500 verschillende spelers heb gezien, als het er niet meer zijn. :lol:
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja bij de GCShop van me acount stond hij van gisteren al op Verzonden dus dat betekend denk ik dat hun het gewoon druk hadden of lui waren :+
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een 14 dagen trial gekocht, leuk spel, koop denk ik wel de full.
    Het is nu toch nog niet nodig voor mij om TBC te kopen omdat ik nog geen level 60 ben?
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Tenzij je een Dranei of een Blood Elf wilt beginnen :9

    Ik heb ook geen lvl 60, maar wel TBC omdat ik een Belf wil gaan rollen :)
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je trouwens een maand gratis als je het spel koopt :cool:?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina