Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ik heb die 940mw op component. Je moet gewoon wat proberen in het menu etc. tot jij het goed vind. Contrast etc.

    Maare waar is het geluid het beste: bbe digital ofzo iets :D of virtual?
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke monitor vinden jullie beter de Samsung 940BW of de 940MW volgens mij heeft de MW meer ansluitingen maar ik denk dat ik hem toch aansluit op VGA achja ik hoor het wel van jullie.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op BBE, Virtual is brak :)
     
  4. NielsZ

    NielsZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wil een tft beeldscherm kopen.
    Ik wil hem niet op mijn pc gebruiken alleen puur als tv en voor de xbox 360,
    zou het handig zijn om deze puur voor tv/xbox360 te kopen?
    Zo ja, welk scherm adviseren jullie mij?

    Graag jullie advies & bedankt :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  5. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @Niels, kijk eens naar de 940mw. Is een tft monitor(kun je dus gebruiken voor je 360 en pc) en er zit een tv tuner in waarmee je ook tv kan kijken.

    Wil je hem alleen gebruiken voor je 360 en of pc dan is het iets goedkoper. Veel gebruikte modellen voor de 360 zijn:
    samsung 205bw (20 inch)
    samsung 940bw(19 inch)

    Ik denk dat ik zelf de 205bw ga halen. Heeft iemand hier deze ook, en wat zijn je ervaringen ermee? Hoe groot is de kans op defecte pixels? zal ik een pixel garantie nemen? dit is wel vrij duur..
     
  6. NielsZ

    NielsZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik tv wil kijken op een monitor moet dan gewoon mijn tv kabeltje erin en kan ik dan gewoon kijken?
    Of moet ik daar weer andere soft- hardware voor kopen?
     
  7. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    als je er 1 haalt met een tv tuner, kabel erin ja. anders zou je het eventueel via je pc moeten spelen als je een gewone tft haalt. Dus videokaart met tv aansluiting, en dit weer verbinden met je tft. weet alleen niet of dit goed werkt, heb hier geen ervaring mee
     
  8. NielsZ

    NielsZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar zitten dus ga ik wel sparen voor een hdtv
     
  9. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  10. Stevennn

    Stevennn Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort de SyncMaster 940 BW kopen samen met de HD AV kabel maar ik heb een probleem met het geluid. Aangezien er 2 tulp kabeltjes uit de HD AV kabel komen en ik niet de aansluiting daarvoor heb, heb ik dit blokje nodig. Probleem is dat hij niet op voorraaad is. Weet iemand waar ik en soort gelijk convertertje kan krijgen?
     
  11. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    is de iiyama 22" e2200ws-b1 een goede keuze in verband met zwarte lijnen onder en boven in beeld?
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje lui-lijkend om te vragen, maar het antwoord op mijn vraag is niet zo makkelijk te vinden op kieskeurig.nl of tweakers.net pricewatch...:confused: Omdat je daar niet iets van TV tuner kan aanklikken met productvergelijken. Dus is vraag aan de experts: wat is nou een lekker goedkoop lcdtje met tv tuner erin? Ik zoek gewoon een klein monitorje voor aan de muur voor tv kijken. Ik kan ze zo ff snel moeilijk vinden...Weet een van jullie een site waar je dit wél makkelijk kan vergelijken?
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    @nielz

    De samsung 940mw is wel hd ready _O_. Ik heb hem vanaf de zomervakantie en ik ben er super blij mee :D. Maare ff een vraagje: ik heb mijn x360 nu op mijn 940mw hangen. Ik doe gewoon bij hd settings hem op 1080i. Maar ik zie geen verschil tussen 1080i of 720p. Ben ik nou blind 8) of is er egt geen verschil 8)

    8) leuk emoticonnetje trouwens 8)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Wil je HD? Dan is de Samsung SyncMaster 940MW de oplossing. Het is een 19" breedbeeld LCD monitor met een native resolutie van 1440x900 met als aansluitingen: Component, VGA, DVI, scart en een TV tuner. Ook zitten er speakers ingebouwd. Je kan hem krijgen voor zo'n 330,- euro en dat is niet mis, want je kan er zowat al je apparatuur aanhangen. Maar mocht je geen HD willen en gewoon een schermpje met een resolutie van 640x480 ofzo, dan zijn er natuurlijk nog vele goedkopere LCD schermen te krijgen, maar die weet ik zo niet. Hier in ieder geval een link van de 940MW op de Samsung site. Wie weet vind je het wat :)
     
  15. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik zelf de 205bw ga halen. Heeft iemand hier deze ook, en wat zijn je ervaringen ermee? Hoe groot is de kans op defecte pixels? zal ik een pixel garantie nemen? dit is wel vrij duur..
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    De kans op een defecte pixel is ongeveer 1 op 20 tegenwoordig. Bij mijn Samsung 940BW heb ik er één. Alleen zichtbaar bij wit en groene achtergrond, en vanaf 30 centimeter afstand zie je hem al niet meer zitten. Ik heb er dus totaal geen last van. Overigens heb je bij 3 dode pixels al een automatische pixelgarantie bij Samsung zelf. Als je 3 dode pixels hebt heb je nog niks aan je verzekering. Persoonlijk zou ik het niet doen. De kans op een dode pixel is erg klein en als je er één hebt merk je er toch vrij weinig van. Als je scherm echt een mislukkeling is dan mag je hem sowieso bij Samsung omruilen. Maar het is jou keuze, niet de mijne.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2007
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah tnx JP, idd een prettig dingetje vor die prijs :D
    Ik vond op de Samsung site ook nog deze, die wel wat duurder is (gezien voor 379), maar wel ik wel wat mooier vind qua uiterlijk. Maar dat is weer een HDTV, dus ik zal niet verder deze monitor thread volspammen. Thanks, voor je advies :thumbs:
     
  18. Stevennn

    Stevennn Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Dat is toch een 2x Tulp female --> naar 1x 3,5 mm jack female voor bijvoorbeeld computerboxjes? Komt die standaard bij de HD AV kabel van MS?
     
  19. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand misschien mijn vraag van gisteren kunnen beantwoorden:)?

     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jel0

    zie trust speakertjes met die hardwaretotaal link...
    verschil niet groot nee denk ik, worden allebei niet ondersteund door de xbox360 zijn namelijk 16:10 resoluties....je zal uit 1 van de beschikbare resoluties die de 360 biedt moeten kiezen, degene die het dichts bij de native resolutie van je monitor ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina