Hmmm ik zie hier een aantal off-topic posts ... komt me bekend voor Niet te veel onzin posten jongens
Owned, lol. Nee ff serieus, die gasten staan niet eens op GB... @MF: Zit jij in 2 clans ofzo? PS: Laat Xeon registreren op GameBattles dan... @Darkness: Die foto, lol! Weet ik nog, staat ook op z'n space.
cheater Gister keek ik nog toen hat je 45.000 GS en nu heb je in een keer 50 .. PS. kan iemand mijn die foto sturen?:?
Hmmmm gisteren had ik 48967 gast....... ow en iemand mag gerust die foto sturen wordt ik niet minder van.....
Hmm... de moeilijkste achievements die heb je niet. Overigens nog een tip voor je motto MetalFear: Er staat ranked 3rth, maar volgens mij is het nog altijd 3rd. Staat nogal goedkoop.
Bij mijn motto staat er 'Netherlands' maark krijg het niet weg, egt kut wank wil er iets grappigs neerzette.
AK47joke | We'll make YOU Laugh! LOL @ Pwik, sirieuze humor 1e lijntje is je afkomst, 2e lijntje je persoonlijk motto ..
Code: lol toch wel leuk dat hier geluld wordt over 1 van de bekendste clans van nl of europa, terwijl de helft van ak47 nog bijna dagelijks wisselde van clannaam of gamertag!!! trouwens nog nooit geen uitnodiging gehad om zo keihard geowned te worden met gow!!! FLK Freak1nDell en FLK Croc Cat 2vs2 of 3vs3 on GoW !!! vaag dat ik nog geen ak47 member gezien heb op gow terwijl ik tog iets teveel speel,dagelijks!!! trouwens alle respect voor Exp hijs mn mattie:b:
Je hebt me wel gezien, ma niet op GoW Hoest met je trouwens, lang nie gesproken _0/ Ik voeg je strx wel toe: FLK Freak1nDell ?