Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt dat had ik bij lost planet net in level 4 heel ff en bij eeen revieuw zag ik staan dat ie welles framerate problemen heeft
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan alleen met de vision cam. Daarmee kan je pictures maken en in je gamercard zetten. Deze is echter alleen voor friends te zien.
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ligdt dat aan je exbox of? heeft elke console dat welles?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat heeft elke console wel eens .. zelfs pc's ...
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dus als ik het bij meerdere spellen heb hoef ik me niet druk te maken?
    dat ie kapot is ofzo?

    iemand?

    /Mod gebruik AUB de Edit knop
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2007
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee.
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt want ik maakte me zorge dat die ook kapot was:)
     
  8. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh oke. Want soms zie ik wel eens gamerpictures staan die lijken alsof die door iemand zelf gemaakt zijn ofzo, maar dat is dan dus blijkbaar niet. Wel jammer dat dat niet kan :'-(
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan wel, want die zijn namelijk gemaakt met de Vision camera. Alleen friends kunnen die plaatjes zien. Als het geen friends zijn dan zijn deze gamerpictures beschikbaar op market place
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd.

    Had ook 1 keer dat ik aan iemand vroeg hoe die aan een plaatje kwam en die had die gewoon met zijn vision cam gemaakt dus soms zie je het verschil amper das wel irri. Wel goed dat ze alleen voor friends zijn (vind ik dan aangezien er aardig wat malloten rondlopen op live, kijk maar naar het geval van Queenh...)
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    okay.. voordat iedereen gaat flamen enzo.. ik heb echt wel de zoek functie gebruikt en het een en ander doorgelezen.. maar toch blijf ik met wat vragen zitten:

    Ik heb een breedbeeld 100hz van JVC, deze is al wat jaartjes oud maar dvd's en digitale tv is altijd haarscherp. Nu, (je raadt het al) bij de 360 is soms het beeld echt slecht, blokkerig of wazig.. Soms kan ik de kleine, vooral ingame letters, maar amper lezen. Voorbeeld: bij texas hold'm heb ik geen idee hoeveel geld ik heb.. ik zie t gewoon niet en bij TopSpin2 kan ik niet eens lezen wat er in beeld komt!

    Beeld staat uiteraard op 60hz.. ik had de hdtv+scart-stukje in mijn pakket zitten. Ik heb op aanraden van wat ik hier en elders gelezen heb een advanced scart cable gekocht... maar het beeld is alleen maar slechter(soms lijkt t zelfs wazig/dubbele letters) Ik zie ook staan dat je het beeld van 480 naar 1080 kan zetten maar dat wil natuurlijk niet werken bij een breedbeeld.. of toch wel!?

    Hoe kan ik dit verder op lossen!? Heb niet echt zin om van een 81"cm tv naar een 19"inch monitor te moeten gaan om helder/fatsoenlijk beeld te krijgen...

    Of moet ik écht naar een andere tv gaan kijken!? Moet t dan persé hd ready, full hd zijn of gewoon lcd? En zo ja waar moet ik dan opletten (los van size)? Welke merken zijn aan te raden, welke resolutie etc etc... (een link geven mag naar tuurlijk ook maar aub niet verwijzen naar een topic, ik heb al zoveel gelezen.. krijg er gewoon koppijn van!)

    alvast bedankt!
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de resolutie natuurlijk nooit hoger dan 480 zetten, omdat je tv dat niet aan kan.
    Gewoon normale (laagste) resolutie kiezen dus, dan moet het gewoon werken lijkt me.
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Kort vraagje: hoelang zit er garantie op de 360 :) ?
     
  14. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    2 maanden naar winkel en in totaal 1 jaar
     
  15. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar. Microsoft zegt in hun handleiding 1 jaar maar volgens de EU wetgeving is het 2 jaar en daar heeft Microsoft zich aan te houden (en doen ze ook zover ik weet).

    Meer info: http://62.45.45.65/~negative/xbox360garantie/index.html
     
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag. Maar hoe kan ik mijn naam veranderen hier op XBW.NL
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  18. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    K zag net dit:

    Xploder - Ultimate Care Kit Xbox 360

    Beschrijving

    Deze schijf schoonmaak set bevat een DVD laser lens schoonmaak schijf. Deze schijf is compatible met Xbox 360, Xbox, PS2 en DVD-spelers. Verder bevat deze set een schijf reparatie set die bestaat uit een schoonmaak doekje en schijf reparatie vloeistof.

    De Xploder Ultimate Care Kit stopt vuil en stof opbouw op de lens van je DVD-speler, zodat je minder kans hebt dat je films en spellen "skippen" of haperen. Regelmatig gebruik van de Laser Lens Cleaner verbeterd de data en geluid overdracht, zodat de geluid- en beeldkwaliteit optimaal zijn. De Disc Repair Kit komt me een zeer zacht reinigingsdoekje en speciale reparatie vloeistof. Hiermee kan je DVD's en CD's repareren en schoonmaken. Verder bevat deze set 7 realistische 3D geanimeerde screensavers om je TV tot leven te brengen! Kijk naar het brandende vuur om te ontspannen of het kleurrijke aquarium om je te laten inspireren.


    Heeft iemand dit? is wel handig dingetje voro problemen met de lezer.. ik ga hem denk ik wel halen binnenkort..
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het persoonlijk de grootste onzin.

    Heb hier een cd-speler Aristona uit 1988 en heb de laser nog nooit hoeven schoon maken.
     
  20. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn laser voor de X360.. dan is dit wel goedkoper dan laten maken bij microsoft toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina