[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is gewoon een ander hoessie denk zoals miss de amerikaanse of iets dergelijks.
     
  2. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  4. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had via Marktplaats Need for Speed Carbon Collectors Edition geregeld voor 36,50 Euro :p. Zondag betaald via rekening en maandag hadden ze dat gestuurd. gisteren aangekomen. spel is onbeschadigd en alles is compleet. is wel chill.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is wel nice ja, een CE zo goedkoop krijgen!


    En wat zijn je eerste indrukken?


    Ik heb de career + challenge series allemaal al uitgespeel, en ik moet nog 4 reward cards.

    Mijn favoriete auto's zijn:

    Exotic, Audi R8, Lamborghini Gallardo, Aston Martin DB9 en Mercedes SLR
    Tuner: Nissan 350Z, Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza WRX en Nissan Skyline
    Muscle: Dodge challenger concept, Dodge Viper SRT, Plymouth hemi cuda en Ford Shelby Gt500 ('67)
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je deze snel uitgespeeld dan? Hij schijnt zelfs korter dan Most Wanted te zijn...
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    een iemand een van die fucked up virussen al ???
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ thepunisher, jup deze speel je sneller uit dan Mw. Maar ik vind deze game vele malen beter dan MW. Het speelt veel fijner en de politie wat een beetje een minpunt was in MW is nu veel beter en slimmer geworden. Ook een aardige keuze in auto's en autosculpt vind ik toch wel erg goed uitgewerkt!
     
  9. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    heej ik heb een probleem...ik kan niet op xbox live omdat ik 13 jaar of ouder moet zijn voor zo'n EA Nation account ofzo...terwijl ik 15 ben!
    mijn emailadres staat op 15 jaar en mijn family settings staan op ''allowed'', weet iemand wat ik kan doen??
     
  10. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een nieuw e-mail adres aanmaken en de geboortedatum zo invullen dat je 18+ bent, dan kan je wel op XboxLive als je alles goed invult
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke danku:) Al vond ik de AI van de politie in MW ook wel redelijk goed. Maar wel jammer dat ie zo kort is geworden dan. Weet iemand wat de toegevoegde waarde van de collector's edition is? Meer auto's + levels?
     
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0

    edit ik wil best zorgen dat jullie de achievements ook krijgen maar dan wil ik wel de race winnen .... voor wat hoort wat
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn, heb ik gisteren eindelijk 50 free roam challenges gehaald in career, en ik heb toen die reward card daarvoor gekregen en ook een mitsubishi eclipse 1999. Maar ik heb geen achievement ervoor gekregen, is dit een bug of wat?!?
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee

    ik had het gister bij de perfect canyon duel .. had in de challenge serie geprobeerd ... kreeg niks... toen maar in career zelfde baan ... kreeg ik ook niks

    er er waren geen collisons en ook niemand de afgrond in:+ 8)
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde probleem, ik denk dat ea nog een update moet releasen ofzoiets via marketplace en dat je hem dan wel kan halen. Maar ik vind het wel zwaar klote dat niet alles werkt. En die EA moderaters mogen ook wel is vaker online zijn, want ik kom nooit iemand tegen met EA voor zijn naam.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja is wel erg jammer ja. Hoop dat er en update komt dan!

    @ gotcha, ik heb hem vandaag gehaald en ik heb wat tips voor je:

    Ga naar challenge series en helemaal bovenaan zijn een paar van die canyon duel races. Daarvan moet je de middelste kiezen, dat is de race met een plymouth road runner. Hij is niet erg lastig te besturen ookal is het een muscle auto. De race is ook niet erg lang (4 km) dus als je hem een aantal keer doet, weet je toch onderhand wel de lastige bochten etc. Ook kun je hem misschien in het begin al snel inhalen als je geluk hebt.

    Dit is wel erg belangrijk:

    Zorg dat je helemaal niets raakt, dus geen verkeersborden of muren raken. Ook die railing bij de afgronden mag je niet raken. Dus zorgen dat je helemaal niets aanraakt ook geen verkeersborden. Ook moet je natuurlijk niet tegen je tegenstander botsen.

    Dus probeer die race met de plymouth road runner een paar keer en dan moet hij te doen zijn (de tegenstander is ook niet van geweldige klasse).

    :thumbs:
     
  17. MrDani

    MrDani Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    bump
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al op een andere manier gehaald door ff met mijn buurjongentje split screen te spelen :9
    nu maar is al die dingen gaan halen voor reward card hustler
     
  19. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of dit spel ook met het microsoft stuur te spelen is?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij kan je met dat stuur op alle race spellen spelen. Maar anders moet je maar wat op google zoeken.
     

Deel Deze Pagina