Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    Vet!!! als ik dat toen geweten had...:x heb nu namelijk een TFT scherm, zit dus met het vga probleem. :emo: Die cheat met tv wisselen werkt helaas niet bij mij. :confused:

    Wat moet je dan precies instellen eigenlijk? of hoef je alleen maar alle electronica uit te gooien of zo :confused:

    Dat wordt dus nog veel geduld hebben tot Forza 2 er is :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

    De resolutie van de 360 op 640x480 zetten doet wonderen ;)

    Alles wat af te stellen valt. Dempers, camber, rijhoogte... alles. Een beetje uitproberen, maar het moet zeker lukken.
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Op forzacentral staat ook een hele zooi drift setups voor allerhande auto's, zijn nog steeds mensen die het spel spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  4. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef het niet graag toe, maar mijn mond viel toch echt letterlijk open hiervan... dat zou echt ziek zijn hoor als dat spel er echt zo uit gaan zien...
    dus ik hou het er gewoon voor mezelf op dat dat niet gaat gebeuren en dat een veel te mooi reclame filmpje is en dat het sony nooit gaat lukken het hele spel er zo uit te laten zien...! zo!
    haha
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij gaat dit spel hoofdzakelijk draaien om de instellingen van je auto he:{

    Je kunt dus niet gewoon zonder ook maar iets aan je auto te veranderen gaan racen?
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Natuurlijk wel, alleen als je niet zoveel om prestaties geeft, zolang je de beste auto wilt hebben, zul je moeten upgraden en fine tunen. Maar dat is waarschijnlijk geen probleem, hoewel het meer belang zal hebben dan FM, maar nog niet zoveel dat je totaal kansloos bent.:b:
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Spel is al uit ;) Dat filmpje is 100% ingame. Op youtube zijn wel gebruikersfilmpjes te vinden ofzo.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt uit naar deze game.. Wanneer komt die precies?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Exacte releasedatum is nog niet bekend. Verwacht wordt Juni.
     
  10. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de tips, zal straks even kijken of ik mn broertjes tv kan lenen. (weinig kans nu hij die wii heeft =( )

    En dat filmpje van Gt4..._O_ Dit kan een reden voor mij worden om een PS3 te gaan kopen...:x
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Voor de mensen die van driften houden, check deze link even. Een driftmovie van GT4 van een half uur lang. Ik heb hem al een paar keer bekeken. De skills van die gasten en de montage kwaliteiten zijn echt kei hoog. Alles klopt gewoon. Ik heb zelf ook nog even proberen te driften met GT4, maar laten we het er maar bij houden dat ik meer iemand ben van het strak rijden :+
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dude welke chappie koopt nou een wii, wat een ontiegelijk kut ding, de meetse dingen die van Nintendo komen trouwens. Damn. Terecht van je dat je een PS3 koopt, 10 x beter, maar goed nog altijd niet beter dan 360 :b:

    Indd mooi filmpje, tis niet alleen goed gedrift maar ook mooi inelkaar gezet zoals je al zij, damn heel mooi. Kzal ook eens proberen met GT4 te driften, maar dat zou net als bij jou wel eens een probleem kunnen worden, aangezien ik meer aan het snellere bochten werk doe, niet aan het mooiere bochtenwerk. Maar goed indd zeer goed filmpje. :b:
     
  13. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, diegene die een wii koopt, is mn broertje, niet ik :b:

    Ook zeg ik niet dat ik de PS3 ga kopen, maar het wel een goede reden vind, als die GT5 beelden inderdaad ingame zijn. Vindt de Xbox 360 qua console 10 x beter dan de PS3, ook zal die op papier wat beter zijn. Maarja daar zullen we maar niet over gaan discusseren. :cool:


    @ JeePeeNL

    Die gast in dat filmpje is echt übergoed, niet normaal meer..._O_
    Voor een groot deel ook helemaal in de GT film-stijl

    Heb het filmpje nu op mn psp staan :D


    EDIT:

    Kan in de 640 resolutie inderdaad Forza draaien! \o/
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom twijfelen er zoveel aan die ingame beelden? GTHD is allang speelbaar. Vergeet niet dat de PS3 al te koop is in Amerika en Japan hè. Als je op YouTube zoekt naar GTHD dan kom je genoeg gebruikersvideo's tegen. Die trailer was 100% ingame.
     
  16. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is gewoon te mooi om waar te zijn |:-
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig filmpje _O_ Zodra GT5 uit is koop ik (waarschijnlijk) ook wel de PS3 :) Forza 2 en GT5 kunnen prima naast elkaar bestaan :) Beide zijn gewoon geweldig (lijkt me) ;) Maar goed, ik ben dan ook een echte auto fan ;) Destijds alleen voor GT de PS2 gekocht en idem eigelijk ook de Xbox in combinatie met Forza. Op de 360 speel ik ook nog wel andere games (Gears of War e.d.), maar uiteindelijk beleef ik het meeste plezier aan racinggames. Meer eigelijk dan op de PC. Die gebruik ik dan eigelijk ook meer voor BF2 e.d. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dan zal ik je gerust stellen, het is waar, net zo waar als dat Bush en Balkenende twee klootzakerige kontmaatjes zijn. :b:
     
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zijn die beelden echt :) En wacht maar, op dat gebied wordt het tzt allemaal nog mooier ;) Op dat gebied staan we haast nog in de kinderschoenen (qua grafische zaken op de console).
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit toch wel neigen naar vooroordelen en drogredenen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina