1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door jaapie007, 17 jan 2007.

  1. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik zit vast in de game oblivion. Ik heb ook al op gamefaqs gekeken maar daar kreeg ik ook geen weisheid uit. Dus bij deze: Ik ben naar een grot geweest op een boek te stelen.... Daar was ook die man met de amulet of kings en die verdween weer door een portal... Dan moes tik die man doden om bij de groep te komen. Nou heb hem vrij gemaakt en heb het boek gejat en naar buiten gerend. Een maal buiten moest ik dus weer naar die tempel. Dat ook allemaal gedaan. En toen net is boven die grot waar ik eerder was voor dat boek. moest ik naar zo'n shrine. Bij die shrine staan 3 mensen. Ik weet echt niet wat ik daar moet doen. Kan iemand mij dat vertellen? Ik heb wel gehoord da tik zo'n soort geest moet verslaan en de dusk krijgen. Maar ik kan die niet verslaan met me zwaart. Dus wat moet ik dan doen? Ik hoop dat jullie het weten en mij daar antwoord op kunnen geven. Alvast bedankt!!!!! :)


    Christiaan
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je kunt ook geen geesten met een zwaard doden, je zult je zwaard moeten equipen met een magic item of met spells moeten doden.

    Btw: je verhaal valt bijna niet te lezen
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.613
    Leuk Bevonden:
    8.701
    hmm afgaande op het antwoord van shortbull zal de vraag wel zijn hoe je geesten kan dood maken. Dat kan ook met een silver of daedric weapon zonder enchantment. Hadden we hier trouwens geen algemene vragen topic voor?
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan ook gewoon de moeilijkheids graad op super makkelijk zetten en een paar magische aanvallen afvuren, welliswaar niet zo eerlijk maar wel doeltreffend
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.613
    Leuk Bevonden:
    8.701
    kan ook maar dan moet ie nog steeds speciale wapens hebben. Dat gaat een stuk sneller


    Off topic mooi huis Serious Siem! leuke film trouwens!
     
  6. jaapie007

    jaapie007 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reactie. ik zie inderdaat dat ik het niet echt goed heb getypt :{ Sorry daar voor ik zal er voortaan even eerst zelf even doorlezen. Maar buiten dat... ik moet dus iets van silver gebruiken? Een silvere dagger ofiets?
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    o'ja zelfs silver weapons werken, zelfs gebruikte ik altijd een deadric longsword equiped met een Sigil-stone, of de Mehrunes razor. Of als je echt sneaky wilt spelen pak je gewoon een bow met "Silver Arrows"

    succes
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet als je een mage speelt natuurlijk....
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hij vraagt hoe het te doen met een zwaard dus dan denk ik niet dat hij een mage speelt...
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zei dat het niet lukte met een zwaard.

    En ik reageerde op Yerewn.
     
  11. Snackhaas

    Snackhaas Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zwerft daar ergens n geel wolkje, als je die verslaat (heb ik gewoon met zwaard gedaan) krijg je die dust. Je moet die dust smorgens of savonds aan het beeld geven.
     

Deel Deze Pagina