Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. mars15

mars15 Guest

Zo game is eindelijk binnen. Ga hem nu gelijk spelen. Zal later zeggen wat ik er van vond :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De singleplayer is heel vermakelijk maar kort ja nogal kort, xD maar GoW was ook niet zo lang blabla.

Alleen de bosses waren soms moeilijk te verslaan door de camera met de mech.

3. mars15

mars15 Guest

ik ben door die lange grotten zeg maar. en nu heb ik 1 zo groot beest waar ook 2 van die mechs stonden. alleen duurde echt 5-10 minuten en toen was me warmte op :mad:

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het lijkt wel een trent te gaan worden om single player campaings in de games van tegenwoordig in te korten.
    Gears of War was al niet al te lang, Rainbow Six Vegas vlieg ik ook naar mijn mening veels te snel doorheen en deze game maar 5 uur? :confused:

5. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    alles word tegenwoordig meer online dan single inderdaad... zo veel werk lijkt me het toch niet om meer missies te maken.. zeker niet voor de prijs van tegenwoordig =(

De MP is wel buggy zeg... ik moet zeker 5x proberen om een game te joinen, krijg elke keer connection error..

of deze was ook leuk:

Het spel loopt, ik kon gewoon lopen /schieten ed.. maar ik zie wel het menu wat niet werkt :confused:

6. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij laatste level.......... OMG die japanners bij capcom weten hoe een vette mech eruit hoort te zien..... prachtig!

7. mars15

mars15 Guest

het lopen gaat veels te langzaam in zo grote map =(

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat het menu scherm in beeld blijft staan heb ik ook al 2x gehad. Voor de rest heb ik weinig problemen online, af en toe een beetje lag maar dit is ook zelden.

9. mars15

mars15 Guest

Heb level 1 en 2 uitgespeeld van Lost Planet. Level 2 was toch wel erg vet zeg

10. veteran

veteran TeamElite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even online gespeeld maar elke keer las ik een paar minuten bezig was liep mijn 360 vast:'-(
    maar dat deed ie alleen online,toen gelijk de singleplayer geprobeerd en toen niks aan de hand,toen weer mp en weer liep die vast.:mad:

Meer mensen dit probleem???

11. mars15

mars15 Guest

Ik zit in level 3, ben nu zeker bij giant worm ofzo, die opeens komt

hoe moet je die grote worm verslaan, ga dood aan te weining warmte

12. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet!!!

Gewoon doorlopen...dat is makkelijk, want ik heb namelijk geprobeerd om het kapot te maken.

Zonder succes kan ik je vertellen.

Lost Planet blijft erg vet.

13. mars15

mars15 Guest

Ow oke, dan doe ik dat maar.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

nee hoor zeker da het nie aan u 360 ligt .ik vindt hem online heel goed en ofline ook

15. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die worm had ik eerst 3x verslagen want hij blijft gewoon terugkomen :')
    Best wel lame, ik kwam er pas later achter. Als je hem gewoon 1 keer verslaat, dan stopt de muziek even dan krijg je de achievement ook van Worm Hunter. Hij komt daarna gewoon weer terug... Vaag. Vond ik wel even kut eigenlijk zat ik al me tijd te ver**** aan die worm de hele tijd :p

16. mars15

mars15 Guest

met wat voor manier heb je hem verslagen ?

17. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft van die gele dingen op zijn lichaam zitten. Daar moet je gewoon op blijven schieten. Sommige gaan helemaal kapot als je er flink wat kogels in gelost heb. Dan moet je gewoon op een andere gele plek schieten en zo zou het moeten lukken na een tijd.

18. mars15

mars15 Guest

Hoe behoud je genoeg warmte dan ?

19. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    3x 8)

kan je die voor mij ook ff doen dan... _O_ je moet wwel het lavel afmaken anders krijg je het achievement niet..

Ik had er gisteren 3 vlekken afgeschoten met de gatlingen de rocketlaunchers... het irritante van het beest is dat het constant meedraait met waar je heen loopt, vanaf de zijkant schieten komt dus niet vaak voor.

Genoeg T-ENG probeer ik te verzamelen door de nests van de vliegbeesten niet af te schieten, dan kan je als de worm even weg is met de energygun hele troepen afschieten en die T-ENG verzamelen :)

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kan het dat ik de achievement niet heb gekregen, voor 10 kills achter elkaar zonder dood te gaan.

Kan dit alleen in ranked matches ?

Wie kan mij informeren.

Deel Deze Pagina