[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is ook een vet spel. Wel denken aan je tentamens he. ;)

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    hmmkey, ik kom er vandaag achter dat je shotgun zonder in te zoomen veel voordeliger is , veel makkelijker mensen splashen :) en veel sterker lijkt het net

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    richt op de knieen, als je een tegen een aan het schieten bent 1,2, keer schieten voor down,
    Als de ander je niet door heeft gewoon op het middenrif richten doe je het goed is ie in een keer dood. Probeer idd niet in te zoomen gaat nog veel moeilijker en je schiet met een shotgun toch van (relatief) dichtbij

4. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zoom nooit meer in met shotgun gaat veelste sloom.
    blindfire is de shit

5. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen met online :) is wel leuk , alleen redelijk moeilijk :D

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee man, juist níet op de knieën. Richt op het bovenlichaam, rond de romp. Daar heb je hem zo. Beetje duiken, dekking zoeken zodat hij je niet kan beschieten, en je hebt hem. Appeltje eitje. :D

7. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik altijd doet (zelf ontdekt voor mijzelf dan) zit tussen blindfire en zoomen/mikken in. Ik mik gewoon normaal zonder in te zoomen maar net voordat ik schiet druk ik heel snel de linkertrigger in en dan pas schiet ik. Als ik geschoten heb dan heb ik het zoomen al weer losgelaten en heb je weer totale controle over je mannetje. Voor mijn gevoel schiet je de kogels gerichter met linkertrigger of niet soms ?

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  8. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh.. dat ga ik ook eens proberen, zonder te mikken! Gaat inderdaad erg sloom.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hoe zorg je er trouwens voor dat je met bv 4 vrienden in hetzelfde spel veld komt!? Je kan bij ranked toch niemand uitnodigen en een fatsoenlijk zoek functie zit er ook niet echt bij... iemand een tip!?

(trouwens weet je wat wel leuk is... als je tegen amerikanen speelt gewoon nl lullen... ze snappen er geen hol van en ze gaan zich er echt aan irriteren.. uiteindelijk gaan ze je altijd uitschelden(amerikanen) maar ze begrijpen vaak niet dat wij HUN wel kunnen verstaan... en dan terug schelden! .. haha)

Online is t trouwens echt veel moeilijker.. iedereen rent met die shotguns en binnen 3 knallen ben je gewoon dood.. tenzij je in team verband kunt spelen.. maar ja, wij weten niet hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen...

10. mars15

mars15 Guest

Ik probeerde net de SP weer..
    Zit in Act 2. en dan moet ik van lichte naar lichte plekken. Maar telkens ga ik in een donker stuk dood door zo vleermuis ofzo. word er ziek van...

iemand tips

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    schiet je die tanks met propaangas (ofzo) wel kapot? die zorgen namelijk voor licht.

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  12. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de witte gasflessen schieten die op de weg staan. Ik neem aan dat je eerst uit een deur komt en dat er dan voor je een aantal kapotte auto's op de weg liggen? Schiet eerst eens op die witte gasflessen, dan kunnen de Kryll (die vleermuizen dus) je niet aanvallen! :D

13. mars15

mars15 Guest

Bedankt beide...

14. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    is sinds de update een stuk moeilijker geworden aangezien je de hostname niet meer ziet. maar als je het goed afspreekt hier bv is het wel te doen. je zegt dan bv clocktower 18 rounds silver connection.

15. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in act 3, en die soort spinnen die ontploffen zijn echt vet irritant... Kettingzaag werkt niet, aangezien de rest je dan gewoon kapotknaagt.
    Iemand nog een tip voor het uitroeien van deze beesten?

Heb granaten overigens ook al geprobeert.. en de sniper heeft al helemaal geen zin :D

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    eeh... shotgun

zoek maar uit:

17. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Shotgun werkt wel goed. Verder met de gewone zaaggun mikken met L en schieten, en ondertussen naar achteren lopen als ze naar je toe komen. Als ze dichtbij zijn werkt het bij mij goed om zonder met L te mikken op ze te schieten met de zaaggun, en dan naar achteren lopen als ze gaan ontploffen.

18. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Heb zo vaak normale gameplay! Echt jammer dat jullie zo je achievements moeten halen!!

19. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ik vind het best triest op zich, dan heb je toch helemaal geen lol meer...............maarja, dat moeten ze zelf weten, ik ga niet meedoen met dat boosten....

20. taijyn

taijyn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap sowieso niet waarom je zou moeten gaan boosten.. Die achievements komen vanzelf wel. En anders kun je er gewoon een keer voor gaan zitten. Heb ik ook gedaan. Paar avonden concentreren op bepaalde wapens en je hebt hem zo binnen. :)

Heb een keer een 19 ronden match gedaan met nog een vriend van me op rooftops. Hij wilde de hammer of dawn, ik wilde de torque bow. we hadden volgens mij ieder 20+ kills met die wapens. Dus in een paar potjes kun je zo al een achievement scoren. :9

Pistoleros is ook vrij makkelijk te halen.. Gewoon downen met normale wapens.. afstand nemen en schieten maar.. Vaag genoeg was 1 van mijn eerste achievements de revive achievement. :)

All it takes is a little bit of skill people! \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina