ik zag dit topic en keek eens even op zo'n site en zag mij tussen de winnaars staan, totaal onverwacht dus... jullie dus ook geen mail hmm vreemd... maar ik wil die mail echt niet bij mijn ongewenste post zien verdwijnen
Zit de beta nu bij elke kopie van crackdown of maar bij sommige? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die bij elke zat namelijk maar dat weet ik niet zeker.
volgens mij sommige. als het goed is zijn er nog 13333 beschikbaar (althans zoiets vaag las ik op een forum). Maar ik weet bijna zeker dat ze niet in alle versies zitten.
nee de beta hoeft niet dicht omdat ze anders geen fouten eruit kunnen halen, hoelanger de beta open is hoe meer fouten eruit worden gehaald.. Hehe laat het btw maar niet teveel horen dat je er 2 hebt, er zijn er vele die er iets voor over hebben zo'n code te bemachtigen..
Nee, er is niet bekend hoeveel Crackdown exemplaren beschikbaar zijn met de Halo 3 beta invite. Die 13.333 is een andere actie, die van dat je op Halo3.com moet registereren als een van de 13.333 eerste nadat je tussen 1 en 3 feb 3 uur Halo 2 op Xbox Live erop hebt zitten. Over hoe die laatsgenoemde actie precies in elkaar steekt zou later nog op de lokale Xbox(.nl voor ons) sites komen te staan, maar tot dusver nog niets verschenen zover ik weet.
Hoe kan je er al 1 op gamevillage gewonnen hebbem? de contest loopt daar nog tot de 18e en de prijswinnaars zijn nog lang nie bekend...
Volgens mij zit het niet bij elke exemplaar bij. Je moet zeker duidelijk nakijken of het vermeld staat op de doos om vergissingen te vermijden.
Ok dan zat ik er idd naast. @eat Die beta's zijn nog niet zeker trouwens, de kans is wel groot maar je weet het nooit
Bij sommige versies van Crackwodn zit de beta code (mogelijk at random), maar goed ik heb toch al een beta code bij X-power gewonnen ... laat de beta maar komen \o/
ik koop crackdown maar geen intresse in de beta iemand die beta overnemen voor een leuk prijsje? of werkt dit id niet?
Er wordt beweerd dat de DVD van Crackdown eigenlijk de key is, dus heeft het geen zin. Daarentegen wordt ook weer beweerd dat je een formuliertje erbij krijgt.
Ik wacht idd ook op die van xbw. Duurt best lang meeste sites hebben het al bekend gemaakt maar xbw heeft natuurlijk wel erg veel mensen die zich hebben ingeschreven.. lol !ntraxz , wast een pm of egt een mail? Gratz btw!