Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De makkelijkste manier om te zien wat je Pinata waard is, is door je Pinata te selecteren en dan op de verkoop knop te drukken. Dan verkoop je hem niet gelijk, maar dan krijg je de gegevens van je Pinata te zien. De tuinwaarde kan je ergens vinden in je Logboek bij Garden awards of iets in die zin.

Dit staat ook allemaal in je logboek bij Pinata Awards. Dit wordt aangegeven met verschillende lintjes die je kan krijgen door bijvoorbeeld Master Romancer te worden van een soort, of door die beesten te laten evolven.

Een zaadje, fruit, groente, etc. Het is voor elke Pinata anders.

Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx voor de antwoorden :D toch pittige achivements lijkt me zo. Je moet sommige laten kruisen met elkaar maar om die te lokken en te laten blijven meot je weer andere pinata's hebben enzo maar die moet je ook weer eerst lokken. Best een gepuzzel als ik het zo zie :D maar das ook weer leuk.

Las een tip om beesten weg te sturen als je tuin vol is of te verkopen, als ze niet nodig zijn om andere pinata;s te lokken. Iemand een overzicht toevallig van welke pinata je moet hebben om een bepaald pinata te lokken ipv de enceclopedie

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Voor zover ik weet hoef je alleen maar een zwaan en varken met elkaar te kruisen.
    De achievements vallen wel mee, als je ze eenmaal weet kan je ze in een weekend grotendeels allemaal bij elkaar spelen.

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35

http://www.pinataisland.info/index.php?title=Category:Species
    Hier vind je bijna alle info die je zoekt. Het is wel in het engels maar daar zal je denk ik wel uitkomen. Het is wel een spoiler eigenlijk als je erop klikt want daar is dus echt alles te vinden over de game maar daar kies je dan zelf voor. Je bent dus gewaarschuwd:9

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal het nog een keer zeggen want ondertussen heb ik het even precies voor je uitgezocht:+...

Waarde van de Tuin:
    Druk op X ga naar de Journal en klik vervolgens op Prijzen. Vervolgens naar Status Speler en dan zie je rechtsbovenaan de waarde van je tuin.

Waarde van de Pinata:
    Selecteer de Pinata en druk op Verkopen (B)

Pinata info:
    Voor dit zal je ook naar de Prijzen moet gaan. Alleen in dit geval naar Pinata prijzen waar je vervolgens alles kunt lezen.
    Wil je weten hoeveel Pinatas je van een soort op het moment hebt of Meest Totale Inwoners van deze soort, moet je ook de Pinata selecteren en op Informatie(Y) drukken.

Evolueren:
    Evolueren is dus NIET zoals Frangster het zei! Wat Frangster zei is het veranderen van kleur.
    Bij evolueren krijg je namelijk een geheel nieuwe soort Pinata. Er zijn om precies te zijn 8 Pinatas te vormen door evoluatie. Deze zijn allemaal hier te vinden.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Erg bedankt voor je reactie mijn eerste evolutie ding is gelukt een sparowmint in zon canadary. Maar ik snap niet waarom ik geen poortjes kan maken. Heb die Ivor als winkel nu en kan al heel lang hekken bouwen., Maar nog steeds geen poortjes. Dan hebben hekken ook niet zoveel zin. Nu lopen wel steeds mijn pinata's te rellen :) wanneer krijg je die poorten?

En als je een soort in je tuin hebt. Voor de 2de moet je dan percee weer alles doen om zon beest te lokken en in je tuin te krijgen. Want heb nu zon Buzzenge maar als ik daar master romancer van wil worden moet ik er 7 hebben. Kan je ze ook kopen of laten vangen? en zo jah telt het dan ook als master romancer? Want kan me niet voorstellen die iedereen van elke soort 7 zelf fokt, want dat is bij de meeste pinata's knetter veel werk om er 1 te krijgen laat staan 7 :) iemand tips? Alvast bedankt!

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je een stukje open laten in je hekwerk waar je dat poortje wilt hebben.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    maar waar kan ik dat poortje kopen?

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Bij Ivor en Costalot. Als je 1 poortje neerzet krijg je maar een kleine opening, maar zet je er 2 naast elkaar, kan ook die dokter er doorheen.

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zo lol! Anders zat ik even te slapen gisteren!
    Excusses!

11. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0

Je kunt de 2e gewoon laten vangen door die Gretchem Fetchem (ofzoiets). Je zult ze 1 keer op de 'gewone' manier laten fokke. Daarna kun je ze, of zelf kopen (vrij duur bij de meeste pinata's) of je kunt ze een romantisch snoepje geven (6 coins bij costolot). Bijvoorbeeld bij de Salamango of Fudgehog (laatste 2 die ik gedaan heb ;)). Ik heb ze een keer hun benodigheden voor het fokken gegeven. Daarna heb ik ze iedere keer een romantisch snoepje gegeven, je meot wel hun huisjes houden, die vereiste vervangt het snoepje niet, de rest wel!

En je kunt je waarde van je Pinata ook zien door gewoon op informatie te drukken en een paar keer naar beneden drukken. Daar zie je ook hoe ze aan die waarde komen (leeftijd e.d.)

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wederom bedankt voor de moeite :) even nog een vraag.

Dus je moet er eerst 2 in je tuin hebben en dan een keer fokken. Dan pas kun je ze laten vangen? Of kan je dat al,a ls je er maar 1 van in de tuin hebt.

13. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet van de 7 pinata's er gewoon 1 gefokt hebben. De rest kan gevangen worden, de romantieksnoepjes is echter veel goedkoper en sneller.

EDIT: Dus wat Nukeshell zegt :)

14. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zorgt dat je er een in je tuin hebt. Dan kan je de tweede of op dezelfde manier in je tuin krijgen of kopen bij de jager. Dit duurt alleen enkele dagen. Daarna moet je ze een keer normaal laten fokken en vanaf dan kan je het met romantische snoepjes doen.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

aha tnx, je moet dus 1 keer echt zelf fokken en de requirements zelf bij elkaar scoren voordat je ze kunt laten fokken doormiddel van een snoepje.

ow en nog een klein vraagje. Als je iemand aanneemt, hoe de hell kan je ze dan ontslaan?

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Werknemer selecteren en dan naar menu gaan (X drukken) dan kan je linksboven volgens mij kiezen: werknemer ontslaan.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx vanavond eens kijken. Nog een vraag :) als je zeg maar dieren in een hok hebt bv kikkers. Die kunnen er niet uit. Stel er komt een slang in je tuin. Om die te laten blijven moet die ene kikker eten. Kan die dan wel bij de kikkers of moeten die daarvoor los lopen?

18. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, tenzij je het hek open hebt staan natuurlijk ;). Maar het plaatsen van hekken is sowieso niet zo handig. De pinatas die steeds vechten verkoop je gewoon (1 van de 2 dan he ;)). De hekken nemen alleen maar plaats in beslag, waardoor er op een gegeven moment geen wilde pinata's komen en je zelf ook niks meer kunt planten of iets dergelijks.

Bijvoorbeeld de Lackatoad (niet de Lickatoad) en de Salamango bleven maar vechten. Lackatoad verkocht, die is tog makkelijk te krijgen door een Lickatoad te laten veranderen.

19. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg em morgen :D

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zat me dus af te vragen: Geven jullie je pinata's eigenlijk een naam?
    En heeft iemand van jullie hier al een wild card pinata? Ik ben zelf wel bezig om een wild card jameleon te krijgen maar het schiet niet echt op heb nu al 102 baby jameleons gehad en nog geen wild card. Maar ik geef niet op:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina