Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee deze werken niet. Zouden wel leuke toevoegingen zijn voor deel 2! :cool: Wat meer physics, real-time weersveranderingen, dag-nacht cyclus enz....
     
  2. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de dag / nacht cyclus ala GTA over pakken zou wel eluk zijn. Probleem is dan dat iedereen dan in een andere cyclus zit.
     
  3. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? niet als t online over4al t zelfde is toch
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je echt volop tunen met neon en bodykits,of alleen presatie motor?
     
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeh, je zit met tijdzones / continenten.
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys
    ff een verzoekje ken iemand van jullie me ff helpen met de achievment inter club races ik ben namelijk de enege in mijn vriendenkring die testdrive heeft en ken dus nie iemand van hun vragen en dit is de laatste achievment die ik nog moet dan zit ik op de 1000
    dus aub help me
    alvast bedankt
    ps stuur wel ff berichtje dat het over tdu gaat anders raak ik de weg kwijt LOL
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry het spijt me echt maar ik kan er niks aan doen.:'-( Soms dan gaat zo'n dubbelpost per ongeluk dan weet ik echt niet hoe dat komt. Maar soms is het net zoals mijn laatste 2 posts op pagina 38: Dan wil ik 2 verschillende citaten op 1 bericht (maar ik weet niet hoe dat moet) of dan heb ik een bericht niet goed gelezen en wil ik achteraf er nog iets op zeggen maar dan vergeet ik het bericht te wijzigen. Het spijt me echt maar ik kan er weinig aan doen.:)

    P.S: Ik meen die 9,8 echt;). En ik heb nog een ideeetje: Als het nacht is of het regent heel hard, dan zouden koplampen en achterlichten wel handig zijn. Dat zouden ze er ook wel bij kunnen proppen.:)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hey in test drive zitten nummers van een of andere band genaamd SNASHTRAX heeft iemand hier nummers van ofzo? want ik kan echt niks over ze vinde :mad:
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd idd. Sommige nummers van hun zitten in Radio Deejay en in H.Metal zit niks anders dan Smashtrax. Vind sommige nummers van hun wel cool, maar zo'n Mp3 download programma vind niks over hun.:confused:
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Porsche fan je kan meerder replies quoten door de button tussen QUOTE en EDIT zit ;) Succes !
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog carpacks aan dat iemand weet?
     
  12. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar
     
  13. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen gewoon de echte tijd van het eiland aanhouden... *)
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zitten wij in het donker. ;)

    Wat ze wel kunnen doen is het race gebonden maken en dan denk ik aan een toevoeging zoals rally rijden (subaru;s, evo's etc.). Maar test drive is een snel spel, zal er dus niet van komen....
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd of ze nog iets verder gaan bouwen op het eiland/de engine, want het lijkt me niet dat het rendabel is om de servers tot in den treure online te houden zonder een constante bron van inkomsten (volgens mij zijn die download packs nu nog niet echt de moeite waard namelijk).

    PS. Gforce, ik zag je friend-request, maar mijn xbox is kaput, dus voorlopig kunnen we niet samen gamen ;).
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar dat wist ik al. Ik vroeg hoe je meerdere citaten op een bericht moet doen. Thanks anyway.:)

    Ik heb trouwens een vraagje: Hoeveel euro kost 350 MS points?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Moet je ff op Marketplace kijken en dan op ADD MICROSOFT POINTS volgens mij is dat X dan als je erin zit en dan kan je kijken welke hoeveelheden en de kosten daarbij .. 2100 POINTS is alleen te koop in de winkel de rest is online via creditcard ;)
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijken mij goede ideeën voor TDU 2:

    Nog meer auto's (ofcourse;))
    Ook downloadable content in de vorm van nieuwe races/challanges enz.
    Koplampen/achterlichten
    Knipperlichten
    Cruise-control
    Dakbediening
    Dat je auto echt benzine verbruikt, en dat hij ook af en toe naar de garage moet voor nieuwe banden en onderhoud
    Regen, sneeuw, hagel enz.
    Seizoenen en dagtijd
    Realtime, maar dat je die tijd wel zelf kan regelen
    Dat je zelf het weer, de hoeveelheid politie en verkeer kan regelen, net zoals in Midtown Madness.
    Gewone Porsches in het spel (please??_O_)

    Hopelijk vinden jullie deze ideeën ook goed.:)

    @ Doelie: Thanks.:)
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat benzine vind ik ook wel baas dat je moet tanken enzo. Dat Cruise control hoeft van mij niet echt. maar voor de rest zijn het wel goede idieen.
    Maar ff iets anders. Doen jullie ook weleens gewoon rustig rijden enzo beetje aan de regels houden en stoppen voor stoplichten 8) Ik doe het in dit spel bijna nooit omdat er gewoon te snelle autos zijn maar bijvoorbeeld in San Andreas ging ik me altijd aan de regels houden met rijden enzo.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat doe ik heel vaak, dan hou ik me aan de snelheid, stop ik keurig voor stoplichten, en geef ik het verkeer voorrang. Dat kan heel goed met een G of F klasser, ik doe het met mijn Alfa GT (niet getuned). In GTASA kan dat echt niet, daar is het verkeer te dom voor.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina