[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    staat al boven je
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de crakdown online demo vandaag toch ?
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geen japans account,
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    er staat 'NOT Available in: Japan'

    dus in de rest van de wereld wel ;)
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol,niet goed gelezen.
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dit een schijtgame,snapt niet eens hoe je moet beginnen:confused:
    Je ziet dan het vliegveld en dan ?
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    is uitgesteld:/ Maar ze zeiden dat ie nog wel in januari komt maar maar wanneer dat is de vraag.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dus omdat je het niet snapt, is het spel kut?? Ik heb net ff gespeeld, wel leuk maar het is niet helemaal mijn ding. Het zit op zich wel aardig in elkaar, dat wisselen tussen schepen, onderzeeers en vliegtuigen. Ik snap niet echt wat je moet doen. Het vliegen gaat wel goed. De eerste paar minuten stortte ik alsmaar de zee in, maar nu gaat het vliegen wel goed
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    :) Die gast heeft wel gelijk (niet jij :9).
    Er wordt totaal niks uitgelegd over hoe je moet beginnen, het is een MP demo en dus nogal rot voor anderen als je het niet snapt, en een beetje uitleg had er makkelijk in gekund.

    Vertel jij mij dan eens even hoe ik in godsnaam kan vliegen of wat dan ook?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Iets niet snappen heeft niets met de kwaliteit van de gameplay te maken. Je kan dan beter zeggen "potverdomme, misschien wel een geinige titel, maar hoe moet je het spelen?". Ik heb maar heel even gespeeld. Door te kijken bij Controls kan je al een eindje komen. Ik heb zelf alleen maar gevlogen, maar ik heb geen problemen gehad (behalve dat ik in het begin vaak in zee stortte). Ik vind gewoon niet dat je kan zeggen dat iets volkomen kut is als je totaal geen moeite hebt gedaan om het ook maar enigzins te snappen.
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, oke, daar heb je wel gelijk in.
    Maar nu zeg je nog steeds niet hoe het moet, want bij Controls kijken heb ik al zo'n 10x gedaan, maar het werkt gewoon niet.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daarvoor moet ik de demo vaker spelen ;) want ik ben alleen met mn vliegtuig wezen knallen. Gewoon bommen op de schepen gooien en anderen vliegtuigen naar beneden maaien. Ik heb nog niet eens gespeeld met de onderzeer of het schip. Dat ga ik de volgende keer even doen. Het lijkt me wel een titel waar je even flink moet voor gaan zitten. Maar ik denk dat als je de controls helemaal doorhebt, dat het best een goede titel kan zijn. Het vliegen werkte wel lekker
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem gedownload, wil ik spelen. Heb alles gedrukt maar er gebeurd gewoon niks haha! Snap er niks van, ff uitzoeken. Als iemand weet hoe het werkt. Verslag please :p
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je je xbox op 60 Hz. staan? Dead or Alive 4 reageerde ook niet als je xbox op pal-50 stond.
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Super game!

    Ik zal even in het kort uitleggen hoe het moet:
    Voordat de game begint kun je kiezen om een vliegveld, haven of nog iets anders te hebben.

    Stel dat je het vliegveld neemt dan druk je op je rb knpp (volgens mij) en launch je al je vliegtuigen. Daarna kan je met het d-pad opzij gaan om bv een vliegtuig te besturen.

    Bij de haven ga je eerst met je d-pad na beneden en dan kan je een battleship, duikboot en nog iets anders nemen, tussen deze boten kun je ook switchen en kan je met 1 boot diepte bommen neergooien tegen duikboten, kan je torpedo's schieten, met AA Gun's vliegtuigen uit de lucht halen.

    en dan heb je nog een vliegtuigdekschip waarmee je dus vliegtuigen vanaf kan laten stijgen deze vliegtuigen kan je dus ook besturen door met je d-pad/pookje opzij te gaan.

    Met de torpedo jager kan je torpedo's gooien en normaal schieten om torpedo's goed te kunnen gebruiken moet je zo laag mogelijk vliegen op een gegeven moment zie je links je torpedo figuur groen worden en dan kan je hem veilig in het water laten vallen.

    Met van die duik vliegtuigen met duikbommen vlieg je eerst zo hoog mogelijk na een schip toe je maakt een duikvlucht na beneden en je dropt je bom.

    Hoop dat het zo iets duidelijker is: Waarschijnlijk niet. Maar dan weet je in iedergeval het doel van het spel (hoop ik).:thumbs: _O_
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaaa, maar ik bedoel in het spel. Je zag een soort haventje en kon drukken wat ik wilde maar er gebeurde niks. Maar uiteindelijk is het me gelukt \o/ ! Op zich wel een leuk spel. Alleen tis zo snel leeg. Met 8 man kan het wel leuke gevechten opleveren denk ik!
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Enigste wat ik nog niet helemaal snap is hoe de duikboot werkt, Ik heb echt totaal geen idee hoe ik dat ding omhoog en omlaag moet halen (hij gaat vanzelf onderwater lijkt wel en vanzelf weer boven water..)
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, snel maar eens downloaden dan die demo. Jammer dat die demo's tegelijk komen. Ik vind dat ze dat wel eens meer mogen gaan verspreiden :9 Ik bedoel, Crackdown komt ook in deze dagen :emo:
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind hem grafisch zwaar tegen valllen, de schreens waren veel mooier
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind battlestations echt een gaaf spel, weer is wat anders, ik ga hem kopen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina