World champinship snooker 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nutterd nl, 17 jan 2007.

1. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    World champinship snooker 2007

Informatie:

Ontwikkeld door door Blade Interactive, zal World Snooker Championship 2007 ’s wereld’s 104 van de beste snookerspelers voorschotelen om het wereldkampioenschap mee te tackelen. Je bijvoorbeeld zult de huidige snookerster Shaun Murphy door het toernooi kunnen laten lopen of zijn aartsrivaal Ronnie O’ Sullivan naar een zoete wraak leiden en de ooit door hem gehouden titel herclaimen. Vind je dan niets, dan creëer je gewoon je eigen speler. Je zult 9- en 8 ballencompetities kunnen spelen tegen de anderen groten der aarde of meedoen in een tiental speciale toernooien, inclusief de Mosconi Cup en natuurlijk de wereldkampioenschappen.

Uitgever:confused:ega
    Ontwikkelaar:Blade int. studio's
    Genre:confused:portspel
    Release:reeds verschenen

XBW Gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/1356/world-snooker-championship-2007

Ik hoop dat de begin post zo goed is...

ik heb dit spel sinds vandaag...ben er nog niet echt goed in maar wil het wel online spelen dus zijn er hier mensen die dit spel spelen en ook online willen spelen? voeg me dan toe mijn gamer tag is Nutterd NL

als je van snooker,pool of trickshot houd is dit echt wel een leuk spel...dus zeker een aanrader. de graphics zijn niet zo mooi...maar de gameplay is wel heel erg goed.

2. basovich

basovich Guest

snooker speel ik thuis wel (als het goed is, van de zomer een snooker tafel thuis:))...of in de kroeg natuurlijk.
    maar niet op de X360..

3. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    De startpost is volgens de recenties een stuk beter dan de game zelf... :thumbs:

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 2005 zeer vermakelijk. Ben benieuwd hoe deze is.

5. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het eigenlijk best wel een boeiend onderwerp, maar kweet niet... Bang dat het snel saai gaat worden. Had ik in feite ook met Table Tennis... eerste paar x leuk... maar heel weinig variatie.

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen fan bent van de sport moet je hem niet kopen nee.

Ik neem deze in overweging. Commentaar en graphics schijnen niet best te zijn. Gameplay is goed. Ik zal waarschijnlijk toch alle hulp nodig hebben om een beetje mee te kunnen doen in die toernooien.

7. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt de graphics zijn bagger...en het commentaar is nog slechter...maar als je de sport ook maareen beetje leuk vind is het echt een goed spel...en het is inderdaad best moeilijk maarja dat is juist leuk. want de oefen modus is wel erg goed.

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets te doen op live?

9. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet veel...maar er zijn altijd wel 1 of 2 servers waar je op kunt spelen...dus je hebt niets te klagen (nu ben ik wel meestalop rare tijden online lees: 2-3 uur snachts)

10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht maar weet niet of ik hem houd (binnen één werkdag kan je ruilen).

Dan heb je je mooi in de 5e kwalificatieronde geknokt tegen Hamilton. Hij stoot af, ligt gelijk enorm safe. Ik kan hem niet safe leggen en hij kan dus aan het werk. De volgende keer dat ik aan de beurt kwam was toen hij 79-0 voorstond.

Ik weet dat dit realistisch is maar het is niet echt leuk.

11. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is dan op easy? of zijn er niet meerdere niveau's ?

12. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je alleen de assists aan en uit zetten. En die stonden aan :p

13. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Wat het altijd was op de PC, was dat er moeilijkheidgraden waren (Easy Medium Hard), maar elke speler was een bepaalde graad. No 1 tm 20 was bv Hard etc.

Dit vond ik altijd wel leuk want zo werd het gaandeweg het toernooi steeds lastiger... In het begin heb je enorme moeite om de tweede ronde te halen maar na een paar toernooien win je het toernooi in de finale van een top 10 speler :D...

Ik twijfel nog over de 360, kan je online poolen tegen anderen? Dat lijkt me wel cool...

Anyway ik wil mijn FM2007 (360) graag ruilen tegen deze titel op de 360 :D

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel iets. ik speelde dit wel graag op ps2. dus al Xbox 360 versie ook wel komen :)

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik zal Pool eens proberen. 1e ronde World Pool Master. Ik doe de break. Geen bal erin. Hij speelt tafel leeg. Volgende rack doet hij de break en speelt hij tafel gelijk leeg. Nou dat was dan mijn toernooi :p

Volgende keer maar langere wedstrijden instellen.

16. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is inderdaad best moeilijk maarja ben je er ook niet snel op uitgekeken ;)

17. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat je bij pool soms geen kans krijgt is in het echt ook ken je ook naar de break al klaar zijn omdat de tegenstander de tafel leeg speelt en dan vervolgens mag beginnen

18. cicaro

cicaro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad in het echt ook... en ik verwacht ook niet minder bij de echte profs in het toernooi! maar als je n best of 5 speelt tegen n andere qualifier, waarbij hij mag afstoten en je kan meteen n nieuw toernooi starten is dan weer n beetje jammer van het spel!

en dan heb ik het nog niet eens over de 5de kwalificatie ronde, maar gewoon de allereerste! leuk begin van n nieuw spel... ik start een toernooi en voor ik het weet mag ik het volgende toernooi beginnen!!!

En dat het 1 x gebeurt owke, maar dat ik in mn eerste 3 toernooien 1 x heb mogen stoten, ook nog vanuit n onmogelijke positie is weer een beetje TE realistisch :confused:

19. Inf1nity

Inf1nity Guest

Snooker hoor je te doen met maten, bij iemand thuis of in de kroeg, voor de gezelligheid, niet achter je beeldbuis hangend met een controller in je hand..

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een oplossing gevonden, gewoon langere partijen spelen. Dus met pool ben ik nu kwalificatie wel doorgekomen. Best of 9 spelen en gewonnen van Ralf Souquet. Wel achterlijk dat die toppers ook een kwalificatieronde moeten spelen.

Laatst bewerkt: 22 jan 2007

Deel Deze Pagina