Halo 3 multiplayer key nu te bestellen !

Discussie in 'Algemeen' gestart door j0p10, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j0p10

j0p10 Guest

Even een leuk weetje tussendoor, ik kreeg net de nieuwsbrief van xboxhome.nl waarin stond dat je nu Crackdown kan bestellen en bij levering krijg je dan de Halo 3 multiplayer key erbij !

Vette shit dus, meteen maar besteld, crackdown lijkt me wel cool. beetje GTA achtig maar met meer fun denk ik :)

en die halo 3 key is natuurlijk helemaal geil :D
    voor directe link check

/Mod Link weggeknipt, spam - the matrix

2. mars15

mars15 Guest

Zit bij elke versie hoor, maakt niet uit waar je koopt

3. j0p10

j0p10 Guest

ik heb het anders nog bij geen andere winkel gezien, en zat er best op te wachten. het was volgens mij nog niet eens zeker of hij erbij zou zitten. nu dus in iedergeval bevestigd.

maar zal zeker dan ook bij andere winkels wel komen ja, lijkt me logisch

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen bij de eerste lading. Dus als je pre-orderd ben je er 100% zeker van dat je hem krijgt.

5. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    klopt heb net bevesteging gekregen van een leverancier :thumbs:
    ik krijg hem:b: oehhh kan niet wachten op halo 3

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Eerst maar is de demo downloaden he, ga geen 60 euro betalen voor alleen een beta key.

7. j0p10

j0p10 Guest

demo met eind deze maand uitkomen

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Leuk, maar dit is al vrij lang bekend. Check de halo 3 thread of het Halo 3 Multiplayer Beta topic. Threads als deze zijn alleen niet toegestaan, omdat je (ook al was het onbedoeld:)) reclame maakt voor een bepaalde online winkel zo. Ik ga je thread dus sluiten, maar zoek gerust een van de Halo 3 threads op om verder te discussiëren over deze actie. :)

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De eerste lading zijn alle kopietjes van het spel die voorlopig nog in de winkels liggen. 8)

Kortom, overal zit een Halo 3 beta key bij, zo ongeveer. En op het moment dat de Halo 3 beta voorbij is, dan zullen de nieuwe ladingen zo'n beetje binnen druppelen.

Overigens kun je nu bij XBW en GCshop Crackdown preorderen voor 55.50 9 http://preorder.xbw.nl/ ) en daar krijg je de key ook gewoon bij. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina