Even een leuk weetje tussendoor, ik kreeg net de nieuwsbrief van xboxhome.nl waarin stond dat je nu Crackdown kan bestellen en bij levering krijg je dan de Halo 3 multiplayer key erbij ! Vette shit dus, meteen maar besteld, crackdown lijkt me wel cool. beetje GTA achtig maar met meer fun denk ik en die halo 3 key is natuurlijk helemaal geil voor directe link check /Mod Link weggeknipt, spam - the matrix
ik heb het anders nog bij geen andere winkel gezien, en zat er best op te wachten. het was volgens mij nog niet eens zeker of hij erbij zou zitten. nu dus in iedergeval bevestigd. maar zal zeker dan ook bij andere winkels wel komen ja, lijkt me logisch
klopt heb net bevesteging gekregen van een leverancier ik krijg hem:b: oehhh kan niet wachten op halo 3
Leuk, maar dit is al vrij lang bekend. Check de halo 3 thread of het Halo 3 Multiplayer Beta topic. Threads als deze zijn alleen niet toegestaan, omdat je (ook al was het onbedoeld) reclame maakt voor een bepaalde online winkel zo. Ik ga je thread dus sluiten, maar zoek gerust een van de Halo 3 threads op om verder te discussiëren over deze actie.
De eerste lading zijn alle kopietjes van het spel die voorlopig nog in de winkels liggen. Kortom, overal zit een Halo 3 beta key bij, zo ongeveer. En op het moment dat de Halo 3 beta voorbij is, dan zullen de nieuwe ladingen zo'n beetje binnen druppelen. Overigens kun je nu bij XBW en GCshop Crackdown preorderen voor 55.50 9 http://preorder.xbw.nl/ ) en daar krijg je de key ook gewoon bij.