Hmmm oke, dan word het even wachten. Mijn vriendin vind die Wii namelijk wel erg 'schattig' . Happy Feet, Monkey Ball, Rayman... al die adventure games is een Nintendo altijd perfect voor vind ik en dat zijn de spellen wat haar boeit
Bel anders gewoon wat winkels af, je weet maar nooit. De reserveringslijsten zijn inmiddels aardig wat korter geworden, dus je weet maar nooit. Anders moet je er ook gewoon ergens eentje pre-orderen.
De Media Markt hier krijgt hem ongeveer om de 3 weken zeggen ze, dus misschien dat we ons daar maar op de lijst gaan zetten.
Probeer anders Media Markt in Rotterdam even, die claimen er elke week een aantal binnen te krijgen. Vraag wel goed of ze aan pre-orders doen, aangezien niet elke Media Markt aan pre-orders doet.
Is voor mij wel een stukkie rijden... Woon namelijk in Heerhugowaard, Alkmaar zegmaar... Wel thanks voor de tip.
Hehe, dat schiet dan ook niet echt op nee. Je kan ook bartsmit.nl proberen. Die schijnen ook vrij regelmatig te krijgen.
Nou nou.. M'n 2 Nunchucks zijn verstuurd en kheb ze hier naast me liggen. Nu nog de Wii zelf, en Wii Play. :/
Het is niet echt een bobbel, maar je voelt wel dat er iets zit. Ik heb het ook bij andere Wii's gecontroleerd. Precies hetzelfde. 1 Daarvan was nieuw uit de doos Dus het ligt niet aan de warmte.
Yes, eindelijk begint de VC een beetje vol te stromen met goede games. Toch maar een kaartje gaan halen
Is voor mij niet de enige toffe titel hoor. Heb er nu een stuk of 7, exclusief Streetfighter. Word de komende maanden veel kaartjes kopen.
Jammer dat we in Europa weer Probotector krijgen Want eigenlijk is het gewoon Contra III. Jammer genoeg ben ik tegenwoordig echt slecht in games als dat (Terwijl ik vroeger Contra co-op helemaal uit heb gekregen)
Contra III (ja ik vind Super Probotector ook zo'n klotenaam ) te downloaden ? Dan gaat ik straks heel gauw weer ff wat Wii Points aanschaffen Hoef er gelukkig de deur niet voor uit, dus dat scheelt \o/