De vorige DJ was niet online speelbaar, ik geloof wel dat ze def jam 3 wat online friendly maken door het meer te balanceren. Anders neemt iedereen de sterkste rapper.
Hmmmm....ziet er niet verkeerd uit, hoewel ik in deze filmpjes toch de snelheid van DJ:FFNY een beetje mis.
Mee eens, dit zei ik in m'n 1e post ook al, het lijkt me echt een dikke afknapper. Ik vond DJ:FFNY in alle aspecten geweldig...nu ziet het er naar uit dat ze veel te veel veranderen en willen "vernieuwen". Achja, we zullen zien wat het wordt...ik heb in iedergeval geen "high hopes" meer.
Hier een tweetal nieuwe Gameplay clips die eindelijk andere "areas" laten zien. Maar wat een vreselijk dom gedoe zeg...vooral dat met die helicopter in het "Rooftop" filmpje...echt te belachelijk voor woorden. Dit is geen Def Jam meer.... Rooftop Click! Suburban Click!
Wat hebben ze in godsnaam met die achtergronden gedaan? Ik weet niet of ik dat wel dope vind.. Vooral die helikopter die je een soort van stoot geeft. Zo onrealistisch nu...
ooh hoe vet! ik vind die arena's juist erreg vet! vooral op dat gebouw, dan zie je op de achtergrond echt zoon amplifier ding op de gebouwen, erg mooi gemaakt! en tja, Game in een game, das gewoon de man!
zoals ik t nu zie is t eecht zonde wat ze hiermee hebben gedaan... ik bedoel waar zijn die insane worstelgrepen en die special moves enzo... de snelheid is totaal weg en dat achterlijke gescratch/op de beat vechten vind ik ook dom... maar ja ik heb t nog niet gespeeld dus ik w8 wel af...
:/ Verschrikkelijke achtergronden + verschrikkelijk langzaam.. Wat een saaie meuk so far zeg! Maak dan een remake van FFNY!
Hmm ik wil em niet bij voorbaat al afkraken, maar het wordt natuurlijk moeilijk om DJFFNY te overtreffen/benaderen omdat dat al zo'n vette game was. Wacht de reviews wel af..