Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja dat zegt Matrix ook niet zo. Ik vind zelf ook de graphics erg belangrijk omdat het gewoon veel toevoegd aan een game. Shadowing is ook altijd wel mooi meegenomen als het goed is uitgewerkt. Ben zelf geen graphics whore maar vind het wel erg belangrijk.

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    in dat level wat ze laten zien is geen placeholder meer aanwezig, dit is een van de levels die ze al (bijna) af hebben en die met de Beta straks gelanceerd wordt. Zo begreep ik het tenminste...:eek:

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ga jij even de bungie updates lezen maat..

het nieuwe gras en alle fauna en flora zit er nog niet eens in.. niet in de beta..

4. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een link toevallig naar de leakt filmpjes van halo3 ik kan ze namelijk nergens meer vinden...

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Paar pagina's hier voor is deze al gepost: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=34979

Alle drie de filmpjes aan elkaar geplakt. :)

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Alsof ze echt ff Halo 2 pakken en die oppimpen, tuurlijk niet, wat voor stomme gedachte is dat nou weer, dan zou het tering slecht gaan verkopen, en al zouden ze het doen, wat dan nog, oke het is leuker een spel te spelen dat helemaal nieuw, uiteraard. Maar zoalng het verhaal, de gameplay, de replay, de multiplayer, en de rest maar nieuw is, dat is nog het belangrijkst, maar ze zullen nooit een opgepimpte Halo 2 afleveren, for sure not!:b:

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    maak je maar geen zorgen over de grafphics
    Halo 1 was bijna revolutionair met zn graphics voor die tijd
    Halo 2 zag er ook erg goed uit, alleen de engine was soms erg glitcherig, dus veel lelijke popup enso
    dus ja H3 word ook goed op dat gebied, ik maak me wel om andere dingen zorge :+

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    De graphics zijn niet zo belangrijk, alles draait om de sfeer. Die wordt bereikt door kleinere aspecten. De sfeer zorgt meer dan de graphics aan een positieve ervaring met een videospel.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Jullie zijn toch zeker niet serieus de graphics aan het bediscussiëren naar aanleiding van die enorm gepixelde filmpjes, van het scherm afgefilmd en op een formaat nauwelijks groter dan m'n avatar? Daarnaast heeft de game nog minstens tien maanden ontwikkelingstijd en is het nog de (pre-)Alpha versie.

Dus, waar gaat het over? Bovendien is al terecht opgemerkt dat graphics nooit een probleem zijn geweest in de Halo series, dat is iets waar ik me het minst druk over maak. :)

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Weet jij meer dan ons wat betreft de release date ofzo?:+
    Zou goed kunnen dat ie al in september ofzo komt

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    hij is denk ik niet in pre- alpha. de beta komt er al snel aan. ik hoop dat ik een code win, anders koop ik crackdown ;)

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, maar het is niet zo moeilijk voor te stellen dat de game in november wordt gereleased. Denk aan de beta die loopt van de lente tot ergens door in de zomer, neem dan erbij dat de zomer als een 'slechte' periode wordt beschouwd wat games releasen betreft en bedenk dat november (en die periode) als de beste tijd daarvoor wordt gezien daarvoor en vergeet niet dat ook Halo 1 en 2 in die maand zijn gereleased en als laatste zal Bungie alle tijd willen benutten de game te "polishen". November is simpelweg het meest logische. Al zou het September worden dan nog hebben ze acht maanden om de game af te maken.

Ik weet niet of jullie je kunnen herinneren hoe bar slecht Halo 1 er een paar maanden voor release uitzag, wie dat wel weet zal begrijpen hoe belangrijk die laaste periode is voor de ontwikkeling van elke game.

Op die geleakte videotjes staat Alpha op het scherm. Dus de test die nu uitgevoerd wordt door MS medewerkers is wel degelijk een Alpha versie. Pre-alpha niet inderdaad.

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    misschien willen ze alle gfx pas op het laatst toevoegen. daar zijn genoeg redenen voor te bedenken.

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat probeerde ik nou ook al uit te leggen, graphics zijn een van de minst belangrijke dingen, kijk maar naar COD, ziet er naar mijn mening beroerd uit, maar de sfeer is zo ongekend goed, en kijk maar naar de Tony Hawk serie, ziet er ook niet echt super uit, maar is ook zeer succesvol, dit komt allemaal vooral door de gameplay, drm is de gameplay zeker belangrijker dan de graphics, en ook een van de belangrijkste dingen van allemaal. :b:

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een interessante interview. Ik weet niet of het al eerder hier gepost is.
    Maar het is wel leuk om te weten dat er een kans bestaan dat coop voor halo 3 gaat komen voor online.

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    echt Bungiestyle hoe ze antwoorden. Ze antwoorden op de vraag maar geven niets van informatie over Halo3 :9

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
  19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Erg goed stuk!!
    Vooral de volgende quote spreekt me erg aan.

Visie van Bungie heeft me altijd aangetrokken sinds ik de weekly updates lees van Franky.
    Edge is ook het beste blad om zo'n artikel te schrijven in mijn ogen.

En whow, deze uitspraak is ook voer voor de Halo 2 multiplayer haters!
    Om een goed beeld te vormen is het wel wijs om heel het artikel te lezen mensen ;)

En om af te sluiten deze:

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol die kerel loopt de multiplayer van halo 2 nogal af te kraken, veel verstand heeft ie er nie van aangezien dat toch echt de beste multiplayer game tot op heden is op de xbox.
    dit ook:
    "I fucking cannot play Halo 2 multiplayer."

Prima dat hij een mening heeft maar de grote meerderheid vond het toch echt geweldig en ik kan zelf echt niks negatiefs bedenken over de multiplayer van halo 2 behalve dat er wat cheaters waren op het begin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina