Ik vind van wel, WoW werkt echt heel erg verslavend, en je bent al heel snel meer tijd kwijt dan je zelf zou willen. Ik denk dat veel WoW spelers zich hier wel in kunnen vinden.
Tuurlijk ligt het ook aan wat voor persoon je bent, en of WoW je echt ligt, maar als het dat wel doet, kan het je goed in z'n greep krijgen!
Ik heb al jaren en jaren spellen gespeeld hiervoor, maar nog nooit had het zo'n verslavende werking op mij als WoW.
Overigens zijn er velen, en velen anderen, voor wie WoW zelfs een groot deel van hun leven inneemt! Dat dat het gespreksonderwerp van de dag is, hetgeen waar ze de halve dag aan denken wanneer ze het niet aan het spelen zijn, vul maar aan.
Ook kun je het trouwens zien als een vorm van zelf-discipline om op een gegeven moment zelf nee tegen WoW te zeggen als je doorhebt dat het uit de klauwen loopt
Maargoed, de rest natuurlijk veel speelplezier, en speel met mate
Edit: Ik laat het nu ook erger klinken dan het werkelijk is. Natuurlijk gaf ik nog steeds aandacht aan alles, het was alleen dat WoW een te grote rol innam bij alles. Het is niet zo dat ik m'n levensstijl helemaal aanpaste aan WoW, maar het nam gewoon een te grote rol in..
Laatst bewerkt: 19 jan 2007