[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ga vanavond naar Apocalypto. Heb er zin in :)
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niet lang terug Starship Surprise gezien, had ik gekocht op DVD
    Is een duitse parodie op o.a. Star Wars en Star Trek, dit zijn ook de 2 meest duidelijke verwijzingen. Zitten overigens nog veel meer verwijzingen naar andere films in.
    De kapitein van Starship Surprise moet de wereld redden. De hele bemanning (op 1 na) van dat ruimteschip is overigens zo nichterig als het maar kan.
    Had eigenlijk weinig verwachtingen van de film maar ik vond hem toch ontzettend vermakelijk, zeg maar zo fout dat het leuk is.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga vanavond misschien wel even naar Nacho Libre, lijkt me echt een geniale film :)
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb hem gezien, wel een leuke film :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Net terug van Apocalypto en ik vond de film echt tegenvallen. De eerste helft van de film komt veel te traag op gang en veel dialogen zijn vaak te lang. De tweede helft heeft wat meer actie en is daarom ook wel een stuk beter maar echt boeien kon het mij nooit
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Saw 3 zojuist gezien. Best vermakelijk.
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Rocky Balboa een goede film? heb van een echte Rocky fan gehoord dat t niks is.. Ben zelf ook een behoorlijke fan, en ik ben heel nieuwschierig naar de film, maar is die het waard om naartoe te gaan?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Heb van vele gehoord dat Rocky Balboa na Rocky 1 de beste uit de serie is. Heb hem zelf nog niet gezien (wat ik ook niet van plan ben ;))
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Vanavond is Donnie Darko op tv, volgens mij om 9 uur op Nederland 3. Een film die elk gerespecteerd filmkijker toch wel gezien moét hebben.

    Info

    Edit:/ Half 9, Ned 3.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Zeker weten, Donnie Darko is echt een wrede film. Ga hem weer kijken, bedankt
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort maar even deja-vu kijken. Iemand enig idee of het een beetje goede film is? Oh en Donnie Darko is echt een geweldige film. Zeker als je een paar biertjes op hebt. Je lacht je helemaal kapot om dat konijn:+
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Deja-vu schijnt wel vet te zijn :) Staat iig nog op mijn verlanglijstje
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol Deja Vu lijkt me ook wel vet. Ik vraag me wel af hoelang het nog leuk blijft om Denzel Washington steeds weer te zien als agent
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal niet zo snel vervelen om Denzel Washington te zien vind ik.. Is echt 1 van de beste acteurs van dit moment. Moet DejaVu nog zien, maar hele goede verhalen over gehoord, vorig jaar Inside Man, en met Training Day, John Q en ga zo maar door er nog bij, is het echt een acteur met een hele goede kwaliteit.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je Man on Fire al gezien? Daar speelt hij ook erg goed in, en de film zelf vind ik ook erg goed in elkaar zitten!
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, die was ik vergeten te noemen idd, ook al zo'n topfilm van zijn kant. Heb em zelfs in mijn collectie, en vorige week nog gekeken 8)
     
  17. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Crank vanmiddag trouwens gezien. Na het zien van die film werd ik zelf echt hyper! Wat een film 8)

    Edit: En voor diegene die zo graag Deja-vu wilden zien. Het is nou niet echt 'je van het' maar goed. Een redelijke film meer niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wat zijn recente goede horrorfilms, ik zoek een leuke om te kijken met mijn vriendin maar geen lelijke films als Saw 3 of zo.

    Aanraders?
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat bedoel je met lelijke films?
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou alleen die dus eigenljik lol, maar ook geen horrorfilms met een hele reeks. The Grudge, the ring, texas chainsaw etc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina