[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?? Ik snap je laatste zin niet:9....Kan ook wel spelen straks:D
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bijv. 100 kills with the Chainsaw proberen te halen.

    Maar ik kom er nu pas weer achter dat ik vanavond pas om half 11 kan beginnen: Donnie Darko op Ned. 3!
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit topic bestaat al uit 1103 posts. Nieuw deeltje mods?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoeft niet precies op de 1000 te zijn hoor ;). Zijn zo veel topics van dik over de 1000 posts :+.
    Ik ga denk ik die achievements van 100 kills enzo niet doen, vind ranked egt totaal niet boeiend...
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe 'tag' ik een granaat dan?

    Heb alle achievements die ik verder kan halen zonder XBOXLIVE..

    (En behalve INSANE) :p
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    met een granaat in je hand bij een vijand op B drukken?
    net zoals chainsaw?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er ook last van dat als ik de hele dag wil gaan gamen m'n ouders na een uurtje of 3 binnenkomen om te zeggen dat ik maar eens de hond moet gaan uitlaten of wat dan ook 8). Meestal zeg ik dan dat ik dat 'straks' wel doe, maar geef ik de opdracht door aan mijn broertje :+.

    Maar mijn ouders vinden het dus nooit zo leuk als ik er de hele dag mee bezig ben, kan ik ook wel begrijpen..
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    GVD!! wat een kutzooi zeg!!! :mad: deed net eventjes player match 2 keer nederlanders bij allebei GEKICKT OMDAT IK DE SNIPER PAKTE :mad: waar slaat dat nou weer op :mad::mad: wat een zielige, kleine,irritante ******** zijn dat

    EDIT : nu weer gekickt :| om gvd niets ik kwam een game binnen en gelijk gekickt ( geen nederlander deze keer). Ik snap het niet hoor ik denk wel dat hij gelijke teams wou maar dan ga je toch lekker een private match starten :mad: echt te zielig zijn sommige van die gasten
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat meen je niet...
    Ik weet wel nog een keer bij halo: Geef MIJ de sniper, IK wil de sniper. "BETRAYAL". Dat was dan weer fokking droog :lol:. Maar dat van jouw is ronduit bedroevend...
     
  10. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik kan alleen beneden in de huiskamer op Xbox Live... Mijn vader en mijn zusje willen graag op de PC, en mijn moeder af en toe TV kijken. Verder kijkt ze liever naar het nieuws dan een kettingzaag die langzaam mijn anus binnenglipt_O_

    Maarja.. vandaar.. \o/
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan moet je toch eens een voornemen voor dit jaar nemen en eens flink investeren voor xboxlive+tv:thumbs: op je kamer, want dit is natuurlijk geen porem, We hebben beneden wel een HDtv staan, 1x op gexboxt,
     
  12. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een tv boven, alleen ik heb geen internet boven. Nu kan ik wel zo'n wireless adapter gaan kopen, maar dan ben ik én 60 euries kwijt, én ik heb een laggy verbinding van 45% ofzo.. (ik wil geen Amerikanen na-apen qua connectie).

    Mijn vader gaat wellicht een lange ethernetkabel naar boven trekken, maar voorlopig moet ik nog even in de huiskamer spelen :)

    Investeren in Xbox Live en TV hoeft niet, aangezien ik die beide al heb ;)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kabel doortrekken is idd dan de beste oplossing, is wel aardig irri (gat in de muur boren neemk aan) was bij mijn tv kabel destijds ook een aardig irrtant werkie.. Maar dan kan je wel gamen wanneer je wil ;)
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Yay, heb net de Mix it Up achievement gewonnen, heb toch maar even een potje in Assassination gewonnen, maar vindt de mode echt niks aan.

    Ook nog
    Can't touch me.

    Doelde ik eigenlijk niet eens naar, maar wel mooi.
    Als ik zin heb post ik dit wel met plaatjes in het Post je achievementtopic :9.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zielig toch =(
    net wel een paar leuke potjes met wat NL'ers
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Net gestopt met GoW en 3 achievements gehaald. "I've killed leaders, fought in warzones and executed Locust, while travelling the world, but the Locust still can't touch me." Zoek de achievements
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Around the world, can't touch me en Mix it up.

    Nice :thumbs:
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina