De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt dit?

2. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net inderdaad die reclame gezien.. Ik ga dus zeker weten maandag terug.. Neem gewoon gelijk die tv mee voor de zekerheid, want moet nog wel een eindje rijden namelijk.

3. Schelemug NL

Schelemug NL Guest

Ja, dan kan je hem voor de zekerheid het beste maar gewoon mee nemen, maar ik denk dat ze niet zo moeilijk zullen doen. En als ze dat wel doen lever je de Tv even in en dan koop je hem terug zonder BTW :D.

4. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur was die trouwens bij de MM?

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wil ik ook enorm graag weten en het liefst voor morgen, als je het zou kunnen posten zal ik je erg dankbaar zijn.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een 82% signaal-sterkte (@Home) maar vind het analoge tv behoorlijk bagger uitzien.
    Het Digitaal tv via mijn oude Panasonic (Scart-RGB) zag er al stukker beter uit.
    Maar digitale tv via de Samsung HD-decoder (Component of HDMI) zit er pas heel strak uit.
    De HD-decoder upscaled het beeld perfect naar 720p of 1080i zonder enige beeldvervormingen.
    De beeldkwaliteit van bijvoorbeeld film1 is net zo scherp als kijken naar een DVD.
    Maar natuurlijk bij zenders zoals Film1 HD en Discovery HD (DD5.1) gaat er pas een hele nieuwe wereld open.

De Teutuls in HD is :thumbs:

De MM heeft toch 2 weken omruilgarantie.
    Willen ze je de 19% BTW niet terug geven , dan vraag je toch gewoon je geld terug.
    Je loopt de winkel in voor nieuwe LCD en dit keer betaal je geen 19% BTW.

7. koolenboer

koolenboer I'll be back

Leuk Bevonden:
    0
    otto heeft momenteel de samsung LE23R32 in de aanbieding
    81 cm voor 799 euri.
    Heeft iemand deze tv en hoe bevalt hij?

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 30 euro meer heb je een Sharp LC-32BV8E
    Vind dat een beter merk dan een Samsung.

9. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik wou een dvd-speler kopen die gewone dvd's kan opscalen naar 720p of 1080i. Nu hoorde ik dat je lcd tv, met de juiste chip(Faroudja) dit zelf ook al doet. Is dit waar? Want dan zou zo'n dvd speler overbodig zijn!

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet een van jullie ongeveer hoe duur de LE 26R71B bij de media markt is? Ik ga hem mischien morgen halen met de 19% korting actie van de MM

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Interessante vraag :thumbs:
    Heb ook verschillende speqs gezien met LCD's met een Faroudja chip.
    Maar er staat nooit bij wat deze Faroudja nu gaat upscalen.

Zag hem een paar weken geleden bij de MM in Hengelo voor € 699

12. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM in Zwolle was hij een week terug €777,-.. Ik heb 'm gister trouwens in Hengelo gekocht en daar was hij €749,-. Heb geprobeert af te dingen, maar er kon absoluut niets van de prijs af.. En dan zie je ineens zo'n aanbieding |:-

Maar goed bedankt voor de tips, want zoiets had ik namelijk ook in gedachten..

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    shit he, kocht vandaag bij de MM de 32 .. 7331 van Philips, mooi scherm, maar ik wist dat er een keer volgende week BTW actie zou zijn, zou ik volgens jullie nog kunnen profiteren van die actie want het scheelt toch wel 300-250 euro, desnoods ruil ik hem in en zeg ik dat hij niet bevalt en dan haal ik een andere die dan juist goedkoper is geworden...

foto's en mijn ervaringen komen nog

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0

dit is idd een goede maat! je mag hem omruilen en dan mag je toch ckr ook wel zelfde type weer mee terugnemen (zonder BTW dan). was ik effe niet opgekomen, voor deze dan: :b:

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    I know, maar je weet hoe dat zit met moeders hè. "Het moet wel mooi staan in de nieuwe woonkamer". ;) En die Sony die jij noemt viel kwa uiterlijk bij hen niet in de smaak. O-)
    Die Samsung F71 kwam ik wel tegen in 40 inch overigens.

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  17. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    alleen maandag, maar daarna zal expert wel komen en dan scheer en foppen en dan raf en dan...

ik denk dat ze voorlopig om de beurt met btw-korting komen...

18. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen wel even laten weten hoe het is afgelopen bij de MM.\o/

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    heb de mijne ook gekocht via bcc afgelopen week.

hij stond al in bestelling via een andere zaak maar kreeg daar lucht van zaken waar ik geen trek in had.....dus geannuleerd.

de 19% korting wordt wel van de "adviesprijs" afgetrokken.....dus reken jezelf niet te rijk om te denken dat het van de "winkelprijs" afgaat.
    evengoed kon er met wat extra's zoals muurbeugels en uitgebreide garantie nog wat gesleuteld worden voor een redelijke totaalprijs.

as dinsdag wordt hij hier aan de deur geleverd.

de sony kdl-46w2000

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/sony%20kdl-46w2000.jpg[/plaatje]

ben benieuwd.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voordat je naar de infobalie loopt , zou ik maar eerst even de winkel in lopen en kijken wat de LE26R71B gaat kosten.
    Zal er niet raar van opkijken dat de MM de prijzen Maandagmorgen voordat de winkel los nog zal verhogen.

Je kan natuurlijk ook eerst even bellen net de MM , anders rij je straks voor niets van Coevorden naar Hengelo.

Aan die actie's zit altijd wel een addertje onder het gras.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina