Halo 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat Halo 3 nog in de maak is, maar van wat ik tot nu toe heb gezien. Vind ik het grafisch nog erg zwak.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien beter om heel het artikel te lezen, je zou zien dat die gast zo'n beetje de grondlegger van de gameplay van Halo is....
    "technical lead Chris Butcher"
    Ik kan het hier wel uit gaan leggen maar je moet het wel in de juiste context lezen...
    Hij haalt namelijk aan dat ze met Halo 1 in de laatste 3 maanden van ontwikkeling een "moment van bevlieging" hadden dat alles precies zo ging zoals het hoorde...
    Zo'n moment hadden ze met Halo 2 niet en het werd meer een haast klus op het einde, hierdoor werden er dus "te snel beslissingen gemaakt" waarvan hij vind dat het de gameplay beinvloede in de negatieve manier...

Maar goed, lees het artikel helemaal ipv alleen de quotes als je een mening wil vormen....

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die quote zei voor mij genoeg.
    Weet je hoe tering lang dat artikel is? Dat ga je toch niet serieus helemaal lezen, kheb wel wat beters te doen:confused:

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Wat heerlijk om te horen dat we nog meer zullen genieten van de multiplayer van halo 3( vanzelfsprekend natuurlijk) Maar echte halo2 multiliefhebbers , wat die frank daar ook zegt, dat de fun factor gewoon erg groot is met bijvoorbeeld capture the flag, en vergeleken met gears of war, vind ik gears of war in dat opzichten veel minder leuk. Bij halo 2 was het gewoon elk potje spannend, grappig en leuk, dat ervaar ik dus minder met GoW
    Die Beta ga ik toch wel kopen via Crackdown, want crackdown vind ik ook vet, En dat geposte interview met Frank was vet om te lezen"

5. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook nog bezig met grafisch tunen, dus dat zal wel goed komen, hoewel ik de graphics nu al goed genoeg vindt.

6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics zijn nooit de eerste stap bij het maken van een game :{

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn oppeens allerlei gelekte halo 3 multiplayer filmpjes! In dit filmpje is een compilatie te zien van alle filmpjes en wat screenshots! De kwaliteit is erg slecht, maar je krijgt echt al allerlei nieuwe details te zien. De sniper rifle is bijv. weer zoals in Halo 1, de medals zijn nu veel groter zichtbaar in beeld, en de maps zien er allemaal redelijk groot uit. Wat wel erg opvalt, is dat het allemaal echt exact hetzelfde als halo 2 aanvoelt; de geluidjes/medailles etc. zijn echt exact hetzelfde.

Eerste Halo 3 Ingame beelden:
    http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=34979

DE KWALITEIT IS ERG SLECHT, MISSCHIEN VIND JE HET LEUKER OM ALLEEN GOEDE KWALITEIT TE BEKIJKEN, IN DAT GEVAL MOET JE DIT FILMPJE DUS NIET KIJKEN.

Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  8. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kwaliteit is wel slecht, maar het je kan wel goed zien hoe halo 3 ongeveer word, vind het er zelf er vet uitzien

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, ondanks dat ik rekening houd met de kwalitiet kan 't me niet echt boeien. Ik vind de Halo games zeker leuke en goede games, maar tering wat gaat 't toch snel. En ja, je bent dat wel een Spartan met genetisch gemanipuleerde spieren, botten en hersens, hebt een pantser dat alles nog 's versneld. 't Gaat toch wel teringsnel eigenlijk he... En ook zag je weinig nieuws in de video. Dus ja, ik wacht wel op de echte beelden.

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kwil die blije filmpjes niet zien. heb liever iets serieus van Bungie zelf waar ook nog commentaar bij zit.

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje kan net zo goed Halo 2 zijn :lol:
    Maar Halo 3 wordt toch overhypt.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik er ook een waarschuwing onder gezet;)

Ik vind het op zich wel gewoon leuk om dit soort dingen te zien, maar dan alleen van de multiplayer. Ik wil echt helemaal niks weten van de singleplayer, en gewoon in een weekend/vakantie halo 1 2 en 3 achter elkaar uitspelen*)

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    jaa dat is wel een goed idee.
    maat uitnodigen en dan co-oppen. en ook zo snel mogelijk uitspelen zodat je in het wereldrecord boek komt:D

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hoe sneller, hoe beter, t gaat mij eerder nog te langzaam. :b:

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is al een aantal maal gepost hier, dus denk aan je bloeddruk :):

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wow, die kwaliteit is inderdaad dramatisch :cool:!
    Dus een echte indruk krijg je er ook niet van...

Die medailles komen inderdaad vrij groot in beeld, en ook is die oude Halo 1 sniper gewoon weer terug.
    (Waarom dat?)
    Ben in elk geval benieuwd hoe dit zich gaat uitpakken...

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt alsof ze niks aan de gameplay hebben veranderd. Zoals die sniper iemand neerschoot, dat gaat precies zoals in halo 2. en als je goed oplet bij de shotgun, dan zie je dat hij niet eens goed richt en toch raak schiet.
    te makkelijk

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Snel? Halo is qua lopen een van de langzaamste shooters die ik heb gespeeld. Unreal, far cry, timeplitters en wat heb je allemaal nog. Gaat allemaal veel sneller.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HNGNHHNGNGNGGHHHHNMMNNNN!!!!11111!!!1!

:+

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Far cry was egt niet sneller als halo hoor. GOW is vele malen langzamer bijvoorbeeld, halo 2 is best een snelle shooter en daarom vind ik juist zo leuk.

Heb er trouwens erg in dat ze nog steeds dik in de ontwikkelingsfase zitten dus wat je in die filmpies ziet kan/zal nog erg veel afwijken van het eindresultaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina