[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o dus die van mij gaat waarschijnlijk ook kapot
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mogelijk, maar ik hoop het niet voor je.
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet naja beter si het dan in de tijd dat ik op cursus week moet
    wat was jou pruductie datum van dat ding?
    en zou het mischien ook aan me tv legge of die vga hd kabel
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Maandag had UPS mijn Xbox 360 meegenomen en vrijdag had ik hem alweer terug.

    Goede service, alleen jammer dat ik een Xbox 360 kreeg met een oudere MFR Date.
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook bij GoW, dat die ventilatie van de Xbox 360, soms harder en dan weer zachter gaat?
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. de ventilatie is warmte geregeld
     
  7. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer belasting = meer warmte = meer blazen...

    Mijn boxje doet het 100% laatste dagen flink lost planet gespeeld :b:
     
  8. gompie68

    gompie68 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat de dvd drive die je hoort. Wanneer meer data nodig is hoor je die meer spinnen.
     
  9. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem met de laser is weer gefixt :) effe en soft cloth overeen gehaald en hij leest mn games weer.. TOch maar die Clean & Care kit halen bij Bol... voor als het weer gaat gebeuren..
     
  10. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    meer data nodig... :lol:

    Data op een DVD staat in een lineare spiraal op de disc, die spint dus altijd even snel... behalve als de de speler de disc niet goed kan lezen.
     
  11. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 van 14 januari is er ook mee gekapt. Danku Lost Planet (het lijkt wel of de 2 Capcom games zorgen voor een hoger vastloop percentage...). MS is gebeld, labels zijn binnen, dus UPS kan em ophalen. Service van Microsoft ben ik tevreden over...de aankoop van mijn 360 wat minder. Heeft iemand enig idee of de 360's uit eind 2006 stabieler zijn?
     
  12. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds half 10 vanavond de "unplayable disc" melding bij games, films en muziek-cd's. Mijn X360 is gekocht op 30/12... Nou heb ik al wat fora doorgelezen, maar krijg ik nou een nieuwe, of ook een gereviseerde uit Duitsland? En de labels + UPS, hoe zit dat dan precies?
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb weer is wat met de Xbox 360 meegemaakt gisteravond. Heb deze nu sinds eind vorig jaar omdat mijn andere stuk was gegaan met de beroemde rode lichtjes.

    De laatste dagen regelmatig wat games gespeeld.

    Gisteravond speelde ik Test Drive Unlimited... opeens stopte de disc met draaien en niet veel later liep het systeem vast... en nu doet het spel het helemaal niet meer! Ik zie van binnenuit naar buiten 2 dikke scheuren lopen... dat is dus in de console gebeurd.

    Is er iets tegen te doen? Andere games pakt ie namelijk wel...

    Ik voel me weer lekker gen**id door M$.
    Zit nu te kijken met een kapot spel ZONDER mijn schuld. Heb de 360 altijd al op dezelfde stabiele plek staan.

    Is er iets tegen te doen? Ik moet anders weer heel wat euro's uitgeven om deze game opnieuw te hebben...

    Meer die dit mee hebben gemaakt?
     
  14. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zo zijn dat je spel al een scheurtje had omdat je er bijvoorbeeld op gestaan hebt per ongeluk toen het spel in het plastic hoesje zat? Wanneer er een klein scheurtje in de disc zit dan kan deze makkelijk(er) breken wanneer deze in je Xbox zit (de disc draait immers). Ik heb nog nooit gehoord dat een Xbox spellen laat scheuren (krassen maken wel maar dat is weer wat anders ;)).
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in de 17 jaar dat ik inmiddels game nog NOOIT op een game gestaan of kapot gehad.

    Ik ben inmiddels zowiezo van plan de 360 weg te doen. Kost me alleen maar veel geld eigenlijk. Stuk geweest (dat is gelukkig gratis)... en nu weer een game van 59 euro zonder mijn schuld stuk... what's next?
     
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zeg alleen dat het wel een mogelijkheid kan zijn. Heb zelf ook een keer een PC spel gehad dat brak in mijn CD-ROM omdat er een scheurtje in zat (was ook op gestaan, niet door mij maar een familielid die niet uitkeek). Het lijkt me sterk dat je Xbox de schuldige is maar goed, ik weet uit ervaring dat de 360 niet het meest betrouwbare apparaat is :mad:
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel vandaag denk ik maar de helpdesk...
    Nogmaals...de 360 kost me de hele tijd geld op deze manier.

    En is inderdaad enorm onbetrouwbaar! Net als bij pc's Windows is :mad:.
     
  18. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan goed begrijpen ja:'-(
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is toch zo dat je eerst van Microsoft een brief/informatie krijgt voordat UPS aan de deur komt?

    UPS is namelijk net geweest en ik heb nog niets weer gehoord van Microsoft (ik heb gekozen voor de traditionele post :+)
     
  20. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    De dvd's die in de game dozen zitten willen nog al eens wat klem zitten.
    Als je dan bv. niet de vergrendeling goed indrukt willen er wel eens wat haarscheurtjers ontstaan wat alleen maar erger word door het warmer worden van de disc in de drive en het spinnen ervan.

    Heeft dus niets te maken met je 360...maar hooguit met de dozen waar de DVD in zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina