De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zou wel flex zijn als expert daar ook mee komt, maar ik heb die dat nooit zien doen. Heb daar namelijk nu een bestelling staan en al ondertekend voor een prijs, maar daar kan ik wellicht wel onderuit komen als die actie komt.... terwijl ik me nu wel ineens besef dat ze opruiming hebben...

wel leuk die 19% acties, maar zoals al aangegeven is gooien ze die prijzen wel wat omhoog. Ik zal maandag eens kijken bij MM als het niet al te druk is om dat dan te bevestigen.

2. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze LCD heeft geen problemen met 60hz.

HDready moet zowel 50hz als 60hz ondersteunen.

1280x720 @ 50 en 60Hz progressive scan ("720p")
    1920x1080 @ 50 en 60Hz interlace ("1080i")

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier antwoord op? In het boekje staat wel dat je voor langere tijd de stekker er beter uit kan trekken. Maar ik wil het toch graag even zeker weten.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof je het zelf? De aanbiedingsprijs van vandaag is de normale prijs van morgen. Sowieso denk ik dat prijzen van LCD TV's een stuk goedkoper zijn geworden waarbij de wat grotere zaken dit als eerste mogen aanbieden. Later zullen inderdaad de wat kleinere zaken volgen alleen dan zonder die neppe 19% kortingsactie. Hell no dat ze zo maar 19% korting geven en er maar 1% op verdienen. Je koopt een LCD TV maar één keer dus dan moet er wel op verdient worden.

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als een LCD wordt verscheept van Korea naar Nederland , dan duurt het maanden voor de LCD bij iemand in de woonkamer staat.
    En al die tijd heeft er ook geen spanning opde LCD gestaan.
    Daar lijkt het mij geen probleem dat je de stekker uit het stopcontact trekt.

Heb zelf een andere idee waarom er geen aan/uit knop meer op de LCD zit.
    Een aan/uit schakelaar moet behoorlijk sterk zijn , je drukt hem meerdere malen per dag in.
    Bij een beeldbuis tc heb je ruimte zat om zo's schakelaar weg te werken.
    Maar de LCD's worden steeds dunner (<8cm) en dan hou je geen ruimte meer over om een schakelaar goed te kunnen plaatsen.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik stond vrijdag in de Lucas Klamer te kijken voor een LCD TV, Vond een 26" toch net iets te klein. Volgens mij hadden ze ook de Samsung LE32R71/LE32R72, dat is toch dat scherm met die PSP achtige glans?

Die is iig wel super mooi, denk dat ik die binnenkort ga halen.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad Zwart Hoogglans :9

Tijdens het gamen of tv/dvd kijken heb ik helemaal geen last het het glimmende opppervlakte.

Je natuurlijk niet steeds met je vieze vingertjes aan de behuizing komen.
    Daar heeft elke PSPer wel ervaring mee ;)

9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daarom denk ik juist dat ze de prijs wat opschroeven, om wat meer winstmarge te halen met die 19% actie. Deze actie was vorig jaar ook, een collega van mij kocht toen een sony. Hij vertelde mij dat op de prijs van 1800 € die 19 % korting kreeg, terwijl die tv een week ervoor 1700 € was.

Maar goed dit hoeft natuurlijk niet op alle lcd's van toepassing te zijn, daarbij kan het goed zijn dat ik het dit keer toch mis heb...maar het zou mij niet verbazen.

Als iemand naar de MM gaat, check dan of de philips 32PF9731 1939 € kost.

10. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor deze ben ik ook aan het kijken maar dan in de kleur wit :D

Maar deze is dan voor op mijn eigen kamer, onder staat ook een hdtv maar daar ben ik nogal afhankelijk van mijn ouders helaas:9

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De sony bravia die hier staat heeft er wel gewoon een (op de bovenkant)

12. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij was de reden dat de lcd niet helemaal uit te schakelen is omdat je anders piekstroom krijgt, dat wil zeggen dat de lcd in keer moet worden ingeschakeld en aangezien het allemaal vrij gevoelig is wil dat problemen opleveren.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ouders hebben net 2 HDTV's gekocht, over 1 of anderhalve week worden ze thuis bezorgd \o/

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Op de Panasonic tx-26lx60f zit ook een normale aan/uit knop.

Maar zijn ook fabrikanten die we de kopers willen laten geloven dat de LCD helemaal uitstaat.
    Druk je 1x op standby knop dan blijft er een ledje branden , druk je vervolgens nog een keer op de knop dan gaat het ledje uit.
    Maar de LCD staat nog steeds in standby.

Met een verbruik van <1W maakt ik me bij de Samsung helemaal geen zorgen.
    Ik kan wel een standby-killer kopen , maar deze heeft ook nog steeds een verbruik van ongeveer ½ Watt.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Twee halen één betalen actie ofzo 8)

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, welke TV's zijn het?

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat ding (PSP) is echt goor soms:+. Zit alleen nog een beetje in m'n maag met de grote van het ding. 26" is redelijk te doen voor iedere slaapkamer. 32" is daarin tegen gelijk een heel stuk groter. Qua prijs maakt het niet super veel uit dus daar ligt het niet aan. Maar goed, de regel is vaak toch wel hoe groter hoe beter8).

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, actie bij Mediamarkt dat je geen btw hoeft te betalen :thumbs:

Maar zij willen er 1 in de woonkamer, en ik wil er eigenlijk ook 1 om in de garage (waar de 360 staat) te kunnen spelen. Ze hadden een goede bui vandaag *)

Weet ik niet :+

Ik weet dat het allebei Samsung's zijn, de ene een plasma van 106 cm en de ander een LCD van 66 cm

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Door de zwart hoogglans behuizing lijkt de R71 heel groot , dit wordt nog eens versterkt doordat de R71 geen speakers heeft aan de zijkant.
    Je kijkt meteen tegen een hele grote zwarte massa.

Bij HD-gamen en HDTV is hoe groter hoe beter.
    Toen de LE32R71B in de slaapkamer stond , dacht ik ook wat is dat ding groot.
    Als ik voor LE26 was gegaan , dat die binnen een paar dagen weer bij de MM terug gebracht.

Gamen en TV/DVD kijken doe ik met heel veel plezier.

Laat ik eens een voorspelling doen , Samsung LE26R71B.

20. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil HD versies van serie's op mijn Samsung LCD Tv kijken. S-video geeft niet het gewenste resultaat.Het beeld is lelijk en er is een vertraging tussen de beelden.

Nu wil ik het aansluiten met een vga-kabel, maar moet ik dan nog ergens op letten? Want op mijn videokaart zit alleen een dvi-ingang. Dus ik neem aan dat ik met een dvi-adapter mijn lcd-tv kan gebruiken als pc monitor?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina